لیوان کاغذی پروفلاور

کد محصول: 5-6193

این روزها با افزایش تکنولوژی و نیز تمایل انسان ها به زندگی راحتر و استفاده از وسایل یکبار مصرف مخصوصا انواع لیوان های کاغذی موجب شده تا استفاده از این لیوان ها افزایش پیدا کند.

شما در طول روز بارها و بارها به عناوین مختلف مثلا در مسیر رفتن به اداره و یا در سفر و یا پیک نیک برای نوشیدن انواع نوشیدنی های سرد و گرم از لیوان کاغذی پروفلاور یا برند های دیگر استفاده می کنید.

برای مشاوره ،آموزش و راه اندازی انواع خطوط تولید با شماره ی ( 09903202100 ) تماس بگیرید.

برند پروفلاور یکی از تولید کننده های برتر در این زمینه است،برای مطالعه بیشتر درباره این برند میتوانید اینجا کلیک کنید. 

 لیوان کاغذی یک لیوان یکبار مصرف است که از کاغذ ساخته شده و اغلب با پوشش پلاستیکی یا موم پوشانده می‌شود تا از نشت مایعات به بیرون یا خیس شدن از کاغذ جلوگیری کند.

ممکن است از کاغذ بازیافتی ساخته شده باشد و به طور گسترده در سراسر جهان استفاده می شود.

در این مقاله با ما همراه باشید تا با انواع لیوان کاغذی یکبار مصرف ، کاربردهای دیگر آن و راهنمای خرید لیوان کاغذی یکبار مصرف مرغوب مانند لیوان کاغذی پروفلاور آشنا شوید.

 

Everything about the production of paper cups

تاریخچه لیوان کاغذی :

لیوان های کاغذی در امپراتوری چین ثبت شده است، جایی که کاغذ در قرن دوم قبل از میلاد اختراع شد.

 لیوان های کاغذی به چیه پی معروف بودند و برای سرو چای از آن استفاده می کردند.

 آنها در اندازه ها و رنگ های مختلف ساخته می شدند و با طرح های تزئینی تزئین می شدند.

 شواهد متنی لیوان های کاغذی در توصیف دارایی های خانواده یو، از شهر هانگژو، ظاهر می شود.

لیوان کاغذی مدرن در قرن بیستم ساخته شد. در اوایل قرن بیستم، استفاده از لیوان‌ها یا فنجان های مشترک در منابع آب مانند شیرهای آب مدارس یا بشکه‌های آب در قطارها رایج بود.

 این استفاده مشترک باعث نگرانی های بهداشت عمومی شد. یکی از تحقیقات قابل توجه در مورد استفاده از آنها، مطالعه آلوین دیویسون، استاد زیست شناسی در کالج لافایت بود.

History of paper cups in the world

 که با عنوان هیجان انگیز "مرگ در فنجان های نوشیدنی مدرسه" در مجله دنیای تکنیکال در اوت 1908 بر اساس تحقیقات انجام شده در ایستون، مدارس دولتی پنسیلوانیا منتشر شد.

این مقاله توسط هیئت بهداشت ایالتی ماساچوست در نوامبر 1909 تجدید چاپ و توزیع شد.

بر اساس این نگرانی‌ها، و از آنجایی که کالاهای کاغذی (به ویژه پس از اختراع جام دیکسی در سال 1908) ارزان و تمیز در دسترس قرار گرفت، ممنوعیت‌های محلی روی فنجان استفاده مشترک تصویب شد.

 یکی از اولین شرکت‌های راه‌آهن که از لیوان‌های کاغذی یکبار مصرف استفاده کرد، راه‌آهن لاکاوانا بود که استفاده از آن را در سال 1909 آغاز کرد.

در سال 1917، شیشه‌های عمومی از واگن‌های راه‌آهن ناپدید شدند و حتی در حوزه‌هایی که شیشه‌های عمومی هنوز ممنوع نشده بود، لیوان‌های کاغذی جایگزین شدند.

لیوان های کاغذی نیز به دلایل بهداشتی در بیمارستان ها مورد استفاده قرار می گیرند.

Types of disposable paper cups

 در سال 1942، کالج ایالتی ماساچوست در یک مطالعه دریافت که هزینه استفاده از لیوان های قابل شستشو که پس از ضدعفونی مجدد استفاده می شود، 1.6 برابر هزینه استفاده از لیوان های کاغذی تک سرویس است.

