راه اندازی خط تولید مواد شوینده

کد محصول: 61931

خط تولید شوینده و بهداشتی با توجه به حجم بالای مصرف مواد شوینده همواره مورد توجه بوده است. راه اندازی خط تولید مواد شوینده، با توجه به فرآیند تولید آن نیاز به تجربه و دانش کافی دارد. در این محتوا، سعی میکنیم تا به بررسی دقیق اطلاعات مورد نیاز برای راه اندازی خط تولید مواد شوینده بپردازیم.

برای مشاوره ،آموزش و راه اندازی انواع خطوط تولید و یا دریافت وام کارآفرینی با شماره ی ( 09903202100 ) تماس بگیرید.

Setting up a detergent production line

شرکت کاراندیش صنعت شیمی، با تجربه چندین ساله مهندسین شیمی خود در راه اندازی خط تولید مواد شوینده همراه شما عزیزان خواهد بود. جهت راه اندازی خط تولید مواد شوینده, میتوانید از مشاوره رایگان مهندسین شیمی ما استفاده نمایید.

کلیه خط تولیدهای مواد شوینده راه اندازی شده توسط این شرکت، مطابق با ضوابط لازم برای، اداره استاندارد ملی، اداره بهداشت و سازمان صنعت و معدن است.

ما از صفر تا صد راه اندازی خط تولید مواد شوینده در کنار شما هستیم. ارائه فرمولاسیون تولید، مواد اولیه، دستگاه و تجهیزات مورد نیاز،ارسال کارشناس، نصب و راه اندازی، پشتیبانی بلند مدت طبق قرارداد کتبی از خدمات شرکت ما به شماست.

List of home businesses with low capital

راه اندازی و نیز اعطای نمایندگی به چند کشور که در همسایگی ایران قرار دارند از جمله عراق، عمان، افغانستان، ترکمنستان و... از جمله افتخارات ما است. سالها تجربه ما در بخش راه اندازی خط تولید مواد شوینده و همچنین تولید مواد شوینده, می تواند به شما تولید کننده عزیز کمک کند، تا با کمترین ریسک به تولید مواد شوینده بپردازید.

هزینه نصب و راه اندازی خط تولید مواد شوینده در شهر شما رایگان است.خط تولید مواد شوینده، ارائه شده به شما بر طبق اخرین تکنولوژی های روز ساخته شده است.

خط تولید مواد شوینده چیست؟

به مجموعه کاملی از دستگاه و تجهیزات شامل: لوازم اندازه گیری مواد اولیه، دستگاه تصفیه آب دیونیزه، مخازن ذخیره آب دیونیزه، میکسر همزن مواد اولیه، مخازن ذخیره محصولات، دستگاه پرکن، دستگاه تاریخ زن، دستگاه لیبل زن، تجهیزات آزمایشگاهی، فرمولاسیون تولید، لوله و اتصالات، پمپ های انتقال و تجهیزات بسته بندی محصولات شوینده خط تولید مواد شوینده گفته می شود.

 

انواع خط تولید مواد شوینده:

1-خط تولید اتوماتیک مواد شوینده غلیظ 

از خط تولید اتوماتیک مواد شوینده در کارخانه های بزرگ برای تولید محصولات در حجم های بالا استفاده میشود. کلیه فرآینده تولید محصولات شوینده از ابتدا تا انتها به صورت کاملا اتوماتیک انجام میشود. برای احداث کارخانه با خط تولید اتوماتیک نیاز به فضا و مکان بزرگی داریم. برای احداث کارخانه اتوماتیک مواد شوینده نیاز به سرمایه بالایی است.

خط تولید اتوماتیک مواد شوینده قابلیت ساخت انواع محصولات مختلف مانند: مایع ظرفشویی، مایع دستشویی، انواع شامپو، مایع لباسشویی و دیگر محصولات شوینده را دارد. میزان حجم تولیدی هر خط تولید اتوماتیک مواد شوینده بین 10 تا 20 تن در روز میباشد

Starting a home business

2-خط تولید نیمه اتوماتیک مواد شوینده غلیظ 

در احداث کارخانه با سرمایه متوسط از خط تولید نیمه اتوماتیک مواد شوینده استفاده میشود. وقتی نیاز به یک تولید و فروش متوسط داریم از این نوع خط تولید استفاده میکنیم. خط تولید نیمه اتوماتیک مواد شوینده نیاز به فضای و مکان کمتری برای احداث دارد.

