کیسه فریزر پروفلاور

کد محصول: 4-6193

این روزها برای طبقه بندی تمام مواد غذایی خانه مانند گوشت ،سبزی ،ذرت و... در فریزر یا قرار دادن چاشت کودکان در کیف برای مدرسه و یا یک فعالیت ورزشی و نیز تفکیک خوراکی ها برای پیک نیک دوستانه و یا یک سفره نیم روزه خانوادگی از کیسه فریزر پروفلاور یا برندی دیگر استفاده میکنیم تا مواد غذایی و خوراکی ها سالم تر بمانند. 

طبقه بندی مواد غذایی درون یخچال و فریزرهای خانه شما با پلاستیک های فریزر می تواند مکانی اسرار آمیز باشد.

تمام کاغذها و فویل ها و بسته بندی ها! آیا کاغذ روغنی طبیعی می خواهید یا رنگ شده؟ آیا واقعا به فویل آلومینیومی سنگین نیاز دارید؟ و شاید بدون نگهدارنده نایلونی مواد غذایی رو فریز می کنید؟

برای مشاوره ،آموزش و راه اندازی انواع خطوط تولید با شماره ی ( 09903202100 ) تماس بگیرید.

در این مقاله قرار است تا تحلیل کلی درباره کیسه فریزر و انواع کاربردهای آن و راهنمای خرید کیسه فریزر های مرغوب مانند برند پروفلاور و مزایا و معایب استفاده از آنها را بررسی نماییم.

استفاده از کیسه فریزر های پروفلاور رو به شما توصیه می کنیم! کیسه هایی با هر اندازه ای که بتوان تصور کرد وجود دارد.

کیف هایی با رویه های تک زیپ، رویه های دو زیپ، و آنهایی که زیپ های کشویی دارند! کیسه هایی برای نگهداری معمولی و سایر کیسه هایی وجود دارد که به طور خاص برای نگهداری در فریزر در نظر گرفته شده اند. چگونه تصمیم می گیرید؟

Advantages of using freezer bags or freezer plastic

وقتی صحبت از بسته بندی مواد غذایی منجمد می شود، هیچ چیز بهتر از کیسه های فریزر پروفلاور کار نمی کند.

به عنوان یک کیسه پلاستیکی شفاف که به طور ویژه برای جلوگیری از سوختن گوشت ها و سایر غذاهایی که در فریزر نگهداری می شوند، فرموله شده است، این کیسه های دستی نگهداری مواد غذایی را برای مدت طولانی تری آسان می کند.

همه چیز درباره پلاستیک فریزر پروفلاور :

کیسه های فریزر و یا کیسه های پلاستیکی که برای نگهداری مواد غذایی که قرار است در فریزر نگهداری شوند استفاده می شود. مواد پلاستیکی که از آن ساخته شده برای نگهداری مواد غذایی ایمن و برای انجماد بی خطر است.

All about freezer bags

کیسه فریزر محکم بسته می شود و از ورود هوا و تاثیر آن بر مواد غذایی جلوگیری می کند. مهر و موم محکم همچنین اجازه نمی دهد بوها از بین بروند و روی غذاهای اطراف تاثیر بگذارند.

کیسه های فریزر قابل مهر و موم برای غذاهای کامل، تکه تکه شده یا کمی له شده که در آن حداقل مایع وجود دارد، به خوبی کار می کنند. انعطاف پذیری کیسه باعث می شود وقتی مواد غذایی مایعات زیادی دارند پر شدن بدون ریختن آن را دشوارتر کند.

پس از قرار دادن مواد غذایی در کیسه فریزر، تمام هوای بسته را به زور خارج کنید و در آن را ببندید تا در بسته بماند و در نتیجه احتمال سوختن فریزر کاهش یابد.

کیسه های فریزر را روی یک سطح جامد قرار دهید تا یخ بزند، مانند یک ورقه پخت. در اولین انجماد سبدهای فریزر را در آن قرار ندهید زیرا در اطراف سیم شکل می گیرند و به سختی خارج می شوند یا ممکن است کیسه در حین انجماد منبسط شود.

