فرمولاسیون شیشه پاکن

کد محصول: 6193-44

فرمولاسیون شیشه پاک‌کن، یکی از مهم‌ترین فرمول تولید انواع مواد شوینده است که برای خانه‌تکانی، تمیز کردن شیشه‌های ماشین و... مورد استفاده قرار می‌گیرد. فرمولاسیون تولید یکی از مهم‌ترین بخش‌ها برای تولید انواع مواد شوینده است. به این علت که کیفیت شیشه پاک‌کن با ارزیابی قدرت پاک‌کنندگی و شفافیت بخشی آن توسط مصرف‌کنندگان سنجیده می‌شود، فرمولاسیون آن دارای اهمیت بالایی است و نمی‌توان از هر فرمولاسیونی برای تولید آن، استفاده کرد.
شرکت کار اندیش صنعت شیمی، یکی از تهیه‌کنندگان و ارائه‌دهندگان انواع فرمول تولید مواد شوینده است که فرمولاسیون مواد شوینده طراحی شده توسط آن، به تولید مواد شوینده‌ای بسیار باکیفیت منتهی می‌شود. فرمولاسیون شیشه پاک‌کن ارائه شده توسط شرکت کار اندیش صنعت شیمی، مطابق با استانداردهای روز دنیا طراحی شده است و دارای بالاترین قدرت پاک‌کنندگی و شفافیت بخشی به انواع شیشه است.

شرکت کاراندیش صنعت شیمی، به عنوان یکی از ارائه‌دهندگان فرمولاسیون مواد شوینده، با افتخار خدمات خود را در شهر مشهد و سراسر ایران ارائه می‌دهد. ما به طور مداوم در تلاشیم تا با ارائه فرمولاسیون‌های به‌روز و کاربردی، نیازهای شما را  برای راه‌اندازی انواع خط تولید مواد شوینده تا حد زیادی برطرف نماییم.

برای خرید فرمولاسیون شیشه پاک‌کن، می‌توانید با شماره تلفن ( 09903202100 ) تماس حاصل فرمایید و با کارشناسان شرکت کار اندیش صنعت شیمی در ارتباط باشید.

اهمیت فرمولاسیون شیشه پاک‌کن، از این جهت است که در صورت تمیز کردن شیشه‌ها با یک شیشه پاک کن مرغوب، به مرور زمان کیفیت آن‌ها مشخص می‌شود.
شرکت کار اندیش صنعت شیمی، یکی از شرکت‌های مطرح در ارائه فرمولاسیون تولید شیشه پاک‌کن است که در این زمینه می‌توان به راحتی، به آن اعتماد کرد، چرا که تمام محصولات تولید شده به وسیله فرمول‌های ارائه شده توسط آن با کیفیت هستند و متناسب با استانداردهای روز دنیا ارائه می‌شوند. 

شما می‌توانید با مراجعه به صفحه فرمول تولید انواع محصولات خودرویی، به عنوان یک تولید کننده، از فرمولاسیون انواع محصولات خودرویی، مطلع شوید. همچنین می‌توانید با مطالعه در این زمینه به اطلاعات عمومی خود بیفزایید یا این‌که، برای تولید محصولات خودرویی مانند شیشه پاک کن خودرویی، آب رادیاتور و... و با به دست آوردن فرمولاسیون آن‌ها اقدام به تولید نمایید.

قیمت فرمولاسیون شیشه پاک کن

همان‌طور که گفتیم، یکی از مهم‌ترین عوامل، در تولید یک شیشه پاک کن با کیفیت، فرمولاسیون آن است، فرمولاسیون شیشه پاک کن بسته به میزان به روز بودن آن و زمانی که روی طراحی آن صرف شده است، دارای قیمت‌های متفاوتی است. طبعا قیمت فرمولاسیونی که برای طراحی آن زمان بیش‌تری صرف شده است، دارای قیمت بالاتری است.

برای آشنایی و مطالعه بیش‌تر در مورد فرمولاسیون مایع دستشویی به صفحه فرمولاسیون مایع دستشویی مراجعه نمایید.

ویژگی‌های فرمولاسیون شیشه پاک کن

فرمولاسیون شیشه پاک‌کن دارای ویژگی‌هایی است که به دلیل تاثیر مستقیمی که روی شیشه می‌گذارند در نظر گرفته می‌شوند و در ادامه به شرح آن‌ها می‌پردازیم.

  1. 1. یکی از پایه‌ای‌ترین ویژگی‌های شیشه پاک‌کن، پاک کردن و زدودن چربی‌ها، لکه‌ها و آلودگی‌ها، بدون ایجاد خط و خش از روی سطوح شیشه‌ای است.
  2. 2. هر چه میزان پاک‌کنندگی شیشه پاک‌کن بیش‌تر باشد، شیشه پاک‌کن قوی‌تر و موثرتر است.
  3. 3. از مهم‌تری ویژگی‌های شیشه پاک‌کن‌های خوب، می‌توان به خشک شدن سریع آن از روی سطوح، بدون ایجاد لکه و افزایش درخشندگی اشاره کرد.
  4. 4. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شیشه پاک کن که مصرف کنندگان زیادی به آن توجه می‌کنند، رایحه آن‌ها است که در بسیاری از مواقع دلیل انتخاب یا رد یک شیشه پاک کن به حساب می‌آید. 

برای آشنایی و مطالعه بیش‌تر در مورد فرمولاسیون مایع ظرفشویی به صفحه فرمولاسیون مایع ظرفشویی مراجعه نمایید.

انواع فرمولاسیون شیشه پاک‌کن

رایحه یکی از کلیدی‌ترین اصول و ویژگی‌های شیشه پاک‌کن‌ها است که می‌توان بسته به سلیقه‌های متفاوت، اسانس‌ها و رنگ‌های متفاوتی در طراحی فرمولاسیون آن‌ها به کار برد. یکی از محبوب‌ترین اسانس‌های مورد استفاده در انواع فرمولاسیون شیشه پاک کن، اسانس‌های ادکلنی است. در کنار اسانس‌های ادکلنی برخی از بوها مانند رایحه لیمو و رایحه‌های ادکلنی نیز دارای محبوبیت فراوانی هستند.

برای خرید فرمولاسیون شیشه پاک‌کن از طریق شماره تلفن 09903202100 با کارشناسان شرکت کار اندیش صنعت شیمی در ارتباط باشید.

———————————————————————

شرکت کاراندیش صنعت شیمی توس یک شرکت کارآفرین در ایران است که در زمینه :

و... فعالیت میکند.

شرکت کاراندیش صنعت شیمی

با گستره ای از خط تولیدهای متنوع و کسب و کارهای زودبازده که شرایط راه اندازی و سود قابل توجهی از تولید دارد.

برای افزایش رونق تولید و کاهش نرخ بیکاری با حاشیه ریسک پایین و مشاوره و خدمات پس از فروش این امکان را برای تمام اقشار فراهم کرده ایم.

تا به راحتی بتوانند یک کارگاه تولیدی خانگی و یا کارگاهی ایجاد کرده و یک تولیدکننده موفق با امکان صادرات محصولات به خارج از کشور را داشته باشند.

برای سهولت و نیز سرعت بخشیدن به کار می توانید به صورت غیرحضوری نیز تمام مراحل راه اندازی و تولید از ثبت قرارداد و نیز سفارش مواد اولیه را انجام دهید.

برای دیدن جدیدترین محصولات به اینستاگرام شرکت کاراندیش بپیوندید.

————————————————————————

  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • ...
محصولات مشابه