فرمولاسیون مایع دستشویی

کد محصول: 6193-36

به دلیل اهمیت روز افزون رعایت بهداشت، فرمولاسیون تولید تبدیل به موردی مهم و پرطرفدار شده است. همچنین می‌توان این مطلب را عنوان کرد که فرمولاسیون مایع دستشویی، یکی از پرطرفدارترین‌ها در فرمول تولید انواع مواد شوینده است. فرمولاسیون مایع دستشویی از این جهت حائز اهمیت است که به دلیل پرمصرف بودن، اهمیت رعایت بهداشت و از بین بردن باکتری‌ها در کنار حفظ نرمی و لطافت پوست دست، بسیار مورد اهمیت قرار دارد.
شرکت کار اندیش صنعت شیمی، یکی از شرکت‌های موثر در ارائه فرمولاسیون تولید مایع دستشویی است که با توجه به تست‌ها و آزمایش‌هایی که روی آن‌ها انجام شده است، می‌توان گفت یکی از ارائه‌دهندگان معتبرترین و قابل اعتمادترین فرمول مایع دستشویی است که محصولات تولید شده توسط آن، متناسب با استانداردهای روز دنیا و بسیار باکیفیت هستند.

شرکت کاراندیش صنعت شیمی، به عنوان یکی از ارائه‌دهندگان فرمولاسیون مواد شوینده، با افتخار خدمات خود را در شهر مشهد و سراسر ایران ارائه می‌دهد. ما به طور مداوم در تلاشیم تا با ارائه فرمولاسیون‌های به‌روز و کاربردی، نیازهای شما را  برای راه‌اندازی انواع خط تولید مواد شوینده تا حد زیادی برطرف نماییم.

برای دریافت فرمولاسیون مایع دستشویی، با شماره تلفن ( 09903202100 ) تماس حاصل فرمایید.

فرمولاسیون مایع دستشویی، به دلیل برجسته‌تر شدن اهمیت بهداشت در سال‌های اخیر، بیش‌تر مورد توجه قرار گرفته است. شرکت کار اندیش صنعت شیمی، یک شرکت باتجربه در زمینه ارائه انواع فرمولاسیون مواد شوینده است که دارای بوردی تخصصی و باتجربه در این زمینه است.

شما می‌توانید با مراجعه به صفحه فرمول تولید انواع شامپوی مو، به عنوان یک تولید کننده، از فرمولاسیون انواع محصولات آرایشی و بهداشتی، مطلع شوید. همچنین می‌توانید با مطالعه در این زمینه به اطلاعات عمومی خود بیفزایید.

برای آشنایی و مطالعه بیش‌تر در مورد فرمولاسیون فوم دستشویی به صفحه فوم دستشویی مراجعه نمایید.

قیمت فرمولاسیون مایع دستشویی

قیمت فرمولاسیون مایع دستشویی، بر اساس تجربه و کیفیت، از فرمولی تا فرمولی دیگر، متفاوت است. شرکت کار اندیش صنعت شیمی، یکی از ارائه‌دهندگان بهترین فرمول مایع دستشویی است که با کیفیت و قیمتی مناسب در اختیار تولیدکنندگان محترم قرار می‌گیرد.

ویژگی‌های فرمولاسیون مایع دستشویی

  1. 1. فرمولاسیون تولید مایع دستشویی، یک فرمولاسیون منحصر به فرد است.
  2. 2. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن، سازگاری با پوست دست و پاک کنندگی آن از انواع آلودگی‌های محیط، ویروس‌ها و باکتری‌هاست.
  3. 3.مواد اولیه مورد نیاز در تولید مایع دستشویی معمولا شامل، لورامید، بتایین، تگزاپون، نگه‌دارند، رنگ، اسانس و... می‌شود.

برای آشنایی و مطالعه بیش‌تر در مورد فرمولاسیون مایع ظرفشویی به صفحه فرمولاسیون مایع ظرفشویی مراجعه نمایید.

انواع فرمولاسیون مایع دستشویی

فرمولاسیون مایع دستشویی، از لحاظ رنگ و بو که پارامترهایی سلیقه‌ای هستند دارای انواع متفاوتی است. اسانس‌های میوه‌ای مانند لیمو، توت‌فرنگی و... دارای محبوبیت زیادی هستند. همچنین رایحه گل‌های بهاری نیز یکی از رایحه‌های گلی محبوب و پرطرفدار است.

برای خرید فرمولاسیون مایع دستشویی از طریق شماره تلفن 09903202100 با کارشناسان شرکت کار اندیش صنعت شیمی در ارتباط باشید.

———————————————————————

شرکت کاراندیش صنعت شیمی توس یک شرکت کارآفرین در ایران است که در زمینه :

و... فعالیت میکند.

شرکت کاراندیش صنعت شیمی

با گستره ای از خط تولیدهای متنوع و کسب و کارهای زودبازده که شرایط راه اندازی و سود قابل توجهی از تولید دارد.

برای افزایش رونق تولید و کاهش نرخ بیکاری با حاشیه ریسک پایین و مشاوره و خدمات پس از فروش این امکان را برای تمام اقشار فراهم کرده ایم.

تا به راحتی بتوانند یک کارگاه تولیدی خانگی و یا کارگاهی ایجاد کرده و یک تولیدکننده موفق با امکان صادرات محصولات به خارج از کشور را داشته باشند.

برای سهولت و نیز سرعت بخشیدن به کار می توانید به صورت غیرحضوری نیز تمام مراحل راه اندازی و تولید از ثبت قرارداد و نیز سفارش مواد اولیه را انجام دهید.

برای دیدن جدیدترین محصولات به اینستاگرام شرکت کاراندیش بپیوندید.

————————————————————————

  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • ...
محصولات مشابه