پس از یخ زدن کامل بسته ها، می توان آنها را از ورقه پخت خارج کرد و به طور مرتب در یکی از سبدها چید.

تاریخچه کیسه فریزر در جهان :

History of freezer bags in the world

چیزهای کمی به اندازه کیسه پلاستیکی در همه جا وجود دارند. کیسه پلاستیکی پر از کاربرد، نه تنها یک روش کارآمد برای حمل اشیاء است، بلکه به عنوان یک وسیله ذخیره سازی کارآمد و قابل استفاده مجدد نیز عمل می کند.

با این حال، تعداد کمی از مردم واقعاً تاریخچه کیسه های پلاستیکی را می دانند، حتی اگر در زندگی روزمره ما بسیار رایج است و از نظر اهمیت بعد از قالب گیری تزریق پلاستیک در رتبه دوم قرار دارد.

مردم معمولاً این را مسلم می‌دانند که کیسه پلاستیکی همیشه وجود داشته است. درک اینکه محصول از کجا می آید می تواند به روشن شدن آینده آن کمک کند. بنابراین در اینجا تاریخچه کیسه های پلاستیکی در چند تاریخ مهم خلاصه شده است.

مانند تمام اختراعات و نوآوری‌های بزرگ - از نان تکه‌شده گرفته تا گوشی‌های هوشمند - وقتی به طور گسترده شناخته شدند، حتی به خاطر آوردن دنیایی که در آن وجود نداشتند، دشوار می‌شود.

کیف های زیپ دار نمونه کامل این پدیده هستند. اگرچه آنها فقط کمی بیش از نیم قرن است که وجود دارند، اما اکنون آنها را در همه جا پیدا خواهید کرد - و در واقع، هزار و یک کاربرد عملی دارند.

این کیسه های قابل باز بسته شدن همه جا، که برای بسته بندی، ذخیره سازی، حمل و نقل و سازماندهی استفاده می شوند، اکنون در انواع مختلفی از سبک ها و اندازه ها عرضه می شوند.

اما آنها از کجا آمده اند و چگونه به طیف محصولاتی که امروزه می شناسیم و استفاده می کنیم تبدیل شدند؟

The price and purchase of a roll freezer bag

1957 - کیسه پلاستیکی اولین بار به عنوان یک کیسه ساندویچ ظاهر شد. این کیسه‌های پلاستیکی که در ابتدا روی رول بسته‌بندی می‌شدند، از ظروف قفل‌شونده‌ای که امروزه بسیاری از مردم استفاده می‌کنند بسیار فاصله دارند و شبیه کیسه‌های تولیدی بودند.

این پیشگامان هنوز ثابت کردند که وسیله ای عملی برای محافظت و حمل و نقل غذا هستند.

با ما تماس بگیرید ( 09903202100 ) و بیشتر درباره خدمات ما بدانید.

1966 - کیسه پلاستیکی زمانی که در فروشگاه مواد غذایی به عنوان یک کیسه محصولات معرفی شد، به طور گسترده ای عمومی شد. کسانی که همیشه حاضر بودند کارهای سنگینی انجام دادند تا خود را در آگاهی عمومی جلب کنند.

1969 - شهر نیویورک با پیروی از شهرهای دیگر، به سمت سطل های زباله با کیسه های پلاستیکی روی آورد تا نه تنها در مقایسه با قوطی های فلزی سازگارتر با محیط زیست باشد، بلکه باعث بهبود پاکیزگی در پیاده روها و کوچه پس کوچه های شهر شود. .

1973 - کیسه های پلاستیکی در هر شکل و اندازه صنعتی شد. تولید انبوه کیسه ها با قیمتی بسیار کمتر از مواد رقیب به آنها اجازه می دهد تا تقریباً در تمام زنجیره های خرده فروشی روی کره زمین نفوذ کنند.

