فرمولاسیون تولید مواد:

فرمولاسیون تولید مواد در شرکت کاراندیش صنعت شیمی توسط کارشناسان و مهندسین شیمی با استفاده از تجربه و دانش روز فرمول ها را نوشته و به نمایندگان عزیز ارائه می نمایند.

فرمولاسیون تولید و یا فرمول تولید مواد شوینده و دیگر محصولات از قبیل آرایشی و بهداشتی ،عطر و ادکلن،صابون،شامپوها ،ژل آتش زا ،محصولات خودرویی و... همگی به زبان ساده و همراه با آموزش به نمایندگان ارائه می شود.

برای مشاوره ،آموزش و راه اندازی انواع خطوط تولید با شماره ی ( 09903202100 ) تماس بگیرید.

فرمولاسیون تولید مواد با دقت بالا و حاصل سال ها تجربه عملی و کاربردی است که همتراز و همگام با علم روز دنیا برای تولید موادی با کیفیت بالا برای رقابت در بازار ایران و حتی صادرات مناسب می باشد.

راز موفقیت ما در ارائه فرمول تولید:

می توانیم به جرعت بگیویم که رمز موفقیت و پیشرفت شرکت کار اندیش صنعت شیمی در تهیه فرمول تولید مواد برای نمایندگان در این سال ها بیان ساده ،دقت بالا ،کیفیت مناسب و همتراز بودن استاندارد جهانی است.

برای تهیه فرمولاسیون تولید مواد شوینده و یا دیگر محصولات میتوانید به راحتی از طریق شرکت کار اندیش صنعت شیمی فرمول تولید محصول موزدنظر خود را تهیه و محصولی در حد استاندارد های جهانی تولید نمایید. 

فرمولاسیون تولید چیست ؟

فرمول های شیمیایی بینشی در مورد عناصر تشکیل دهنده مولکول های یک ترکیب و همچنین نسبتی که در آن اتم های این عناصر برای تشکیل چنین مولکول هایی با هم ترکیب می شوند، ارائه می دهد. به عنوان مثال، فرمول شیمیایی آب که H2O است، نشان می دهد که دو اتم هیدروژن با یک اتم اکسیژن ترکیب می شوند و یک مولکول آب را تشکیل می دهند.فرمول عمومی نوعی فرمول تجربی است که ترکیب هر یک از اعضای یک کلاس کامل از ترکیبات را نشان می دهد. به عنوان مثال، هر عضوی از کلاس هیدروکربن های پارافینی از هیدروژن و کربن تشکیل شده است، تعداد اتم های هیدروژن همیشه دو یا بیشتر از دو برابر تعداد اتم های کربن است. با توجه به اینکه n مخفف "هر عدد" است، فرمول کلی این کلاس CnH2n + 2 است.

در تهیه فرمولاسیون تولید مواد به نکات زیر توجه کنید:

توجه داشته باشید که برای نوشتن فرمول تولید و در کل فرمولاسیون تولید مواد دانستن نماد عناصر موجود در ترکیب، فرمول رادیکال ها و ظرفیت عناصر موجود در آن ترکیب مهم است.

هنگام نوشتن فرمول شیمیایی نکات زیر را باید در نظر داشت:

بیشتر ترکیبات ترکیبات دوتایی هستند، یعنی دارای دو عنصر هستند. ترکیبات با بیش از دو عنصر نیز شناخته شده است

اتمی با بار مثبت کاتیون نامیده می شود در حالی که اتمی با بار منفی آنیون نامیده می شود

برای ترکیبی که حاوی یک فلز و یک غیرفلز است، ابتدا فلز و سپس غیرفلز نامیده می شود. به عنوان مثال: NaCl که از Na+ (یون فلز) و Cl– (یون غیر فلزی) تشکیل شده است.

آنیون هایی که بار منفی ۱- دارند معمولا پسوندی به عنوان –ide دارند. به عنوان مثال: F– – Floride

آنیون های دارای اکسیانیون (اکسیژن + عنصر دیگر) معمولاً پسوندی به عنوان –ate دارند. به عنوان مثال - SO42- (سولفات)

هنگامی که یک آنیون چند اتمی دارای یون H- باشد، دو یا هیدروژن به عنوان پسوند استفاده می شود. به عنوان مثال - HCO3 - - بی کربنات یا کربنات هیدروژن

برخی از آنیون های چند اتمی را می توان به صورت زیر نام برد:

مواد شوینده اساساً از نظر شیمیایی به عنوان نمک های آمونیوم یا آلکیل بنزن سولفونات یک زنجیره طولانی از اسیدهای کربوکسیلیک تعریف می شوند.

شوینده مصنوعی اساساً یک ماده مصنوعی است و یک پاک کننده مؤثر است که به همان اندازه به عنوان یک عامل فعال سطحی در آب سخت یا نرم عمل می کند.

آنها معمولاً از سورفکتانت تشکیل شده اند و به دلیل داشتن ساختار آمفی پاتیک مؤثر هستند، به این معنی که یک طرف ترکیب آبگریز است که از آب جلوگیری می کند در حالی که طرف دیگر آبدوست است که به راحتی به آب می چسبد.

فرمول شیمیایی مواد شوینده است.

برای مشاوره ،آموزش و راه اندازی انواع خطوط تولید با شماره ی ( 09903202100 ) تماس بگیرید.

———————————————————————

 شرکت کاراندیش صنعت شیمی توس یک شرکت کارآفرین در ایران است که در زمینه : 

و... فعالیت میکند.

شرکت کاراندیش صنعت شیمی

با گستره ای از خط تولیدهای متنوع و کسب و کارهای زودبازده که شرایط راه اندازی و سود قابل توجهی از تولید دارد.

برای افزایشرونق تولید و کاهش نرخ بیکاری با حاشیه ریسک پایین و مشاوره و خدمات پس از فروش این امکان را برای تمام اقشار فراهم کرده ایم تا به راحتی بتوانند یک کارگاه تولیدی خانگی و یا کارگاهی ایجاد کرده و یک تولیدکننده موفق با امکان صادرات محصولات به خارج از کشور را داشته باشند.

برای سهولت و نیز سرعت بخشیدن به کار می توانید به صورت غیرحضوری نیز تمام مراحل راه اندازی و تولید از ثبت قرارداد و نیز سفارش مواد اولیه را انجام دهید.

برای دیدن جدیدترین محصولات به اینستاگرام ما بپیوندید.

————————————————————————