این مطالعات و همچنین کاهش خطر ابتلا به عفونت متقاطع، استفاده از لیوان های کاغذی را در بیمارستان ها تشویق کرد.

و امروزه با افزایش تکنولوژی و شناسایی کسب و کارهای زودبازده و پردرآمد مانند لیوان کاغذی ،خط تولید این محصول توسط شرکت کاراندیش صنعت شیمی با برند پروفلاور تولید و روانه بازار میشود.

لیوان های کاغذی چگونه ساخته می شوند؟

اگر دوست دارید در راه رفتن به دفتر قهوه بخورید، به احتمال زیاد در یک لیوان کاغذی یکبار مصرف سرو می شود.

 مانند بسیاری از اشیاء روزمره که به طرز فریبنده ای ساده به نظر می رسند، لیوان کاغذی پروفلاور در واقع یک قطعه مهندسی دقیق است که به گونه ای طراحی شده است که عایق، ایمن، محکم، ماندگار و کاملا ضد آب باشد.

How is a paper cup made?

در اینجا نحوه تولید لیوان کاغذی پروفلاور کاملا توضیح داده شده است:

لیوان های کاغذی پروفلاور از درجه خاصی از کاغذ به نام "تخته لیوان" ساخته می شوند. این تخته از چندین لایه کاغذ ساخته شده است تا حتی در صورت خیس بودن آن را سفت و محکم نگه دارد.

 تخته همچنین باید به اندازه کافی انعطاف پذیر باشد تا به شکل نورد درآید. لیوان‌های کاغذی پروفلاور دارای یک رول دهان هستند که یک لبه نورد شده در اطراف لبه است.

با ما تماس بگیرید ( 09903202100 ) و بیشتر درباره خدمات ما بدانید.

این نه تنها برای نوشیدنی احساس راحتی بیشتری می کند، بلکه به سفت و محکم نگه داشتن فنجان و شکل صحیح آن نیز کمک می کند.

لیوان های کاغذی پروفلاور زندگی خود را مانند یک رول کاغذ بزرگ شروع می کنند. یک طرف آن با لایه ای از پلاستیک یا موم پوشانده شده است که یک مانع ضد آب ایجاد می کند و به داخل لیوان تبدیل می شود.

 سپس، رول ها با هر گونه آرم، طرح یا رنگ مورد نیاز برای نمایش روی محصول نهایی چاپ می شوند.

pro flower paper cups

 رول ها توسط دستگاه به قطعات تکه تکه می شوند تا فنجان های جداگانه ساخته شوند و سپس با حرارت مهر و موم می شوند.

دایره‌های کاغذ نیز با ماشین برش داده می‌شوند و سپس با حرارت در محل کف لیوان مهر و موم می‌شوند.

در اصل، قبل از روش های مدرن ساخت، لیوان های کاغذی پروفلاور به هم چسبانده می شدند. برای ماندگاری بیشتر آنها، باید روشی برای ضد آب کردن آنها پیدا می شد.

این کار با ریختن مقدار کمی خاک رس در کف انجام شد که با نیروی گریز از مرکز به طرفین پخش شد. متاسفانه، این عارضه جانبی ناخواسته لکه دار شدن نوشیدنی را داشت.

 بنابراین فرآیند استفاده از یک لایه موم یا پلاستیک به جای آن ایجاد شد، که به جوش دادن درزها نیز کمک می کند.

Raw materials for the production of paper cups

چرا استفاده از لیوان کاغذی مفید است؟

لیوان های کاغذی در مکان های مختلف مانند مراکز تجاری، بیمارستان ها، ادارات، مدارس و غیره بسیار محبوب هستند.

 در حالی که در مقایسه با لیوان های معمولی، لیوان های کاغذی مزایای بیشتری دارند.این لیوان ها در مقایسه با لیوان های پلاستیکی مزیت بیشتری دارند.

لیوان های کاغذی قابل بازیافت ممکن است به عنوان لیوان های کاغذی سبز تعریف شوند.

 چنین لیوان هایی بیشتر در سال 1918 در طول همه گیری آنفولانزا در آمریکا محبوبیت یافتند. هزاران نفر از چنین فنجان هایی برای جلوگیری از عفونت استفاده می کردند.