1974 - زنجیره های خرده فروشی بزرگ، مانند سیرز، جی سی پنی و مونتگومری وارد، تصمیم گرفتند به جای کیسه های کاغذی قهوه ای استاندارد قبلی، به کیسه های خرید پلاستیکی روی بیاورند.

این روند اثر گلوله برفی را به سمت استفاده گسترده فعلی از کیسه های پلاستیکی در فروشگاه های زنجیره ای بزرگ آغاز می کند.

The price of a hundred freezer bags

1977 - اگرچه کیسه کاغذی قهوه ای سنتی هنوز به عنوان یک انتخاب ارائه می شود، خط بدنام "کاغذ یا پلاستیک" در فروشگاه های مواد غذایی رشد می کند. کیسه پلاستیکی مواد غذایی از راه رسیده است و مردم به زودی با این ظروف پلاستیکی دستی غرق خواهند شد.

1990 - در حالی که ظهور کیسه های خرید پلاستیکی یک پیروزی برای ابزار طراحی محصول است، حجم عظیم کیسه ها منجر به افزایش نگرانی های زیست محیطی می شود.

بنابراین، فروشگاه های مواد غذایی خدمات جمع آوری کیسه های پلاستیکی را برای بازیافت آغاز می کنند. این امر امکان استفاده مجدد مداوم از منابع پلاستیکی را فراهم می کند که با جنبش بازیافت رو به رشدی که بخار در نیمه دوم قرن بیستم جمع آوری شد، گره خورده است.

1992 - برنامه بازیافت کیسه های پلاستیکی آنقدر موفقیت آمیز بود که بیش از نیمی از فروشگاه های مواد غذایی ایالات متحده از این برنامه حمایت کردند.

این امر در نهایت به حدی خواهد رسید که همه فروشگاه‌های مواد غذایی از خدمات بازیافت داخلی کیسه‌های پلاستیکی حمایت می‌کنند تا اثرات زیست‌محیطی آن‌ها را به حداقل برسانند.

1996 - شاید بزرگترین نقطه عطف برای کیسه های پلاستیکی، بیش از هشتاد درصد از همه کیسه های مواد غذایی مورد استفاده در ایالات متحده پلاستیکی هستند. این به وضوح نشان دهنده برتری پلاستیک بر کیسه های کاغذی در فروشگاه های مواد غذایی است.

Price list of freezer bags and plastic nylons

پلاستیک فریزر پروفلاور:

شرکت کاراندیش صنعت شیمی صاحب امتیاز برند پروفلاور، تولید کننده و توزیع کننده کیسه های پلاستیکی که چندین سال است در حوزه کسب و کارهای زودبازده مشغول فعالیت است.

یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کیسه های فریزر و یا کیسه پلاستیکی در ایران می باشد. برند پروفلاور برای حمایت از تولید ملی و مبارزه علیه موج کیسه های فریزر وارداتی ، بیشتر از پیش سعی کرده است.

تا با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و استفاده از مواد اولیه مرغوب کیفیت ساخت کیسه های فریزر پروفلاور را به سطح جهانی برساند. 

با افزایش کیفیت ساخت کیسه پلاستیکی های پروفلاور علاوه بر بدست آوردن بازار هدف خود در ایران نیم نگاهی نیز به صادرات کیسه های فریزر پروفلاور داریم.

که باتوجه به راهزنی های انجام شده در حال صادرات این محصول پروفلاور به کشور عراق هستیم.

کیسه فریزر پروفلاور با سرمایه گذاری بر بازار کیسه فریزر های زیب دار وارداتی کسری، به یک برند غالب در بازارهای صنعتی تبدیل شد. کیسه‌های پلاستیکی پروفلاور از پلی‌اتیلن با چگالی کم (LDPE) با کیفیت بالا ساخته شده‌اند.

این کیسه ها مطابق با الزامات بهداشتی کشور هستند یا از آنها فراتر می روند و برای تماس با مواد غذایی مورد تایید و دارای سیب سلامت هستند.

کیسه‌های فریزر فله ای پروفلاور ارزان‌تر هستند و در اندازه‌ها، ضخامت‌ها و سبک‌های بسیار بیشتری نسبت به کیسه پلاستیکی زیب دار و بسته بندی شده هستند.

Application of freezer bags and beautiful freezer plastic

در واقع، آنها در پنج ضخامت مختلف و بیش از 300 اندازه و سبک تولید میشوند. در مقابل طیف محدود کیسه های زیپ دار موجود در فروشگاه های مواد غذایی بودند.

همچنین چاپ، اندازه‌ها و پیکربندی‌های سفارشی کیسه‌های  را برای برآورده کردن مشخصات تقریباً برای هر برنامه‌ای که قابل تصور است ارائه می‌دهد.

انواع کیسه فریزر :

امروزه دو نوع بسته بندی اساسی هم در برندهای مصرف کننده و هم در برندهای صنعتی عمده فروشی وجود دارد:

1- کیسه فریزر رولی : در این نوع بسته بندی، برگه های کیسه فریزر به دور یک بوبین که استوانه ای از جنس مقواست رول می شوند.

2- کیسه فریزر جعبه‌ای : در این نوع بسته بندی که پلاستیک فریزر ها درون جعبه همانند دستمال کاغذی قرار میگیرند.

3- کیسه فریزر فله: در این نوع بسته بندی کیسه فریزر ها به صورت فله بود و از قیمت پایین تری نسبت به دیگر پلاستیک فریزر ها برخوردار است

4- کیسه فریزر زیپ دار: «تب» یا «قفل کشویی» که شباهت زیادی به اختراع اصلی مدسن دارند.

5- کیسه فریزر معمولی یا سبک: این نوع کیسه فریزر نازک و رایج ترین نوع کیسه پلاستیکی می باشد.

با ما تماس بگیرید ( 09903202100 ) و بیشتر درباره خدمات ما بدانید.

کیسه‌های زیپ گران‌تر «tab» یا «slider lock» در موقعیت‌هایی که کاربر باید دستکش بپوشد یا دست‌های کاربر ممکن است با روغن یا گریس لیز شوند، مفید هستند.

The price of wholesale and cheap freezer bags

اینها معمولاً برای سیگار برگ و تنباکوهای شل و همچنین نگهداری مواد غذایی مانند کیسه های اغذیه فروشی استفاده می شوند.

همراه با سبک های بسته شدن، پیشرفت های زیادی در مورد ساختار فیلم، از جمله تغییراتی برای نمایش خرده فروشی پیشرفته و ماندگاری طولانی تر برای ذخیره سازی مواد غذایی وجود دارد.

اکثر بسته‌های پنیر موجود در فروشگاه‌های مواد غذایی از ساختار فیلم چند لایه با زیپ‌های پس از نصب، با ویژگی‌های امنیتی آشکار در بالای زیپ استفاده می‌کنند.

کیسه های زیپی لمینت به طور گسترده در بازارهای خرده فروشی مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرند.

بیشتر و بیشتر محصولات غذایی - و حتی محصولاتی مانند مواد شوینده لباسشویی - در آنچه صنعت "کیسه های ایستاده" می نامد بسته بندی می شود.

بسیاری از این موارد شامل یک نوار پارگی آشکار به همراه قفل زیپ آشنا هستند. مزایای این کیسه فریزر پروفلاور دو برابر، راحتی برای مشتریان و صرفه‌جویی در هزینه نسبت به بسته‌بندی‌های کیسه فریزر معمولی است.

در حال حاضر صدها حق ثبت اختراع برای سبک های جداگانه کیسه فریزر های زیب دار وجود دارد و تقریباً تعداد نامحدودی از برنامه ها و کاربردها برای کیسه های پلاستیکی وجود دارد.