 میزان حجم تولید مواد شوینده در خط نیمه اتوماتیک حدود 4 الی 8 تن در هر شیفت کاری است. همچنین به دستگاه و تجهیزات کمتری نسبت به خط تولید اتوماتیک مواد شوینده برای راه اندازی نیاز دارد.

3- خط تولید مواد شوینده صنعتی

زمانی که شما میخواهید با کمترین سرمایه ممکن اقدام به تولید مواد شوینده کنید، از خط تولید مواد شوینده صنعتی استفاده میکنید. نیاز به حداقل فضا و مکان دارد. همچنین دستگاه و تجهیزات کمتری برای سرمایه گذاری نیاز است.

محاسبه سود و درآمد تولید مواد شوینده:

چقدر سرمایه لازم دارم برای خرید دستگاه های خط تولید و فرمول و مواد اولیه؟ برای راه اندازی خط تولید مواد شوینده بهداشتی ( مایع ظرفشویی و دستشویی و شامپوی سر و … سوپر مارکتی ) حداقل خط تولید نیمه اتوماتیک ( ۱۲۵ میلیونی ) را باید راه اندازی کنید .

با ما تماس بگیرید ( 09903202100 ) و بیشتر درباره خدمات ما بدانید.

هزینه های تولید هر واحد تولیدی با یکدیگر متفاوت هستند و نمیشود جمع ریالی دقیقی از درآمد یک واحد تولیدی را مشخص کرد. اما سود فروش یک محصول را میتوان با درصد مشخص نمود که در تولید مواد شوینده سود محصولات بین ۲۰ الی ۳۰ درصد است.

Everything about the production of detergents

کمترین هزینه های راه اندازی خط تولید مواد شوینده چقدر است؟!

در مقیاس های کوچک می توان با چند صد میلیون تومان یک خط تولید کامل را راه اندازی کرد؛ اما در مقیاس های بزرگ تر برای راه اندازی یک خط تولید حرفه ای باید بودجه ای میلیاردی در نظر داشته باشید.خط تولید مواد شوینده با حداقل ۷٫۳۰۰ میلیون می باشد.

با این مبلغ یک میکسر پلی اتیلن و چهار فرمول مایع ظرفشویی و دستشویی و سفیدکننده و جرمگیر ارائه می شود که مخصوص تولید و فروش محصول به رستوران ، آشپزخانه و کبابی و… می باشد . شرکت کاراندیش صنعت شیمی انبار مواد اولیه داشته و مواد اولیه شوینده را تامین می کند.

چیدمان دستگاه و تجهیزات در خط تولید مواد شوینده چگونه است؟

وقتی شما چیدمان صحیح خط تولید مواد شوینده را بدانید کمک فراوانی به شما می کند.

برای یک مهندس یا یک سرمایه گذار، دانستن چیدمان و تجهیزات مورد نیاز از اصول اولیه برآورد قیمت خط تولید مواد شوینده است.در اینجا سعی میکنیم، تجهیزات مورد نیاز درخط تولید مواد شوینده را به ترتیب چیدمان بررسی کنیم.

1- دستگاه یونیزه آب (اسموز معکوس)

در ابتدای خط تولید آب ورودی توسط دستگاه یونیزه آب (RO) تصفیه میشود. دستگاه یونیزه آب (RO) کار کاهش سختی آب مصرفی را بر عهده دارد. برای ساخت موادشوینده، آب تولیدی توسط دستگاه یونیزه باید دارای TDS کمتر از 30 ppm با شد.

2- مخازن ذخیره سه لایه پلی اتیلن آب یونیزه

در خط تولید مواد شوینده برای ساخت محصولات نیاز به حجم بالای آب دیونیزه داریم. همچنین نیاز است آب تولید شده توسط دستگاه یونیزه آب در جایی ذخیره سازی شود. بنابراین از مخازن ذخیره پلی اتیلن سه لایه برای این کار استفاده میکنیم.