اینها برای ارتقای بهداشت عمومی بود. اگرچه لیوان های کاغذی در انواع مختلفی موجود هستند، لیوان های مورد استفاده برای نوشیدنی های سرد و فنجان های مورد استفاده برای نوشیدنی های گرم بیشتر مورد پذیرش قرار می گیرند.

The steps of making a disposable paper cup

لیوان های کاغذی از کاغذ یا مقوا ساخته می شوند. بعداً با ورق پلی اتیلن نازک لمینت می شوند. ته فنجان با دیسک بسته می شود.

 و در بیشتر موارد لیوان های کاغذی یکبار مصرف هستند تا از نظر بهداشتی تایید بیشتری قرار بگیرند.

مزایای استفاده از لیوان کاغذی :

ما در شرکت کار اندیش صنعت شیمی سعی کرده ایم که با استفاده از مواد اولیه مرغوب و خوب در تولید لیوان کاغذی یکبار مصرف پروفلاور علاوه بر کسب بازار هدف، رضایت مشتری را نیز بدست آوریم.

سازگار با محیط زیست : لیوان کاغذی پروفلاور همانطور از اسمش مشخص است از کاغذ ساخته شده که یک ماده یکبار مصرف است. و به این ترتیب، به راحتی تجزیه می شود .

جمع آوری آسان : به راحتی می توانید لیوان کاغذی پروفلاور را به روشی بهتر از لیوان های پلاستیکی مچاله کنید. و این باعث جمع شدن بیشتر آن می شود.

Price and bulk purchase of paper cups in Mashhad

قابل بازیافت :  لیوان های کاغذی پروفلاور قابل بازیافت هستند. یک خمیر با کاغذ و آب تشکیل می شود. از این خمیر بیشتر می توان برای ساخت فنجان های جدید استفاده کرد.

زیست تخریب پذیر: لیوان های کاغذی یکبار مصرف پروفلاور به دلیل خاصیت زیست تخریب پذیری که دارند از تمیزترین محصولات هستند چون کاغذ از درختان ساخته می شود و بنابراین معمولاً حاوی هیچ ماده سمی نیست.

تنوع بالا : لیوان های کاغذی پروفلاور را می توان در اندازه ها و اشکال مختلف یافت. این لیوان ها را در طرح های مختلف نیز می توانید پیدا کنید و به راحتی می توانید فنجان ها را دور بریزید.

ایمن : در مقایسه با لیوان های پلاستیکی، نسخه ایمن تری از فنجان ها هستند. لیوان های کاغذی سبز کاملا بی خطرهستند. کاغذ با هیچ یک از این مواد مصرفی واکنش شیمیایی نمی دهد. بنابراین، چه نوشیدنی های گرم یا سرد را از این فنجان ها مصرف کنید

سبک : مردم ترجیح می دهند از لیوان های کاغذی پروفلاور استفاده کنند زیرا وزن سبکی دارند. شما می توانید آنها را بدون تحمل وزن زیاد حمل کنید.

انواع مختلف لیوان کاغذی یکبارمصرف پروفلاور را می‌توان در رستوران‌ها، بیمارستان‌ها و ادارات مشاهده کرد. این به نگهداری و توزیع چنین فنجان هایی بدون ایجاد آسیب کمک می کند.

Advantages of using disposable paper cups

فواید بازیافت لیوان های کاغذی :

دلایل زیادی برای بازیافت لیوان های کاغذی وجود دارد. بیایید برخی از آنها را دریابیم.

1) تعداد کمتری لیوان برای پوسیدگی و خرابی به محل دفن زباله می رود.

2) تولید لیوان های کاغذی نیاز به جنگل زدایی دارد. با بازیافت، شما نیاز به قطع درختان کمتری دارید. و بنابراین، می تواند جنگل زدایی را کاهش دهد.

3) با بازیافت چنین فنجان هایی، در واقع بازیافت را در مقیاس بزرگتر ترویج خواهید کرد.

با ما تماس بگیرید ( 09903202100 ) و بیشتر درباره خدمات ما بدانید.

بازیافت لیوان های کاغذی پروفلاور یک راه موثر برای سبز شدن است. صنایع غذایی باید این کمپین سبز را با همکاری تولیدکنندگان این اقلام ترویج کنند.

 آنها همچنین باید شرکت‌های بسته‌بندی مواد غذایی را که هدفشان ارائه محصولات سبزتر و پاک‌تر به مصرف‌کنندگان است، درگیر کنند.

Initial cost for paper cup production line

انواع لیوان یکبار مصرف :

لیوان های یکبار مصرف پروفلاور، از کاربردی تا هدفمند، در سبک ها، اندازه ها و رنگ های بسیاری وجود دارند. چه به دنبال راه هایی برای سبز شدن رستوران خود باشید و چه فقط سعی می کنید فنجانی متناسب با نیاز خود پیدا کنید.

 تنوع گسترده گزینه های موجود می تواند انتخاب را دشوار کند. در این راهنما، انواع مختلف لیوان های یکبار مصرف پروفلاور و آنچه که آنها را متمایز می کند را بررسی خواهیم کرد

انواع لیوان پلاستیکی پروفلاور:

لیوان های پلاستیکی کاربردهای زیادی دارند. چه به دنبال یک ظرف قابل اعتماد برای سرو اسموتی باشید یا یک فنجان همه کاره برای تناسب با یک منوی نوشیدنی گسترده، این فنجان ها افزودنی عالی برای محل کار شما هستند.

برخی از رایج ترین انواع لیوان های پلاستیکی یکبار مصرف به شرح زیر است:

Paper cup for hot drinks

لیوان های کمپوست پذیر :

لیوان های پلاستیکی پروفلاور قابل کمپوست یک گزینه سبز و سازگار با محیط زیست برای تجارت شما است.

 فنجان های سرد 100% قابل کمپوست پروفلاوراز پلاستیک ذرت ساخته شده اند و دید کامل محصول را برای بازارپسندی بیشتر ارائه می دهند.

 این لیوان ها دارای رینگ های نورد شده و در اشکال و اندازه های مختلف هستند.

هر فنجان از 40 تا 105 درجه فارنهایت تحمل دما را دارد و به شما امکان می دهد طیف وسیعی از نوشیدنی ها را سرو کنید.

لیوان های پلی استایرن:

فنجان های پلی استایرن که در دو رنگ سولیک و طرح های شفاف موجود است، از موادی با ضربه بالا ساخته شده است.

Buy and price of disposable paper cup with special discount

 که محکم، نشکن و انعطاف پذیر است. این لیوان‌ها دارای رینگ‌های نورد صاف هستند.

 و در چندین سبک، اندازه و شکل مختلف وجود دارند، که به شما امکان می‌دهند لیوانی را انتخاب کنید که مطابق با ترجیحات شما باشد.

 آنها برای مقاومت در برابر محبوب ترین بازی های مهمانی شما ساخته شده اند و محبوب ترین نوع لیوان پلاستیکی در تنظیمات مهمانی هستند.

مانند بسیاری از لیوان های پلاستیکی یکبار مصرف پروفلاور، لیوان های پلی استایرن فقط برای استفاده با نوشیدنی های سرد طراحی شده اند.

لیوان های دوستدار محیط زیست :

این فنجان ها جایگزین پایداری برای لیوان های پلاستیکی سنتی هستند. لیوان‌های پلاستیکی سازگار با محیط زیست که معمولاً از محتوای بازیافت‌شده پس از مصرف‌کننده ساخته می‌شوند.

Advantages and disadvantages of disposable paper cups

 به شما این امکان را می‌دهند که نوشیدنی‌های خود را سرو کنید و در عین حال از طرز فکری آگاهانه نسبت به محیط زیست استفاده کنید.

 این فنجان ها که در چندین سبک مختلف موجود هستند، خود را به طیف گسترده ای از نوشیدنی ها می رساند.

لیوان های دیواری سخت  سنگین :

برای یک گزینه با کلاس بالا با راحتی یکبار مصرف، به لیوان های پلاستیکی دیواری سخت پروفلاور روی بیاورید.

 این فنجان ها دارای دیواره های سفت و سختی هستند که باعث می شود در برابر فشار و شکستن مقاوم باشند و حس سنگینی به آن ها می دهد.

 از لیوان‌های رنگارنگ جشن گرفته تا لیوان‌های ساده و شفاف، لیوان‌های پلاستیکی سخت برای موقعیت‌های مجلل که در آن ظروف شیشه‌ای سنتی امکان‌پذیر نیست، ایده‌آل هستند.

Guaranteed purchase of disposable paper cups

این فنجان ها شبیه به چینی یا کریستال های ریز به نظر می رسند، اما هزینه کسری از قیمت دارند و هیچ هزینه تمیز کردنی ندارند.