بازارهای بزرگتری که از کیسه فریزر پروفلاور استفاده می کنند عبارتند از: صنعتی، پزشکی، صنایع دستی، جواهرات، اسباب بازی ها، سرگرمی ها، سخت افزار، تنباکو، خرده فروشی، بسته بندی مواد غذایی، انبار مواد غذایی، برق و غیره.

Proflower freezer plastic and all kinds of beautiful freezer bags

ویژگی های کیسه فریزر :

1- کیسه فریزر پروفلاور یک ذخیره سازی پلاستیکی بسیار قوی و بادوام

2- پلاستیک فریزر پروفلاور ایمن برای تماس با مواد غذایی، ایده آل برای بسته بندی مواد غذایی

3- کیسه های پلاستیکی پروفلاور محافظت بی نظیری از فریزر در برابر سوختگی فریزر دارند که به کاهش ضایعات مواد غذایی کمک می کند

4- کیسه فریزر پروفلاور باعث میشوند مواد غذایی زمان نگهداری تازه، حفظ بوی، ایمنی

5- بسته بندی کیسه های فریزر پروفلاور روی یک رول سوراخ دار دستی در جعبه ای با قابلیت توزیع آسان.

6- کیسه فریزر پروفلاور باعث میشوند رطوبت، اکسیژن، فساد و بو را مسدود می کند.

7- به طور گسترده برای بسته بندی وکیوم غذا، چای، میوه های خشک، داروها، گوشت و هر چیزی که می خواهید آن را به اندازه روزی که آن را بسته بندی می کنید تازه نگه دارید استفاده می شود

Everything about freezer plastic and its benefits

کاربردهای پلاستیک فریزر :

بسیاری از انواع غذاهای آماده را می توان در کیسه های فریزر نگهداری کرد. به عنوان مثال، سوپ سبزیجات خانگی را می توان خنک کرد و سپس در کیسه ریخت.

با قرار دادن کیسه در کنار آن در حالی که محتویات آن یخ می زند، می توان یک قسمت یخ زده سوپ ایجاد کرد که می توان آن را ذوب کرد و بعداً از آن لذت برد.

از آنجایی که محتویات در ابعاد نسبتاً مسطح یخ خواهند زد، می‌توان قسمت‌های سوپ را در فریزر چیده و از فضای محدود بهتر استفاده کرد.

گوشت های خام خریداری شده به صورت فله را می توان به قسمت هایی تقسیم کرد که برای یک غذای اولیه خوب عمل می کند یا به اندازه کافی برای تهیه یک وعده غذایی برای یک خانواده مفید است.

امکان خرید به صورت عمده و تفکیک قطعات در کیسه های دربسته می تواند به افزایش بودجه غذایی خانوار کمک زیادی کند، زیرا خرید عمده اغلب هزینه کمتری دارد.

استفاده از کیسه ها به این روش همچنین یک راه عالی برای کاهش تعداد سفر به سوپرمارکت است که باعث صرفه جویی بیشتر در بنزین می شود و شانس خرید آنی را کاهش می دهد.

The best freezer bag brand in Iran

در حالی که کیسه‌های فریزر ارزان به خوبی کیسه‌های ضخیم‌تر و کمی گران‌تر با نام تجاری کار نمی‌کنند، اما برای نگهداری مواد غذایی که ظرف چند روز استفاده می‌شوند عملکرد خوبی دارند.

این امر امکان تهیه مخلفات و حتی خمیر نان را از قبل فراهم می کند که می تواند کمک بزرگی در تهیه غذاها برای یک مراسم خانوادگی یا مهمانی باشد.

 پلاستیک فریزر پروفلاور همچنین یک راه عالی برای نگهداری باقیمانده ها هستند که می توانند بعداً برای سوپ و در کاسرول استفاده شوند. به جای دور ریختن باقی مانده سبزیجات، یک کیسه به اندازه گالن را در فریزر نگه دارید.

ذرت باقیمانده، سبزیجات پخته شده، و سایر مواد تثبیت کننده سوپ را اضافه کنید تا بتوانید در آن روزهای زمستانی که چیزی گرم و مغذی مناسب است، یک دیگ سوپ درست کنید.

کیسه‌های فریزر پروفلاور که در اندازه‌های مختلف موجود است، امکان نگهداری انواع غذاها را فراهم می‌کند و از بودجه غذایی حداکثر استفاده را می‌برد.

با ضایعات کمتر و توانایی نگه داشتن طیف وسیع تری از غذاها برای پخت و پز، کیسه های ذخیره سازی واقعاً یک افزودنی عالی برای هر آشپزخانه ای هستند.

Buy a one kilo roll freezer bag

مزایای کیسه فریزر تخت برای نگهداری مواد غذایی:

1. پلاستیک فریزر پروفلاور برای مواد غذایی مناسب است چون به دلیل استحکام و دوام بالایی که دارند مورد اعتماد بسیاری از افراد قرار گرفته اند.

و مناسب برای انجماد میوه و سبزیجات خانگی یا بخش هایی از غذاهای فریزر خانگی برای خانواده هستند.

کیسه‌های  فریزر پروفلاور در کیسه‌های مسطح (با یا بدون روکش) با اندازه‌های مختلف برای طیف کاملی از نیازهای انجماد عرضه می‌شوند.

با ما تماس بگیرید ( 09903202100 ) و بیشتر درباره خدمات ما بدانید.

این پلاستیک فریزر پروفلاور از پلی اتیلن ساخته شده اند که به اندازه کافی ضخامت دارند تا از سوختن فریزر جلوگیری کنند.

این کیسه ها به عنوان لوله ای برای استحکام ساخته شده اند که می توانید به آن تکیه کنید، با درزهای حرارتی با کیفیت بالا در پایه برای دوام برتر.

هر سایز همچنین در یک جعبه زیبا عرضه می شود، بنابراین انتخاب مورد نیاز شما همیشه آسان است.

2. کیسه فریزر پروفلاور از هدر رفتن مواد غذایی جلوگیری می کند.

این کیسه‌های فریزر پروفلاور برای انجماد کردن مقادیر کمی از محصولات خانگی، بخش‌هایی از سوپ، خورش و باقی‌مانده غذا مناسب هستند.

همچنین اندازه مناسبی برای بسته‌بندی ساندویچ برای پیاده‌روهای گرسنه و جعبه‌های ناهار مدرسه هستند.

Purchase and price of freezer bags and disposable plastics

3. کیسه فریزر پروفلاور طراوت غذای شما را مدت بیشتری حفظ می کنند.

انجماد یکی از ساده ترین مراحلی است که می توانید برای ماندگاری بیشتر مواد اولیه یا غذاهای پخته انجام دهید.

این روش به تلاش بسیار کمتری نسبت به روش های دیگر مانند کنسرو کردن، تخمیر یا آبگیری نیاز دارد.

می‌توانید میوه های هر فصل را مستقیماً از باغ یا فروشگاه مواد غذایی گرفته و آن را حفظ کنید (به توت‌های تابستانی برای تارت، پای آبدار در یک روز زمستانی یا نخود بهاره برای درخشان کردن پاستا خامه‌ای فکر کنید).

می‌توانید غذاهایی را که از قبل تهیه شده‌اند، فریز کنید تا مواد آماده‌تان را پر کنید.

می‌توانید فریزر خود را با آب مرکبات و سبزی‌های خرد شده، آلیوم یا ریشه زنجبیل پر کنید تا در لحظه بدون مراجعه به فروشگاه، درخشندگی را به ظرف اضافه کنید.

کیسه‌های فریزر ضخیم‌تر از کیسه‌های معمولی هستند، بنابراین احتمال سوراخ شدن یا پارگی آن‌ها کمتر است، و به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در هنگام یخ زدن شکننده‌تر باشند.

علت استفاده از کیسه فریزر برای نگهداری مواد غذایی :

Types of freezer bags and their uses

4 مزیت و نکته شگفت انگیز برای نگهداری مواد غذایی توسط کیسه فریزر پروفلاور، وقتی صحبت از نگهداری مواد غذایی می شود، استفاده از نوع مناسب کیسه می تواند تفاوت زیادی در حفظ تازگی و جلوگیری از آلودگی ایجاد کند.

کیسه های فریزر مخصوصاً برای هرکسی که می خواهد غذای خود را برای مدت طولانی تری سالم و تازه نگه دارد، ضروری است.

کیسه های جدید مواد غذایی و فریزر نوآوری را نشان می دهند.کیسه های مواد غذایی و فریزر جدید پروفلاور در نوع خود اولین هستند.

و نشان می دهند که چگونه نوآوری و فناوری پشت پروفلاور به عنوان یک جایگزین پلاستیکی واقعی به طور مداوم در حال بهبود است.

این کیسه های جدید پروفلاور که برای تازه نگه داشتن مواد غذایی در یخچال و فریزر طراحی شده اند، در اندازه های 4 لیتری و 6 لیتری موجود هستند.

با ما تماس بگیرید ( 09903202100 ) و بیشتر درباره خدمات ما بدانید.

و می توانند در پایان عمر مفید خود به عنوان مواد آلی بی ضرر و بدون میکروپلاستیک مضر یا باقیمانده های سمی به زمین بازگردانده شوند.

Solutions for better storage of food

———————————————————————

شرکت کاراندیش صنعت شیمی توس یک شرکت کارآفرین در ایران است که در زمینه :

و... فعالیت میکند.

شرکت کاراندیش صنعت شیمی

با گستره ای از خط تولیدهای متنوع و کسب و کارهای زودبازده که شرایط راه اندازی و سود قابل توجهی از تولید دارد.

برای افزایش رونق تولید و کاهش نرخ بیکاری با حاشیه ریسک پایین و مشاوره و خدمات پس از فروش این امکان را برای تمام اقشار فراهم کرده ایم.

تا به راحتی بتوانند یک کارگاه تولیدی خانگی و یا کارگاهی ایجاد کرده و یک تولیدکننده موفق با امکان صادرات محصولات به خارج از کشور را داشته باشند.

برای سهولت و نیز سرعت بخشیدن به کار می توانید به صورت غیرحضوری نیز تمام مراحل راه اندازی و تولید از ثبت قرارداد و نیز سفارش مواد اولیه را انجام دهید.

برای دیدن جدیدترین محصولات به اینستاگرام شرکت کاراندیش بپیوندید.

————————————————————————

  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • ...
محصولات مشابه
دستمال کاغذی پروفلاور
دستمال کاغذی پروفلاور
دستمال کاغذی پروفلاور یکی از پرو فروش ترین محصولات پروفلاور است که در مدل های جعبه ای ،اقتصادی و جیبی ساخته شده است
مایع دستشویی پروفلاور
مایع دستشویی پروفلاور
مایع دستشویی پروفلاور در رایحه های خوشبو ماننده گل های بهاری ، توت فرنگی ،لوندر و... ساخته شده و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است
سفره یکبار مصرف پروفلاور
سفره یکبار مصرف پروفلاور
سفره یکبار مصرف پروفلاور که در تنوع مدل و رنگ های مختلف تولید شده و از کیفیت ساخت بالا و قیمت رقابتی خوب در سطح بازار دارد
کیسه زباله پروفلاور
کیسه زباله پروفلاور
کیسه زباله پروفلاور که در رنگ بندی مختلف بود و از گنجایش بالا و کیفیت مناسبی برخوردار است و از نشی آب زباله ها جلوگیری می نماید
لیوان کاغذی پروفلاور
لیوان کاغذی پروفلاور
لیوان کاغذی پروفلاور از مواد اولیه با کیفیت و در تنوع و مدل های مختلف ساخته شده که علاوه بر زیبایی دارای قیمت مناسب است.