فرمولاسیون مایع لباسشویی

کد محصول: 6193-36

فرمول تولید انواع مواد شوینده به گروه‌های متفاوتی تقسیم‌بندی می‌شوند و یکی از اساسی‌ترین آن‌ها فرمولاسیون مایع لباسشویی است. فرمولاسیون تولید گزینه مهمی برای تولید انواع مواد شوینده است و فرمولاسیون مایع لباسشویی یکی از پرطرفدارترین فرمولاسیون مواد شوینده است. فرمولاسیون مایع لباسشویی به این علت حائز اهمیت است که افراد زیادی متقاضی استفاده از محصول مایع لباسشویی هستند و میزان تقاضا برای این محصول نسبت به قبل افزایش یافته است. مایع لباسشویی به دلیل خاصیت لکه‌بری و پاک‌کنندگی قوی، محبوبیت ویژه‌ای پیدا کرده است. همچنین مایع لباسشویی دارای خواص گوناگونی از قبیل نرمی بخشیدن به لباس‌هاست که این خود دلیل محکمی برای بسیاری از افراد به منظور استفاده از مایع لباسشویی و دلیلی محکم برای محبوبیت فرمولاسیون مایع لباسشویی است.

شرکت کاراندیش صنعت شیمی، به عنوان یکی از ارائه‌دهندگان فرمولاسیون مواد شوینده، با افتخار خدمات خود را در شهر مشهد و سراسر ایران ارائه می‌دهد. ما به طور مداوم در تلاشیم تا با ارائه فرمولاسیون‌های به‌روز و کاربردی، نیازهای شما را  برای راه‌اندازی انواع خط تولید مواد شوینده تا حد زیادی برطرف نماییم.

برای دستیابی به فرمولاسیون مایع لباسشویی با شماره تلفن ( 09903202100 ) ارتباط برقرار کنید.

اهمیت فرمولاسیون مایع لباسشویی، از این جهت است که کیفیت مایع لباسشویی، به فرمولاسیون تولید آن بستگی دارد. 
شرکت کار اندیش صنعت شیمی، یکی از شرکت‌های مطرح در ارائه فرمولاسیون تولید مایع لباسشویی است که این کار را با انجام تحقیقات و جستجوی زیاد به انجام رسانده است.

شما می‌توانید با مراجعه به صفحه فرمول تولید انواع محصولات آرایشی و بهداشتی، به عنوان یک تولید کننده، از فرمولاسیون انواع محصولات آرایشی و بهداشتی، مطلع شوید. همچنین می‌توانید با مطالعه در این زمینه، به اطلاعات عمومی خود بیفزایید.

قیمت فرمولاسیون مایع لباسشویی 

به طور کلی، قیمت فرمولاسیون مواد شوینده و به خصوص مایع لباسشویی، بر اساس کیفیت، قدرت نرمی و لطافت بخشیدن، لکه‌بری و پاک‌کنندگی متفاوت است. هر چه محصول تولید شده از این فرمول، باکیفیت‌تر باشد، وقت و زمان بیش‌تری صرف طراحی این فرمول شیمیایی شده است و بنابراین دارای قیمت بالاتری است. شرکت کار اندیش صنعت شیمی فرمولاسیون مایع لباسشویی را با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب و معقول در اختیار شما قرار می‌دهد.

برای آشنایی و مطالعه بیش‌تر در مورد فرمولاسیون مایع دستشویی به صفحه فرمولاسیون مایع دستشویی مراجعه نمایید.

ویژگی‌های فرمولاسیون مایع لباسشویی

فرمولاسیون مایع لباسشویی، دارای ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی است که در ادامه به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  1. 1. مناسب پاک‌کنندگی و لکه‌بری از انواع لباس‌هاست.
  2. 2. مایع لباسشویی دارای یک سری ویژگی‌هایی است که منجر به تولید یک مایع شوینده مناسب برای شستشوی لباس‌هاست.
  3. 3. از جمله ویژگی‌های مایع لباسشویی می‌توان به داشتن ترکیب مناسبی از سورفکتانت‌ها، مواد نرم‌کننده، داشتن اسانس و معطر بودن اشاره کرد.
  4. 4. دارا بودن ترکیبات شیمیایی مناسب برای لباس‌ها و محافظت از آن‌ها در برابر خوردگی و رنگ‌رفتگی نیز از دیگر ویژگی‌های فرمولاسیون مایع لباسشویی است.

برای آشنایی و مطالعه بیش‌تر در مورد فرمولاسیون فوم دستشویی به صفحه فرمولاسیون فوم دستشویی مراجعه نمایید.

انواع فرمولاسیون مایع لباسشویی

فرمولاسیون مایع لباسشویی، برای سلیقه‌های متفاوت، می‌تواند دارای اسانس‌ها و رنگ‌های متفاوتی باشد که این محصول را برای طیف وسیعی از مشتریان مناسب می‌نماید.

برای خرید فرمولاسیون مایع لباسشویی از طریق شماره تلفن 09903202100 با کارشناسان شرکت کار اندیش صنعت شیمی در ارتباط باشید.

———————————————————————

شرکت کاراندیش صنعت شیمی توس یک شرکت کارآفرین در ایران است که در زمینه :

و... فعالیت میکند.

شرکت کاراندیش صنعت شیمی

با گستره ای از خط تولیدهای متنوع و کسب و کارهای زودبازده که شرایط راه اندازی و سود قابل توجهی از تولید دارد.

برای افزایش رونق تولید و کاهش نرخ بیکاری با حاشیه ریسک پایین و مشاوره و خدمات پس از فروش این امکان را برای تمام اقشار فراهم کرده ایم.

تا به راحتی بتوانند یک کارگاه تولیدی خانگی و یا کارگاهی ایجاد کرده و یک تولیدکننده موفق با امکان صادرات محصولات به خارج از کشور را داشته باشند.

برای سهولت و نیز سرعت بخشیدن به کار می توانید به صورت غیرحضوری نیز تمام مراحل راه اندازی و تولید از ثبت قرارداد و نیز سفارش مواد اولیه را انجام دهید.

برای دیدن جدیدترین محصولات به اینستاگرام شرکت کاراندیش بپیوندید.

————————————————————————

  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • ...
محصولات مشابه