لیوان انعطاف پذیر سنگین نگهدارنده قهوه :

لیوان انعطاف پذیر سنگین :

لیوان‌های انعطاف‌پذیر سنگین با ساختار دیواری متوسط، انعطاف‌پذیری بیشتری را ارائه می‌کنند و در مقابل ترک نیز مقاوم هستند.

لیوان های پلاستیکی پروفلاور در برابر ترک مقاوم هستند و برای ظاهری مجلل شفاف هستند.

 لیوان های پلاستیکی پروفلاور در اشکال، اندازه ها و سبک های مختلف موجود هستند. مهم است که توجه داشته باشید که این فنجان ها را فقط می توان با نوشیدنی های سرد استفاده کرد و گزینه های خدمات شما را محدود می کند.

 فنجان های پلی استایرن نیز در چندین رنگ مختلف موجود هستند که آن ها را به گزینه ای عالی برای مهمانی ها و مهمانی ها تبدیل می کند.

Training video for setting up a paper cup production line

لیوان های دیوار نازک:

یک گزینه مقرون به صرفه برای سرویس نوشیدنی روزمره، لیوان های دیواری نازک از مواد پلی پروپیلن بادوام ساخته شده اند تا

جایگزینی ارزان تر برای لیوان های پلاستیکی شفاف پروفلاور باشند.

 و این فنجان ها در برابر ترک مقاوم هستند و ظاهری شفاف دارند و برخی حتی دارای طراحی مخروطی هستند.

 لیوان های دیواری نازک برای سرو آب، نوشابه و سایر نوشیدنی های مختلف در یک ساختمان اداری یا سالن فست فود با حجم بالا عالی هستند.

Launching the installment paper cup production line in Mashhad

لیوان بچه ها با نی بیرون زده :

فنجان بچه ها و فنجان های امتیازی فنجان‌های کودک و لیوان‌های ارزان‌قیمت با درب‌های محکم و پلاستیک سخت طراحی شده‌اند تا دوام داشته باشند و از چکه‌کردن و ریختن آن جلوگیری کنند.

 این فنجان ها دارای الگوهای پررنگ متنوعی هستند و اندازه های مختلف تولید و روانه بازار میشوند.

لیوان‌های کودک و لیوان‌های هدیه که اغلب به عنوان "لیوان سوغاتی" شناخته می‌شوند، می‌توانند دوباره مورد استفاده قرار گیرند.

 اگرچه این لیوان های کاغذی پروفلاوربرای استفاده یک بار توسط اپراتورهای رستوران‌ها و غرفه‌های امتیازی طراحی شده‌اند.

Installment purchase of paper cup production machine

انواع لیوان کاغذی پروفلاور :

لیوان های کاغذی پروفلاور در دو نوع گرم و سرد عرضه می شوند. لیوان های کاغذی پروفلار با در نظر گرفتن عایق و دوام طراحی شده‌اند و گزینه‌ای قابل اعتماد برای سرو نوشیدنی‌های خاص خود در اختیار شما قرار می‌دهند.

این جایگزین‌های لیوان‌های پلاستیکی را می‌توان در چندین محیط مختلف، از جمله کافی‌شاپ‌ها، استندهای امتیازی و حتی فروشگاه‌های رفاه استفاده کرد.

با ما تماس بگیرید ( 09903202100 ) و بیشتر درباره خدمات ما بدانید.

 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیوان های کاغذی یکبار مصرف پروفلاور و مزایایی که ارائه می دهند به خواندن ادامه دهید.

جام های پایدار :

فنجان های پایدار که با 100٪ منابع تجدیدپذیر ساخته شده اند، به شما و مشتریانتان آرامش بیشتری در هنگام استفاده از وسایل دور ریختنی می دهد.

The use of disposable paper cups

این لیوان ها در سبک های کاغذی قابل کمپوست، سبک های کاغذ پلی دو طرفه و سبک های کاغذی با پوسته های ضخیم پالا موجود هستند.

 بسیاری از این فنجان ها را می توان در طرح های گرم و سرد یافت که به شما امکان می دهد نوشیدنی ها را به دلخواه سرو کنید.

این فنجان ها به شما این امکان را می دهد که به راحتی به مهمانان خدمات ارائه دهید و در عین حال از روش های پایدار استفاده کنید.

فنجان کاغذی با روکش چند لایه برای نگهداری قهوه :

فنجان های پلیمری با پوشش پلیمری برای عایق بندی بیشتر، برای سرو نوشیدنی های گرم و سرد به طور یکسان عالی هستند!

این فنجان ها ممکن است دارای یک لایه پلی یا دو لایه باشند که هر لایه اضافی استحکام بیشتری را ارائه می دهد.

این آستر همچنین مایعات را در داخل فنجان نگه می دارد و از ضعیف شدن قسمت بیرونی فنجان به دلیل متراکم شدن یا «عرق کردن» محافظت می کند.

Paper cup production line with entrepreneurial loan

 برخلاف فنجان های با روکش موم، فنجان های با روکش پلی هیچ خطری برای تجمع موم در فنجان های شما ندارند.

آنها همچنین در طیف گسترده ای از رنگ ها و اندازه ها هستند، و بسیاری از آنها دارای رینگ های فشرده برای نوشیدن بدون نگرانی و ضد نشت هستند.

لیوان‌های پس از مصرف که با استفاده از مواد بازیافتی مورد تایید اف دی ای ساخته شده‌اند، افزودنی سازگار با محیط زیست در انتخاب فنجان‌های شما هستند.

 آنها به کاهش تقاضا برای کاغذ جدید کمک می کنند و در عین حال یک فنجان راحت و قابل اعتماد برای مهمانان شما فراهم می کنند.

بسیاری از لیوان‌های پس از مصرف برای استفاده با مایعات سرد و گرم طراحی شده‌اند و در حین ارائه خدمات به مشتریان انعطاف‌پذیری به شما می‌دهند.

The best paper cup brand in Iran

لیوان کاغذی روکش مومخ برای نگهداری آب :

     لیوان کاغذی با روکش موم :

مانند کاغذ با روکش چند لایه، کاغذ با روکش مومی استحکام بیشتری را ارائه می دهد و از نشتی و جذب محافظت می کند. آنها همچنین دارای یک لایه عایق اضافی هستند که به گرم نگه داشتن نوشیدنی ها کمک می کند.

 این لیوان‌ها در الگوها و اندازه‌های مختلفی موجود هستند و مانند فنجان‌های روکش‌شده، بسیاری از آنها دارای رینگ‌های رول شده محکم برای نوشیدن بدون نگرانی و بدون نشتی هستند.

لیوان‌های کاغذی با روکش موم عمدتاً برای استفاده با نوشیدنی‌های سرد طراحی شده‌اند و برای سرو نوشابه‌های گازدار، چای سرد، لیموناد، میلک شیک و موارد دیگر ایده‌آل هستند.

     لیوان های فوم :

فنجان های فوم عایق عالی دارند و گرم نگه داشتن نوشیدنی ها را آسان می کنند. آنها اغلب برای سرو قهوه، شکلات داغ و سایر نوشیدنی های داغ استفاده می شوند.

 آنها دارای طرح های سبک وزن و قابل انباشته هستند که به شما امکان می دهند از فضای کاری خود نهایت استفاده را ببرید.

All kinds of Pro Flower disposable paper cups

ویژگی های یک لیوان کاغذی مرغوب و مناسب :

در زیر چندین ویژگی یک لیوان یکبارمصرف کاغذی بیان شاده است که به راحتی میتوانید مطالعه و یک لیوان کاغذی خوب و با کیفیت را انتخاب کنید.

شرایط سازگار با محیط زیست :

اگر در حال خرید وسایل دور ریختنی سازگار با محیط زیست هستید، چندین عامل مختلف می توانند بر تصمیم شما تاثیر بگذارند. مهم است که در مورد معنای این اصطلاحات و تاثیر آنها بر جام شما مطلع باشید.

در زیر، برخی از رایج ترین اصطلاحات سازگار با محیط زیست مرتبط با لیوان های یکبار مصرف را بیان کرده ایم:

زیست تخریب پذیر :

یک محصول زیست تخریب پذیر می تواند به طور طبیعی توسط میکروارگانیسم ها مانند باکتری ها یا قارچ ها تجزیه شود و دوباره به اکوسیستم جذب شود.

این محصولات عمدتاً از اجزای تشکیل دهنده طبیعی تشکیل شده اند و اغلب محصولات "سبز" یا "دوستانه محیط زیست" در نظر گرفته می شوند.

Paper cup production machine in Mashhad

کمپوست پذیر :

اقلام زمانی قابل کمپوست هستند که بتوان آن ها را در ترکیبی از مواد زیست تخریب پذیر در حال پوسیدگی قرار داد و در نهایت به یک ماده غنی از مواد مغذی تبدیل شد.

محصولات قابل کمپوست با همان سرعت کاغذ بدون ترشح سموم مضر تجزیه و پوسیده می شوند و آنها را به گزینه ای "سبز" برای تجارت تجاری شما تبدیل می کند.

تجزیه پذیر :

محصولات تجزیه پذیر بر پایه روغن هستند و نمی توانند به طور طبیعی تجزیه شوند. در عوض، محصولات تجزیه پذیر از طریق واکنش های شیمیایی در محیط های بی هوازی تجزیه می شوند.

تجزیه آنها منجر به آب، دی اکسید کربن، زیست توده یا عناصر کمیاب می شود.

محتوای بازیافتی پس از مصرف کننده :

محتوای بازیافتی پس از مصرف کننده موادی است که توسط مصرف کننده استفاده شده و دور ریخته شده و سپس ذخیره شده و به یک محصول کاملاً جدید تبدیل شده است.

هنگامی که محصول اولیه چرخه عمر خود را به عنوان یک کالای مصرفی کامل کرد، بازیافت می شود و سپس به محصول دیگری مانند یک لیوان کاغذی یا پلاستیکی تبدیل می شود.

The price of 50 paper cups

قابل بازیافت :

اصطلاح قابل بازیافت به سادگی به این معنی است که یک محصول می تواند مورد استفاده مجدد قرار گیرد و به چیز دیگری تبدیل شود.

 چیزی جدید برای شناسایی محصولات قابل بازیافت، آرم،نماد جهانی بازیافت باید روی بسته بندی مشخص شود.

 هفت کد شناسایی رزین نیز روی بسته بندی های پلاستیکی قابل بازیافت یافت می شود. اینها کدهایی هستند که هر کدام به نوع پلاستیکی که بسته بندی استفاده می کند اشاره دارد.

سپس کدها می توانند با کدهای موجود برای بازیافت توسط مقامات محلی/شورای محلی شما ارجاع داده شوند.

The price of paper cups in different sizes

سفارشی سازی لیوان های یکبار مصرف :

در برخی موارد، می توانید لیوان های یکبار مصرف خود را متناسب با برند شرکت خود سفارشی کنید. هنگامی که به درستی اجرا شود، می تواند یک تکنیک بازاریابی کارآمد باشد.

 شما قادر خواهید بود به وسایل دور ریختنی خود یک رنگ شخصی اضافه کنید و دید کسب و کار خود را افزایش دهید و خدمات نوشیدنی خود را بهبود بخشید.

برای سرو راحت نوشیدنی‌ها در رستوران یا مراسم خودمانی خود، لیوان‌های پلاستیکی یکبار مصرف پروفلاور را انتخاب کنید.

 لیوان‌های پلاستیکی جامد در بسیاری از گزینه‌های رنگی مختلف داریم تا به بهترین نحو با طرح رنگی تعیین‌شده شما مطابقت داشته باشد.

 چه میزبان یک پیک نیک در فضای باز، جمع آوری کمک مالی، پذیرایی یا هر گردهمایی دیگری باشید، لیوان های پلاستیکی پروفلاور نیازهای خدمات نوشیدنی شما را برآورده می کند و تمیز کردن سریع و آسان را امکان پذیر می کند.

Paper cup production line and profitable business

از بین فنجان های پلاستیکی مهمانی با سطح صاف انتخاب کنید، یا از سبک هایی انتخاب کنید که برای چسبندگی بیشتر آجدار هستند.

تمام لیوان‌های پلاستیکی نوشیدنی پروفلاور دارای رینگ‌های نورد هستند تا احتمال ریزش و نشت در حین نوشیدن را کاهش داده و تجربه کاربر را بهبود بخشد.

 ساخته شده از مواد پلاستیکی بادوام، این لیوان های پلاستیکی رنگی در برابر ترک خوردن و شکستن نیز مقاوم هستند. و برای ذخیره سازی آسان و کم فضا قابل رویت شدن هستند.

فرقی نمی‌کند ایستگاه خدمات نوشیدنی‌تان را ذخیره کنید، میز می‌چینید یا برای یک مراسم پذیرایی می‌کنید، این فنجان‌های پلاستیکی مهمانی و لیوان‌های نوشیدنی انتخابی مناسب برای خدمات شما هستند.

