مایع دستشویی پروفلاور

کد محصول: 7-6193

مایع دستشویی پروفلاور:

با قرار گرفتن در محیط بیرون از خانه و حتی حمل آلودگی و گرد و غبار به محیط داخلی خانه نیاز به مواد شوینده بر همه ی افراد بسیار محرز می باشد.

زیرا تنها راه از بین بردن میکروب ها و داشتن دست های تمیز استفاده ی مکرر از مایع دستشویی می باشد.

Launching a production line of toilet liquid in Mashhad

واگر قرار است در طول روز دست‌هایمان را بشوییم، آیا نباید وقت خود را در سینک ظرفشویی لذت‌بخش‌تر و کمتر کار طاقت‌فرسا کنیم؟

خوشبختانه، شرکت‌هایی مانند شرکت کاراندیش صنعت شیمی وارد بازار شده و با تخصص و استفاده از دستگاه های پیشرفته صابون‌های مایعی را معرفی کرده‌اند که شستن دست‌ها را به تجربه‌ای نوازش‌کننده تبدیل می‌کنند (بله، درست شنیدید) با فرمولاسیون‌هایی که احساس ابریشمی می‌کنند و رایحه‌هایی که شما را به مدیترانه می‌برد.

در این مقاله شما درباره مایع دستشویی پروفلاور و به طور کلی استفاده از مایع دستشویی و مزایا و معایب آن برای شستن دست ها خواهید خواند.  

برای مشاوره ،آموزش و راه اندازی انواع خطوط تولید با شماره ی ( 09903202100 ) تماس بگیرید.

تاریخچه مایع دستشویی :

در گذشته دور برای شستن دست ها از مخلوط چربی و خاکستر استفاده می کردند.
اما به تدریج و با افزایش معلومات عمومی افراد و دانش دانشمندان و شیمیدان ها صابون ساخته شد که ترکیبی از روغن های گیاهی و اسانس ها بود. 
امروزه علاوه بر ساخت صابون برای سهولت در استفاده از مایع دستشویی و دیگر مدل های شوینده دست استفاده می کنند.

مایع دستشویی یکی از کلیدی ترین محصولات شوینده و پرفروش ترین محصول در صنعت شوینده هاست. این محصول در بازار به صورت مختلفی ارائه شده و انواعی از آن شامل کف دستشویی، مایع دستشویی کرمی و صدفی و شفاف و فوم دستشویی می باشند.

Buy toilet liquid with a discount

مایع دستشویی پروفلاور ، یکی از شوینده های مناسب برای پوست است.

مایع دستشویی پروفلاور ،جایگزین جدیدی برای صابون بوده و استفاده از آن باعث نرمی و لطافت پوست دست شما می شود.

مکانیزم اصلی مایع دستشویی پروفلاور بر پایه خورد کردن روغن به ذره های کوچک و سپس مخلوط شدن آن با آب است.

اما مایع دستشویی پروفلاور فرمولاسیون متفاوتی دارد. خاصیت شویندگی در مایع دستشویی پروفلاور،توسط پیوند مولکولی میان آب و چربی شکل میگیرد و کثیفی و آلودگی میان مولکولهای آب و مایع دستشویی قرارگرفته و حل میشوند.

 

نحوه شستن دست ها :

How to wash hands

طبق دستورالعمل های سی دی سی باید دست های خود را حداقل به مدت 20 ثانیه با آب و صابون بشویید، مطالعات نشان می دهد که هر چه مدت زمان بیشتری بشویید، تعداد باکتری ها روی پوست کاهش می یابد.

در هر دو طرف، بین انگشت و زیر ناخن‌ها را به‌خوبی مالش دهید و عطر و رایحه را که دوست دارید پیدا کنید، بنابراین دست شستن حس بهتری به شما خواهد داد. مطمئن شوید که همه قسمت های دست را از مچ تا سر انگشتان دست را بخوبی با کف ایجاد شده از مایع پوشش داده باشید، و اگر پوست فوق العاده حساسی دارید، از مایع دستشویی پروفلاور استفاده نمایید

مراقبت از دست و بدن خود را با مایع دستشویی پروفلاور ارتقا دهید! پروفلاور می تواند به عنوان یک مایع دستشویی فوق العاده که باعث نرمی و لطافت پوست می شود ،استفاده کرد.بعلاوه می توانید از مایع های 5 کیلویی و بالاتر استفاده نمایید که هم اقتصادی تر بوده و قابل شارژ شدن در دستگاه های کمپرس مایع دستشویی می باشد .

 ما در شرکت کار اندیش صنعت شیمی چندین سال است برای کمک به خانواده ها سخت کار کرده ایم! ماموریت ما حفظ سلامت و تندرستی کسانی است که دوستشان داریم. و بر آن شدیم تا مایع دستشویی پروفلاور را تولید نماییم تا علاوه بر تمیزی دست ها باعث لطافت دست و رایحه خوبی داشته باشد

مایع دستشویی پروفلاور از یک عامل مرطوب کننده طبیعی، آبرسانی می کند تا از سد طبیعی پوست حمایت کند. تنها 30 ثانیه طول می کشد تا 99 درصد باکتری ها شسته شوند و دست ها با اطمینان تمیز و هیدراته شوند.

با ما تماس بگیرید ( 09903202100 ) و بیشتر درباره خدمات ما بدانید.

شستشوی دست آنتی باکتریال ایمن 99.9 درصد از باکتری ها را از بین می برد، از جمله بسیاری از باکتری های رایجی که ممکن است با آنها آشنا باشید: سالمونلا، ای کولی، استرپتوکوک و موارد دیگر.

که با مایع دستشویی پروفلاور با رایحه های متنوع و خشبو میتوانید به راحتی از شرر این باکتری های خلاص شوید

The best toilet liquid in Iran

ویژگی های مایع دستشویی پروفلاور:

1- به پوست کمک می کند تا سد طبیعی خود را در برابر باکتری ها حفظ کند.

2- PH پوست را متعادل می کند و به حفظ رطوبت کمک می کند

3- 99 درصد باکتری ها را می شوید

4- پاکسازی عمیق میسلار

مایع دستشویی پروفلاور :

مایع دستشویی نوعی از محصولات پاک کننده است که در دسته مراقبت های شخصی و مواد شیمیایی پاک کننده قرار می گیرد.

این مایع در رایحه ها، رنگ ها و غلظت های مختلف وجود دارد و فرمولی پیشرفته تر و سازگار با محیط زیست نسبت به صابون های سنتی است.

مایع دستشویی پروفلاور حاوی عوامل مرطوب کننده و لایه بردار مختلفی است که می تواند برای پوست مفید باشد.

صابون دست فوم برای مکان های عمومی توصیه می شود زیرا مقرون به صرفه است، کمتر تحریک می کند و قدرت تمیز کنندگی بالایی دارد.

روش صحیح شستن دست ها با صابون دست پیروی از یک فرآیند پنج مرحله ای و استفاده از محصول در صورت لزوم است.

استفاده بیش از حد یا استفاده از صابون مایع دستی بی کیفیت می تواند باعث خشکی، تحریک پوست و آسیب به سد محافظ پوست شود.

Tips about toilet liquid

مواد اولیه مایع دستشویی پروفلاور:

مواد تشکیل دهنده مایع دستشویی پروفلاور معمولاً شامل آب، سورفکتانت ها، تقویت کننده های کف، نرم کننده های پوست، عطرها و مواد نگهدارنده است.

برخی از صابون های مایع دست نیز ممکن است حاوی عوامل ضد باکتریایی مانند تریکلوزان و بنزالکونیوم کلرید باشند تا از انتشار میکروب ها جلوگیری کنند.

با این حال، مطالعات نشان داده اند که استفاده بیش از حد از صابون های ضد باکتری می تواند منجر به مقاومت آنتی بیوتیکی شود و همچنین ممکن است اثرات مضری بر سلامت انسان و محیط زیست داشته باشد.

دلایل متمایزبودن مایع دستشویی پروفلاور:

مایع دستشویی پروفلاور دارای پی اچ مناسب پوست برای شست و شوی دستها و زدودن آلودگی ها می باشد و با کفی مناسب، کرمی و جذاب پوست را پاکسازی می کند.

با ما تماس بگیرید ( 09903202100 ) و بیشتر درباره خدمات ما بدانید.

مواد نرم کننده مناسب از جمله گلیسیرین، عصاره آلوئه ورا و روغن زیتون موجود در این محصول باعث جلوگیری از خشکی پوست می شود و نرمی، لطافت و شفافیت پوست را به همراه خواهد داشت. از ترکیب ملایم و رایحه این محصول لذت ببرید.

———————————————————————

شرکت کاراندیش صنعت شیمی توس یک شرکت کارآفرین در ایران است که در زمینه :

و... فعالیت میکند.

شرکت کاراندیش صنعت شیمی

با گستره ای از خط تولیدهای متنوع و کسب و کارهای زودبازده که شرایط راه اندازی و سود قابل توجهی از تولید دارد.

برای افزایش رونق تولید و کاهش نرخ بیکاری با حاشیه ریسک پایین و مشاوره و خدمات پس از فروش این امکان را برای تمام اقشار فراهم کرده ایم.

تا به راحتی بتوانند یک کارگاه تولیدی خانگی و یا کارگاهی ایجاد کرده و یک تولیدکننده موفق با امکان صادرات محصولات به خارج از کشور را داشته باشند.

برای سهولت و نیز سرعت بخشیدن به کار می توانید به صورت غیرحضوری نیز تمام مراحل راه اندازی و تولید از ثبت قرارداد و نیز سفارش مواد اولیه را انجام دهید.

برای دیدن جدیدترین محصولات به اینستاگرام شرکت کاراندیش بپیوندید.

————————————————————————

 

 

  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • ...
محصولات مشابه
مایع ظرفشویی پروفلاور
مایع ظرفشویی پروفلاور
مایع ظرفشویی پروفلاور از مواد اولیه با کیفیت بالا ساخته شده که مناسب برای پوست های حساس و دارای چربی زدایی بالا می باشد.
کیسه فریزر پروفلاور
کیسه فریزر پروفلاور
کیسه فریزر پروفلاور دارای پرفراژ عالی برای برش و نیز حالت کشت سانی بالایی داشته که گزینه مناسبی برای نگهداری و فریز کردن مواد غذایی در فریزر می باشد.
لیوان کاغذی پروفلاور
لیوان کاغذی پروفلاور
لیوان کاغذی پروفلاور از مواد اولیه با کیفیت و در تنوع و مدل های مختلف ساخته شده که علاوه بر زیبایی دارای قیمت مناسب است.