طاقه کیسه زباله

کد محصول: 6193-107

مواد اولیه تولید کیسه‌های زباله

شرکت کاراندیش صنعت شیمی یکی از تولید کنندگان مواد اولیه تولید نایلون و نایلکس در کشور است، و برای تهیه کیسه‌های زباله نیاز به فیلم کیسه زباله (یا همان طاقه کیسه زباله) دارید که به عنوان مواد اولیه تولید برای کیسه‌های زباله از آن نام برده می شود.

برای خرید طاقه کیسه زباله می توانید با شماره 09903202100 تماس حاصل فرمایید.

طاقه‌های کیسه زباله کار اندیش صنعت شیمی، از گرانول‌های مرغوب تهیه می‌شوند و دارای انعطاف، قدرت کشسانی و ضخامت بالایی را دارند، همچنین کیسه‌های زباله تولید شده از این فیلم‌‎ها دارای بدنه و دوخت انتهایی محکمی هستند و جلوی نشت شیرآبه‌های زباله به خارج از آن‌ها را می‌گیرند.

برای آشنایی و مطالعه بیشتر به صفحه  خط تولید نایلون و نایلکس مراجعه نمایید.

قیمت طاقه کیسه زباله

قیمت طاقه کیسه زباله با توجه به کیفیت و جنس طاقه ها متفاوت است و با توجه به مواد نو و کهنه که در تولید آن استفاده می شود در قیمت فیلم کیسه زباله فرق میکند.

خرید فیلم کیسه زباله

برای خرید طاقه کیسه زباله بهتراست جنسی را استفاده کنید که از مواد نو تولید شده باشد تا هم حالت کشسانی خوب و بوی نامطبوع نداشته باشد.

خرید اقساطی طاقه کیسه زباله

همانطور که اطلاع دارید طاقه کیسه زباله به عنوان مواد اولیه برای تولید همیشه به صورت نقدی بوده  ولی شرکت کاراندیش صنعت شیمی برای نمایندگان خود مواد اولیه را به صورت چکی نیز عرضه می نماید.

وزن فیلم کیسه زباله (طاقه کیسه زباله)

وزن طاقه‌ کیسه زباله بین 25 تا 45 کیلو‌گرم متغییر است، البته باید توجه داشت که این وزن ربطی به متراژ طاقه ندارد چون ضخامت نایلون بسیار در وزن و متراژ طاقه کیسه زباله تاثیر مستقیم دارد.

وزن این کیسه‌های زباله با توجه به گرماژ، برای هر برگ متفاوت است. برای مثال، کیسه‌های زباله‌‌ای که حدود 10 گرم وزن دارند، مناسب ادارات و کیسه‌های زباله‌ای که حدود 50 گرم وزن دارند، بزرگ‌تر هستند و مناسب مصارف بیمارستانی هستند.

انواع طاقه کیسه زباله

طاقه کیسه زباله یا به بیان دیگر فیلم کیسه زباله درسه کاربری متفاوت تولید می‌شود. 

  1. 1. طاقه کیسه زباله خونگی: این طاقه ها برای کیسه زباله خونگی با رنگی های مختلف و در عرض‌های 50 و 55 سانتی متری تولید میشوند.
  2. 2. طاقه کیسه زباله شرکتی (ادارات): این طاقه ها برای کیسه زباله های شرکتی که با عرضی بزرگتر از زباله های خانگی تولید میشوند این طاقه ها با عرض 70 سانتیمتر هستند.
  3. 3. طاقه کیسه زباله بیمارستانی: طاقه های کیسه زباله بیمارستانی معمولا از ضخامت و کیفیت بالاتری نسبت به انواع طاقه های زباله برخوردار است و این طاقه ها با عرض 75 سانتیمتر تولید میشوند.

مواد اولیه تولید کیسه‌های زباله که با نام طاقه‌های کیسه زباله توسط شرکت کار اندیش صنعت شیمی عرضه می‌شوند، از مواد اولیه درجه 1 تهیه و تولید می‌شوند و شامل پلی‌اتیلن‌های سبک و سنگین هستند.

برای آشنایی و مطالعه بیشتر برای روند تولید طاقه کیسه زباله به صفحه خط تولید کیسه زباله مراجعه نمایید.

 پلی‌اتیلن‌ها یکی از انواع پلاستیک‌ها هستند که در صنعت بسته‌بندی و پلاستیک‌سازی مورد استفاده قرار می‌گیرند و در انواع متفاوت کیسه‌های زباله، فریزر، انواع نایلون و نایلکس کاربرد دارند. طاقه‌های کیسه زباله می‌توانند از گرانول‌های پلاستیکی بازیافتی و ترکیب تعدادی مواد دیگر تهیه ‌شوند.

تولید کیسه‌های زباله از مواد اولیه باکیفیت، به منظور دفع مواد زائد و آلوده اهمیت ویژه‌ای دارد، به طوری که در صورت استفاده از مواد اولیه بی‌کیفیت در تولید آن‌ها، نتیجه مطلوبی حاصل نمی‌شود و زباله‌ها و شیرآبه‌های داخل آن‌ها به بیرون نشت پیدا خواهد کرد.
 این مساله، باعث آلودگی محیط زیست، بیمارستان‌ها، کارخانه‌ها، محل زندگی و به خطر افتادن سلامتی انسان‌ها می‌شود. در صورت تمایل به تولید کیسه‌های زباله، مواد اولیه لازم برای این کار را از منابع معتبر تولید کننده طاقه‌های کیسه زباله، تهیه بفرمایید.

———————————————————————

شرکت کاراندیش صنعت شیمی توس یک شرکت کارآفرین در ایران است که در زمینه :

و... فعالیت میکند.

شرکت کاراندیش صنعت شیمی

با گستره ای از خط تولیدهای متنوع و کسب و کارهای زودبازده که شرایط راه اندازی و سود قابل توجهی از تولید دارد.

برای افزایش رونق تولید و کاهش نرخ بیکاری با حاشیه ریسک پایین و مشاوره و خدمات پس از فروش این امکان را برای تمام اقشار فراهم کرده ایم.

تا به راحتی بتوانند یک کارگاه تولیدی خانگی و یا کارگاهی ایجاد کرده و یک تولیدکننده موفق با امکان صادرات محصولات به خارج از کشور را داشته باشند.

برای سهولت و نیز سرعت بخشیدن به کار می توانید به صورت غیرحضوری نیز تمام مراحل راه اندازی و تولید از ثبت قرارداد و نیز سفارش مواد اولیه را انجام دهید.

برای دیدن جدیدترین محصولات به اینستاگرام شرکت کاراندیش بپیوندید.

————————————————————————

  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • ...
محصولات مشابه
طاقه سفره یکبار مصرف
طاقه سفره یکبار مصرف
دارای کیفیت بالا ، رنگ ثابت و قیمت مناسب برای تولید که به صورت وزنی ( کیلویی ) به فروش میرسند.
سفره یکبار مصرف پروفلاور
سفره یکبار مصرف پروفلاور
سفره یکبار مصرف پروفلاور که در تنوع مدل و رنگ های مختلف تولید شده و از کیفیت ساخت بالا و قیمت رقابتی خوب در سطح بازار دارد