دستمال کاغذی پروفلاور

کد محصول: 8-6193

 قطعا همه ما در روزهای گرم تابستان و یا برای تمیز کردن دست و یا خشک کردن صورت از دستمال کاغذی استفاده کرده ایم.

این لطافت و نرمی که در دستمال کاغذی است هنگام خشک کردن صورت نوازش بخش و دلپذیر است.

واگر قرار است در طول روز دست‌ و صورت خود را خشک کنیم ، آیا نباید حس خوب و لذت‌بخش‌تری بعد از استفاده از دستمال کاغذی داشته باشیم؟

خوشبختانه، شرکت‌هایی مانند شرکت کاراندیش صنعت شیمی وارد بازار شده و با تخصص و استفاده از دستگاه های پیشرفته خط تولید دستمال کاغذی را راه اندازی و تولید کرده‌اند.

برای مشاوره ،آموزش و راه اندازی انواع خطوط تولید با شماره ی ( 09903202100 ) تماس بگیرید.

که خشک کردن دست‌ و صورت را به تجربه‌ای نوازش‌کننده تبدیل می‌کنند (بله، درست شنیدید) با استفاده از مواد با کیفیت و نیز دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک احساس ابریشمی می‌کنید. و کاملا مقرون به صرفه و با قدرت جذب بالا می باشد.

در این مقاله شما درباره دستمال کاغذی پروفلاور و به طور کلی انواع دستمال کاغذی ها و مزایا و معایب آشنا خواهید شد.  

 

Launching a tissue production line in Mashhad

تاریخچه ساخت دستمال کاغذی

دستمال کاغذی های در سال های دور اولین بار در ژاپن رو نمایی شد که مردم اشراف و ثروتمندان ژاپنی برای تمیز کردن بینی خود از ورق های نازک کاغذی که به نرمی ابریشم ، سفید رنگی و به کوچکی کف دست بوده استفاده میکردند.

و بعد از استفاده آنها را بیرون انداخته و ورقی جدید را برمی داشتند این ورق های سفید رنگ را واشی یا دستمال ژاپنی می نامیدند.

دستمال کاغذی هایی که امروزه در حال استفاده از آن هستیم اولین باردر سال ۱۹۲۴ توسط یه شرکت امریکایی ساخته شد و نام تجاری کلینکس را به خود گرفت این دستمال برای از بین بردن کرم های صورت مورد استفاده قرار می گرفت.

و اولین تبلیغات آن را شرکت های هالیوودی انجام دادن که باعث شد این دستمال کاعذی بیشتر مورد استفاده آرایشگاه ها و پاک کردن گریم بازیگران قرار بگیرد.

و جالب بود که این مردم بودن که بخاطر فقط یکبار استفاده از این دستمال کاغذی ها به دستمال های یکبار مصرف معروف شدند.

انواع دستمال کاغذی پروفلاور

به صورکلی میتوان دستمال کاغذی های پرو فلاور را به 5 دسته اصلی تقسیم نمود

  1. دستمال کاغذی اقتصادی
  2. دستمال کاغذی جعبه ای
  3. دستمال توالت یا دلسی
  4. دستمال کاغذی جیبی
  5. دستمال کاغذی حوله ای

Space required to set up a tissue production line

 ما در شرکت کار اندیش صنعت شیمی چندین سال است برای کمک به خانواده ها سخت کار کرده ایم! ماموریت ما حفظ سلامت و تندرستی  و آسایش کسانی است که دوستشان داریم. 

و بر آن شدیم تا دستمال کاغذی پروفلاور را تولید نماییم تا علاوه بر جذب آب و تمیز کردن دست و صورت اقتصادی و نرم نیز باشد.

دستمال کاغذی یکی از پر مصرف ترین کالاهایی است که امروزه ما انسان ها از آن استفاده می کنیم و دلایل اصلی این انتخاب ، یکبارمصرف بودن آن است و بهترین جایگزین برای حوله و دستمال های پارچه ای می باشد.