جنس و کیفیت مخازن پلی اتیلن سه لایه بسیار مهم است. علت استفاده از مخازن ذخیره پلی اتیلن سه لایه، جلوگیری از نفوذ نور به داخل آن است. نفوذ نور در داخل مخازن پلی اتیلن میتواند منجر به رشد جلبک شود.

Setting up a home production line with a capital of 100 million tomans

3- پمپ استیل انتقال آب و اتصالات مربوطه

برای انتقال آب دیونیزه از مخازن ذخیره پلی اتیلن سه لایه به میکسر تولید، از پمپ استیل آب به همراه اتصالات و لوله های مورد نظر استفاده میکنیم.

میزان حجم خروجی این پمپ بستگی به میزان دبی آب مصرفی در خط تولید مواد شوینده دارد. معمولا از پمپ آب 1 اینچ (1 in=2.54 cm) یا 2 اینچ (2 in= 5.08 cm) برای این کار استفاده میکنند.

4- لیتر شمار دیجیتال آب

شما برای تولید، طبق فرمولاسیون مواد شوینده نیاز به حجم مشخص از آب دیونیزه دارید. برای مشخص شدن این حجم از آب از تجهیزات اندازگیری استفاده میشود.

شما میتوانید از دستگاه تنظیم دیجیتال حجم آب که بسیار دقیق است استفاده کنید. دستگاه تنظیم دیجیتال حجم آب بین مخازن ذخیره آب دیونیزه و میکسر تولید نصب میشود.

5- تجهیزات اندازگیری و انتقال مواد اولیه

برای تولید طبق فرمولاسیون، باید مواد اولیه مختلف را به میکسر استیل تولید اضافه نمایید. میتوانیم این کار را با استفاده از ترازو دیجیتال و ظروف مشخص شده برای هر ماده انجام دهید. یا با استفاده از پمپ های انتقال اتوماتیک به صورت خودکار انجام دهید.

6- میکسر استیل تولید مواد شوینده

آب توسط پمپ  به میکسر استیل برای تولید منتقل میشود.  یکی از مهمترین تجهیزات خط تولید مواد شوینده میکسر استیل است. از این دستگاه در خط تولید مواد شوینده برای همزدن مواد اولیه استفاده میشود.

آب دیونیزه و مواد اولیه طبق مقدار مشخص شده در فرمولاسیون تولید به میکسر اضافه میشوند. میکسر های استیل در دو نوع استنلس استیل 304 و 316 ساخته میشوند. در خط تولید مواد شوینده بهتر است از میکسر استیل 316 استفاده شود.

7- پمپ غلیظ کش استیل دنده ای

محصول شوینده را پس از تولید در میکسر استیل، برای ذخیره سازی به مخازن استیل منتقل میکنند. در خط تولید مواد شوینده، این انتقال توسط پمپ غلیظ کش استیل دنده ای انجام میشود. علت استفاده از این نوع پمپ این است، که در برخورد با مواد خورنده از بین نمی رود.

8- مخازن ذخیره استیل

در خط تولید مواد شوینده برای افزایش سرعت تولید از مخازن استیل 304 جهت ذخیره سازی استفاده میکنند. با توجه به نیاز محصول شوینده برای استراحت (کاهش کف و حباب جهت بسته بندی) از مخازن استیل استفاده میشود.

شما میتوانید یک پارت محصول تولیدی را از میکسر به مخازن ذخیره منتقل کنید، و پس از شستشوی میکسر مجدد شروع به تولید کنید.

9- پرکن مواد شوینده غلیظ

پرکن در خط تولید مواد شوینده وظیفه پر کردن ظروف را به عهده دارد. پرکن های خط تولید مواد شوینده به دوصورت ساخته میشوند.

پرکن اتوماتیک و پرکن نیمه اتوماتیک مواد شوینده غلیظ. برای خط تولید مواد شوینده، با حجم تولید متوسط از پرکن نیمه اتوماتیک استفاده میشود. پرکن اتوماتیک مواد شوینده نیز برای حجم تولید بالا در نظر گرفته میشود.