از فنجان های قرمز کلاسیک گرفته تا لیوان های پلاستیکی رنگارنگ سبز لیمویی، گزینه های مختلفی داریم. برای تکمیل چیدمان خود حتماً سفره های یکبار مصرف ساده و یا سفره های یکبار مصرف پروفلاور را نیز بررسی کنید.

Price and purchase of Proflower disposable paper cups

به دنبال اضافه کردن لوگوی خود بر روی لیوان های پلاستیکی پروفلاور هستید؟ لیوان های پلاستیکی شخصی پروفلاور را بررسی کنید!

لیوان های کاغذی چاپ شده سفارشی که در آنها نوشیدنی برای مشتریان سرو می کنید، فرصتی عالی برای نشان دادن نام تجاری خود هستند.

 طراحی فنجان قهوه چاپی شخصی شده بهترین راه برای ارتباط با جامعه محلی شما یا ایجاد تمایل به برند است.

لیوان های کاغذی چاپ شده سفارشی پروفلاور دارای چاپ سراسری با کیفیت بالا هستند. کاپ پرینت حداقل های سفارش را ارائه می دهد که فقط از 1000 واحد شروع می شود و یکی از سریع ترین زمان های تحویل در تجارت است.

 به علاوه می توانید پیش نمایش فنجان های قهوه چاپ شده خود را به صورت سه بعدی قبل از ثبت سفارش مشاهده کنید!

با ما تماس بگیرید ( 09903202100 ) و بیشتر درباره خدمات ما بدانید.

لیوان های کاغذی چاپی یک محصول اثبات شده و قانع کننده برای کافی شاپ ها، نانوایی ها، فروشندگان بستنی یا مواد غذایی، شرکت های بزرگ و کوچک، سازمان دهندگان رویدادها و برندها هستند.

Proflower paper cup

———————————————————————

شرکت کاراندیش صنعت شیمی توس یک شرکت کارآفرین در ایران است که در زمینه :

و... فعالیت میکند.

شرکت کاراندیش صنعت شیمی

با گستره ای از خط تولیدهای متنوع و کسب و کارهای زودبازده که شرایط راه اندازی و سود قابل توجهی از تولید دارد.

برای افزایش رونق تولید و کاهش نرخ بیکاری با حاشیه ریسک پایین و مشاوره و خدمات پس از فروش این امکان را برای تمام اقشار فراهم کرده ایم.

تا به راحتی بتوانند یک کارگاه تولیدی خانگی و یا کارگاهی ایجاد کرده و یک تولیدکننده موفق با امکان صادرات محصولات به خارج از کشور را داشته باشند.

برای سهولت و نیز سرعت بخشیدن به کار می توانید به صورت غیرحضوری نیز تمام مراحل راه اندازی و تولید از ثبت قرارداد و نیز سفارش مواد اولیه را انجام دهید.

برای دیدن جدیدترین محصولات به اینستاگرام شرکت کاراندیش بپیوندید.

————————————————————————

  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • ...
محصولات مشابه
مایع دستشویی پروفلاور
مایع دستشویی پروفلاور
مایع دستشویی پروفلاور در رایحه های خوشبو ماننده گل های بهاری ، توت فرنگی ،لوندر و... ساخته شده و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است
مایع ظرفشویی پروفلاور
مایع ظرفشویی پروفلاور
مایع ظرفشویی پروفلاور از مواد اولیه با کیفیت بالا ساخته شده که مناسب برای پوست های حساس و دارای چربی زدایی بالا می باشد.
سفره یکبار مصرف پروفلاور
سفره یکبار مصرف پروفلاور
سفره یکبار مصرف پروفلاور که در تنوع مدل و رنگ های مختلف تولید شده و از کیفیت ساخت بالا و قیمت رقابتی خوب در سطح بازار دارد
کیسه زباله پروفلاور
کیسه زباله پروفلاور
کیسه زباله پروفلاور که در رنگ بندی مختلف بود و از گنجایش بالا و کیفیت مناسبی برخوردار است و از نشی آب زباله ها جلوگیری می نماید
کیسه فریزر پروفلاور
کیسه فریزر پروفلاور
کیسه فریزر پروفلاور دارای پرفراژ عالی برای برش و نیز حالت کشت سانی بالایی داشته که گزینه مناسبی برای نگهداری و فریز کردن مواد غذایی در فریزر می باشد.