مراحل ساخت دستمال کاغذی

دستمال کاغذی ها مانند بسیاری از وسایل مصرفی دیگر از درخت ساخته می شوند. در ابتدا درخت را با وسایل پیشرفته برش در کارخانه به لایه های نازک تقسیم میکنند.

و سپس (با ضریب 1 به 5 مواد شیمیایی به چوب های نازک شده) 10 هزار بشکه از مواد شیمیایی را با 50 تن از چوب های خورد شده ترکیب کرده و درون مخزنی شروع به هم زدن میکنند تا تبدیل به دوغاب شود.

بعد از آن دوغاب بدست آماده را به دایجستر یا همان اجاق فشار که ارتفاعی برابر با 18 متر دارد هدایت می نمایند.

Initial capital to set up an economic tissue production line

تا مواد تحت فشار و حرارت خوب پخته شده و رطوبت موجود در چوب تبخیر می شود و میتوان گفت وزن مواد به بیشتر از نصف کاهش می یابد. (تقریبا وزن مواد به کمتر از 25 تن خواهد رسید).

حالا تولید دستمال کاغذی به مرحله ای رسیده که دوغاب تبدیل به خمیر شده و ترکیبی از فیبرها، لیگنین و سلولز و دیگر مواد است.

خمیر کاغذ ایجاد شده برای تولید دستمال کاغذی وارد سیستم های شستشو می شود. در این مرحله مایع سیاه رنگ یا روغن خارج شده از مواد را طی فرایندی کاملا شسته شده و رنگ های حاصل از فیبر به کمک مواد گیاهی و سفیدکننده ها  از بین می روند.
از آنجایی که باقی مانده لیگنین باعث می شود که رنگ کاغذ به تدریج زرد شود؛ بنابراین این عامل مشکلی بزرگ برای تولید دستمال کاغذی سفید خواهد بود.

پس شستن این خمیر بسیار مهم است تا مواد ایجاد شده آری از لیگنین بوده و دستمال کاغذی سفید رنگ تولید شود.

با ما تماس بگیرید ( 09903202100 ) و بیشتر درباره خدمات ما بدانید.

پس دوباره  ترکیب را شسته و از خمیر دستمال کاغذی با آب مخلوطی حاصل میشود که شامل ترکیبی از 0.5 درصد فیبر و 5.99 درصد آب می باشد.

پس از شستشو کامل خمیر و مخلوط بدست آمده را درون فضای مشبک با فشار پاشیده می شود، این مرحله باعث می شود که کاغذهای دستمال کاغذی به صورت کریپ درآید و در پایان ، بر روی ریل های بزرگ مخصوص دستمال کاغذی  که به آنها طاقه گفته می شود پیچیده می شود.

این طاقه ها برای برش وارد دستگاه های اتومات و گاهی نیمه اتومات می شوند که به قسمت های کوچک تر در سایز های مختلف تنظیم شده تقسیم و برش داده شوند به این برش های بدست آمده به اصطلاح تیشو گفته می شود.

The characteristics of a good, high-quality and suitable paper napkin

ویژگی های دستمال کاغذی پروفلاور

ما در شرکت کاراندیش صنعت شیمی توس سعی کرده ایم تا از مواد اولیه با کیفیت استفاده نماییم تا دستمال کاغذی های پروفلاور علاوه بر ظاهری زیبا ، کیفیت بالایی برای مصرف کننده داشته باشد.

 و در اینجا از ویژگی های یک دستمال کاغذی خوب و دستمال کاغذی پروفلاور خواهیم گفت که عبارتند از:

1- داشتن رنگ سفید اولین ویژگی یک دستمال کاغذی خوب خواهد بود. (البته به اسثنای دستمال کاغذی های طرح دار و رنگی ).

2- دستمال کاغذی مرغوب باید کرپ شده باشد، این به دان منظور است که چین خوردگی های سطح دستمال کاغذی پروفلاور و دیگر دستمال کاغذی های خوب موجود در بازار باید در هنگام خشک کردن دست و صورت سطح تماس بیشتری داشته باشند تا بتوانند میزان جذب آب بالاتری داشته باشند. 