The most profitable home business in Iran

10- دستگاه لیبل زن

پس از پرشدن محصول شوینده داخل ظروف توسط دستگاه پرکن، اکنون ظروف به سمت دستگاه لیبل زن بر روی نوار نقاله حرکت میکند. این دستگاه کار چسباندن لیبل بر روی ظروف را به عهده دارد.

با ما تماس بگیرید ( 09903202100 ) و بیشتر درباره خدمات ما بدانید.

در خط تولید مواد شوینده، دستگاه لیبل زن طبق ظاهر ظرف شما ساخته میشود. معمولا دستگاه لیبل زن در خط تولید مواد شوینده به دوصورت تک رو و دور ساخته میشود. این بستگی به این دارد، که شما بخواهد یک طرف ظرف شوینده یا دو طرف ظرف شوینده را لیبل بچسبانید.

11- کانوایر (نوار نقاله)

پس از لیبل خوردن محصولات شوینده توسط دستگاه لیبل چسبان، اکنون توسط حرکت بر روی کانوایر(نوار نقاله) به سمت میز ترافیک حرکت میکنند. از کانوایر برای انتقال ظروف مواد شوینده استفاده میشود.

12- جت پرینتر (تاریخ و قیمت زن)

جت پرینتر در خط تولید مواد شوینده وظیفه درج مشخصات بر روی لیبل یا ظرف شوینده را بر عهده دارد. جت پرینتر بر روی کانوایر نصب میشود. همزمان با عبور ظروف مواد شوینده از روی کانوایر جت پرینتر عملیات درج مشخصات را انجام میدهد.

13- میز ترافیک گردان (میز بسته بندی گردان)

پس از درج مشخصات توسط جت پرینتر بروی ظروف، این محصولات توسط کانوایر به سمت میز بسته بندی حرکت میکند. در آخرین نقطه از خط تولید مواد شوینده، میز ترافیک با حرکت گردان ظروف مواد شوینده را بر روی خود جمع میکند.

14- تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی

از آنجایی که مواد شوینده با پوست و بهداشت ارتباط دارند، نیاز است تا کیفیت آنها در هربار تولید چک شود. از تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی جهت کنترل کیفیت و تنظیم پی اچ (PH) محصول استفاده میشود.

15- فرمولاسیون تولید مواد شوینده

تا اینجا به شناخت انواع دستگاه و تجهیزات مورد نیاز در خط تولید مواد شوینده پرداختیم. اما یکی دیگر از عوامل مهم در خط تولید مواد شوینده فرمولاسیون تولید است.

ممکن است شما یک خط تولید با اخرین تکنولوژی داشته باشید، اما اگر فرمولاسیون تولید شما کارایی لازم را نداشته باشد، باعث صدمه زدن به اعتبار برند شما میشود. گاهی عدم استفاده از یک فرمولاسیون مواد شوینده با کیفیت سبب ضرر های مالی سنگین میشود.

Detergent production formulation

———————————————————————

شرکت کاراندیش صنعت شیمی توس یک شرکت کارآفرین در ایران است که در زمینه :

و... فعالیت میکند.

شرکت کاراندیش صنعت شیمی

با گستره ای از خط تولیدهای متنوع و کسب و کارهای زودبازده که شرایط راه اندازی و سود قابل توجهی از تولید دارد.

برای افزایش رونق تولید و کاهش نرخ بیکاری با حاشیه ریسک پایین و مشاوره و خدمات پس از فروش این امکان را برای تمام اقشار فراهم کرده ایم.

تا به راحتی بتوانند یک کارگاه تولیدی خانگی و یا کارگاهی ایجاد کرده و یک تولیدکننده موفق با امکان صادرات محصولات به خارج از کشور را داشته باشند.

برای سهولت و نیز سرعت بخشیدن به کار می توانید به صورت غیرحضوری نیز تمام مراحل راه اندازی و تولید از ثبت قرارداد و نیز سفارش مواد اولیه را انجام دهید.

برای دیدن جدیدترین محصولات به اینستاگرام شرکت کاراندیش بپیوندید.

————————————————————————

 

  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • ...