مایع ظرفشویی پروفلاور

کد محصول: 1-6193

مایع ظرفشویی پروفلاور نامی نام آشنا برای خاندارها

All about dishwashing liquidآیا شما هم از بوی بدی به جا مانده از غذا بعد از شستن ظروف خسته شده اید؟ یا بعد از شستن ظروف هنوز چربی غذا روی آنها باقی مانده؟و یا برای باید مقدار زیادی مایع ظرفشویی رویس اسکاج بریزید تا کف کند و قدرت شستشو را بالا ببرد؟

این ها قسمت کوچکی از دغدغه های یک فرد خانه دار برای شستن ظروف است که با مایع ظرفشویی پروفلاور این مشکلات و دغدغه ها به راحتی از بین خواهد رفت.

برای مشاوره ،آموزش و راه اندازی انواع خطوط تولید با شماره ی ( 09903202100 ) تماس بگیرید.

در این مقاله شما درباره مایع ظرفشویی پروفلاور و به طور کلی استفاده از مایع ظرفشویی و مزایا و معایب آن برای شستن ظروف خواهید خواند.  

همه چیز درباره مایع ظرفشویی پروفلاور:

می توان به راحتی گفت که  یکی از محصولات پرمصرف در خانه های امروزی استفاده از مایع ظرفشویی است. مایع ظرفشویی پروفلاور با ترکیبی از مواد شیمیایی، مواد حفظ رطوبت و افزایش کفایت پاک کنندگی سطح های مختلف ظرف ها، قابلیت پاک کنندگی بالا را دارد. 

مایع ظرفشویی پروفلاور به دو صورت پودر و مایع تولید می شود.

 در هر دو صورت، ترکیباتی نظیر تتراسدیوم، سدیم لاریل سولفات، سدیم لوریل اتر سولفات و سدیم کربوکسی متیل سلولز، موجب پاک شدن ظروف و تمیز شدن آن ها می شود.

 اما مایع ظرفشویی پروفلاور به دلیل قابلیت در دسترس بودن و استفاده آسان تر، از محبوبیت بیشتری نسبت به پودرظرفشویی پروفلاور برخوراست.

مایع ظرفشویی پروفلاور خصوصیات ضد باکتری، ضد چربی و ضد بوی نامطبوع را دارا هست و می تواند به راحتی روی ظروف پخت و پز، ظروف پلاستیکی، لوازم آشپزخانه و سطوح دیگر استفاده شود.

اگرچه استفاده از این محصولات برای پاک کردن و شستشوی ظروف خانگی مفید است، اما باید به این نکته توجه کنیم که استفاده بیش از حد از این محصولات ممکن است باعث آسیب به ظروف و کاهش عمر مفید آن ها شود.

دلایل متمایز بودن مایع ظرفشویی پروفلاور:

یک مایع ظرفشویی مناسب باید علاوه برداربودن قیمت اقتصادی،دارای کیفیت مناسب جهت رقابت با برند های معتبر بازار باشد که مایع ظرفشویی پروفلاور در حین کیفیت مناسب دارای قیمت تولید و سود آوری بسیار مناسبی می باشد.

Dishwashing Liquid

برخی از ویژگی های مایع ظرفشویی پروفلاور:

  1. چربی زدایی بالا
  2. آبکشی اسان و صرف جویی در مصرف آب
  3. ایجاد کف مناسب برای شستشو
  4. قدرت شویندگی بالا
  5. مناسب برای پوست های حساس
  6. عدم بجا ماندن بوی غذا بعد از شستشو
  7. مقرون به صرفه بودن به دلیل ایجاد کف مناسب
  8. عدم دوفازی یا ته نشین شدن
  9. ویسکوزیته مناسب
  10. عدم ایجاد لک بر روی ظروف

 

در تولید مایع ظرفشویی پروفلاورمواد اولیه مختلفی مانند آب دیونیزه و انواع سورفکتانت های دیگر مانند سدیم لوریل اتر سولفات,اسید سولفونیک,اتیل دی آمین تترا استیک اسید,کوکونات دی اتانول آمید,تری اتانول آمین,کوکامیدو پروپیل بتائین رنگ,اسانس و دیگر مواد اولیه خاص استفاده میگردد.

 که این امر باعث شده تا به بالاترین سطح کیفیت قابل رقابت با برندهای معروف بازار برسد.

دانش فنی فرمولاسیون تولید مایع ظرفشویی پروفلاور بر گرفته از ترکیب سورفکتانت های آنیونی و کاتیونی و نانیونیک و آمفوتریک است.

مایع ظرفشویی همواره به عنوان یکی از پرکاربرد ترین محصولات شوینده بوده که در سبد مصرفی خانوار قرار میگیرد.

یک مایع ظرفشویی با کیفیت باید علاوه بر قدرت چربی بری و پاک کنندگی بالا دارای کف و غلضت مناسب نیز باشد.

در فرمولاسیون تولید مایع ظرفشویی پروفلاور سعی شده تا تمامی مواردی که نیاز است تا یک مایع ظرفشویی فاکتورهای لازم برای رضایت کامل مصرف کننده را فراهم نماید رعایت شود.

در تولید مایع ظرفشویی پروفلاور از بهترین مواد اولیه تولید موجود در بازار مانند اسید سولفونیک و تگزاپون پاکسان و دیگر مواد اولیه با کیفیت استفاده میگردد.

یک مایع ظرفشویی علاوه بر قدرت شویندگی بالا باید کاملا با پوست سازگار باشد و از مواد اولیه ای که از پوست محافظت می نماید در فرمولاسیون آن استفاده شود.

Dishwashing Liquid

مزایا استفاده از مایع ظرفشویی پروفلاور:

- قابلیت تمیز کردن بیشتر: مایع ظرفشویی حاوی مواد شیمیایی قدرتمندی است که به راحتی لکه ها و روغن ها را از ظروف شسته می کند.
- صرفه جویی در زمان: به دلیل قدرت تمیز کنندگی بالا، شستشوی ظروف با مایع ظرفشویی سریع تر انجام می شود.
- پاک کردن دقیق تر: مایع ظرفشویی به راحتی در فضای بین دندانه های ظروف رسیده و آنها را به صورت کامل پاک می کند.

در هنگام خرید مایع ظرفشویی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

هنگام انتخاب مایع ظرفشویی، مهم است که عواملی مانند مواد تشکیل دهنده، قدرت تمیز کنندگی، تاثیر روی ظروف، قیمت و تاثیر محیطی را در نظر بگیرید.

با ما تماس بگیرید ( 09903202100 ) و بیشتر درباره خدمات ما بدانید.

مایع ظرفشویی یک محصول تمیز کننده معمول برای ظروف است و یک مایع ظرفشویی خوب باید قدرت تمیز کنندگی بالا، غلظت مناسب، ایجاد کف در هنگام شستشو، ملایم بودن روی پوست، شستشوی آسان و خوشبو بودن داشته باشد.

بهترین انتخاب برای هر فرد به نیازها و ترجیحات خاص او بستگی دارد. علاوه بر این، توصیه می شود قبل از استفاده از هر نوع مایع ظرفشویی، برچسب را بخوانید و دستورالعمل های سازنده را دنبال کنید.

———————————————————————

شرکت کاراندیش صنعت شیمی توس یک شرکت کارآفرین در ایران است که در زمینه :

و... فعالیت میکند.

شرکت کاراندیش صنعت شیمی

با گستره ای از خط تولیدهای متنوع و کسب و کارهای زودبازده که شرایط راه اندازی و سود قابل توجهی از تولید دارد.

برای افزایش رونق تولید و کاهش نرخ بیکاری با حاشیه ریسک پایین و مشاوره و خدمات پس از فروش این امکان را برای تمام اقشار فراهم کرده ایم.

تا به راحتی بتوانند یک کارگاه تولیدی خانگی و یا کارگاهی ایجاد کرده و یک تولیدکننده موفق با امکان صادرات محصولات به خارج از کشور را داشته باشند.

برای سهولت و نیز سرعت بخشیدن به کار می توانید به صورت غیرحضوری نیز تمام مراحل راه اندازی و تولید از ثبت قرارداد و نیز سفارش مواد اولیه را انجام دهید.

برای دیدن جدیدترین محصولات به اینستاگرام شرکت کاراندیش بپیوندید.

————————————————————————

 

  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • ...
محصولات مشابه
مایع دستشویی پروفلاور
مایع دستشویی پروفلاور
مایع دستشویی پروفلاور در رایحه های خوشبو ماننده گل های بهاری ، توت فرنگی ،لوندر و... ساخته شده و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است
مواد شوینده پروفلاور
مواد شوینده پروفلاور
مواد شوینده پروفلاور که شامل تمامی سفیدکننده ها و جرمگیر و انواع شامپو فرش و... می باشد که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است.
لیوان کاغذی پروفلاور
لیوان کاغذی پروفلاور
لیوان کاغذی پروفلاور از مواد اولیه با کیفیت و در تنوع و مدل های مختلف ساخته شده که علاوه بر زیبایی دارای قیمت مناسب است.