3- دستمال کاغذی خوب نباید دارای اجسام خارجی ، لکه ، الیاف کلوخه شده ، سوراخ در سطح دستمال کاغذی و پرز ( البافی که بسیار خورد شده اند) باشد.

 و می توان گفت دستمال کاغذی پروفلاور با داشتن سطحی یک دست و نرم علاوه بر جذب سریع آب حس خوبی به شما القاع خواهد کرد.

The best home job with an initial capital of 100 million tomans

4- از دیگر ویژگی یک دستمال کاغذی مناسب و البته دستمال کاغذی پروفلاور میتوان گفت نرم و یکپارچه بودن است .

5- دستمال کاغذی مرغوب را وقتی در مقابل روشنایی و نور قرار دهید خواهید دید الیاف های آن به صورت یکنواخت پراکنده شده اند که این یکنواختی باعث ایجاد شدن سطحی صاف و یکپارچه دارد.

6- دستمال کاغذی پروفلاور و یا دستمال کاغذی خوب دارای بوی خوش و اری از هرگونه لکه و بوی نامطلوب بوده.

7- یک دستمال کاغذی خوب باید از رنگ های مرغوب و مجاز استفاده نماید و بهتر است که با بسته بندی آن هماهنگی و هامونی داشته باشد، که از این حیث دستمال کاغذی پروفلاور با بسته بندی های زیبا و چشم نواز و استفاده از رنگ های مجاز توانسته نظر بسیار از مشتریان را جذب نماید.

با ما تماس بگیرید ( 09903202100 ) و بیشتر درباره خدمات ما بدانید.

8- از دیگر نشانه های یک دستمال کاغذی خوب برش های یک اندازه و یکنواخت تیشو ها است. که باعث شده درون جعبه و یا لفافه ها به راحتی قرار گرفته و هنگام بیرون کشیدن آنها به سادگی جدا شده و یا برای تا شدن و قرار گرفتن درون جیب و یا روی میز مشکلی نداشته باشند.

9- دستمال کاغذی خوب پس از خیس شدن پور و له نمی شوند.به عبارت دیگر پس از خیس شدن پس از سی دقیقه که خشک شود به حالت اول برمیگردد و پودر نمی شود.

Tissue production machine in Mashhad

———————————————————————

شرکت کاراندیش صنعت شیمی توس یک شرکت کارآفرین در ایران است که در زمینه :

و... فعالیت میکند.

شرکت کاراندیش صنعت شیمی

با گستره ای از خط تولیدهای متنوع و کسب و کارهای زودبازده که شرایط راه اندازی و سود قابل توجهی از تولید دارد.

برای افزایش رونق تولید و کاهش نرخ بیکاری با حاشیه ریسک پایین و مشاوره و خدمات پس از فروش این امکان را برای تمام اقشار فراهم کرده ایم.

تا به راحتی بتوانند یک کارگاه تولیدی خانگی و یا کارگاهی ایجاد کرده و یک تولیدکننده موفق با امکان صادرات محصولات به خارج از کشور را داشته باشند.

برای سهولت و نیز سرعت بخشیدن به کار می توانید به صورت غیرحضوری نیز تمام مراحل راه اندازی و تولید از ثبت قرارداد و نیز سفارش مواد اولیه را انجام دهید.

برای دیدن جدیدترین محصولات به اینستاگرام شرکت کاراندیش بپیوندید.

————————————————————————

 

  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • ...
محصولات مشابه
کیسه فریزر پروفلاور
کیسه فریزر پروفلاور
کیسه فریزر پروفلاور دارای پرفراژ عالی برای برش و نیز حالت کشت سانی بالایی داشته که گزینه مناسبی برای نگهداری و فریز کردن مواد غذایی در فریزر می باشد.
دستگاه فول کات دستمال کاغذی
دستگاه فول کات دستمال کاغذی
دستگاه فول کات برای تولید دستمال کاغذی طراحی شده، و توانایی پردازش مواد خام و تبدیل آنها به دستمال کاغذی تمام شده را دارد