فرمولاسیون مایع ظرفشویی

کد محصول: 6193-35

فرمولاسیون تولید را می‌توان به دسته‌بندی‌های متفاوتی تقسیم کرد. یکی از مهم‌ترین موارد در فرمول تولید انواع مواد شوینده، فرمولاسیون مایع ظرفشویی است. می‌توان فرمولاسیون تولید را به عنوان گزینه اصلی برای تولید انواع مواد شوینده دانست و فرمولاسیون مایع ظرفشویی یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین فرمولاسیون‌ها در نظر گرفت.

شرکت کاراندیش صنعت شیمی، به عنوان یکی از ارائه‌دهندگان فرمولاسیون مواد شوینده، با افتخار خدمات خود را در شهر مشهد و سراسر ایران ارائه می‌دهد. ما به طور مداوم در تلاشیم تا با ارائه فرمولاسیون‌های به‌روز و کاربردی، نیازهای شما را  برای راه‌اندازی انواع خط تولید مواد شوینده تا حد زیادی برطرف نماییم.

برای دریافت فرمولاسیون مایع ظرفشویی با شماره تلفن ( 09903202100 ) تماس حاصل فرمایید.

اهمیت فرمولاسیون مایع ظرفشویی، از این جهت است که کیفیت مایع ظرفشویی، به فرمولاسیون تولید آن بستگی دارد و در واقع فرمولاسیون مایع ظرفشویی حرف اول را در تولید می‌زند.
شرکت کار اندیش صنعت شیمی، یکی از شرکت‌های مطرح در ارائه فرمولاسیون تولید مایع ظرفشویی است که در این زمینه می‌توان به راحتی، به آن اعتماد کرد، چرا که تمام محصولات تولید شده به وسیله فرمول‌های ارائه شده توسط آن با کیفیت هستند و متناسب با استانداردهای روز دنیا ارائه می‌شوند. 

شما می‌توانید با مراجعه به صفحه فرمول تولید انواع محصولات آرایشی و بهداشتی، به عنوان یک تولید کننده، از فرمولاسیون انواع محصولات آرایشی و بهداشتی، مطلع شوید. همچنین می‌توانید با مطالعه در این زمینه به اطلاعات عمومی خود بیفزایید.

قیمت فرمولاسیون مایع ظرفشویی

قیمت فرمولاسیون مواد شوینده و به خصوص فرمولاسیون مایع ظرفشویی، بر اساس تجربه و کیفیت از فرمولی تا فرمولی دیگر، دارای رنج‌های قیمتی متفاوتی است. شرکت کار اندیش صنعت شیمی، در منصفانه‌ترین و باکیفیت‌ترین حالت ممکن، فرمولاسیون مایع ظرفشویی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

برای آشنایی و مطالعه بیش‌تر در مورد فرمولاسیون مایع دستشویی به صفحه فرمولاسیون مایع دستشویی مراجعه نمایید.

ویژگی‌های فرمولاسیون مایع ظرفشویی

فرمولاسیون مایع ظرفشویی، یک فرمولاسیون منحصر به فرد و یکتا است که از بارزترین ویژگی‎های آن می‌توان به مواردی که در ادامه قید می‌نماییم، اشاره کرد.

  1. سازگاری با پوست دست
  2. PH مناسب
  3. قدرت پاک‌کنندگی آلودگی و چربی قوی 

یک فرمولاسیون مایع ظرفشویی حساب شده و قوی، قابلیت رقابت با سایر انواع فرمولاسیون مایع ظرفشویی در سازگاری با پوست دست و قدرت پاک کنندگی، دارد. در صورت استفاده از این فرمولاسیون در تولید مایع ظرفشویی، می‌توان محصولاتی با PH مناسب و قدرت تمیزکنندگی بالا تولید کرد. مواد اولیه مورد نیاز در تولید مایع ظرفشویی شامل، تگزاپون، لورامید، بتایین، اسانس، نگه‌دارنده، رنگ و... می‌شود.

برای آشنایی و مطالعه بیش‌تر در مورد فرمولاسیون مایع لباسشویی به صفحه فرمولاسیون مایع لباسشویی مراجعه نمایید.

انواع فرمولاسیون مایع ظرفشویی

فرمولاسیون مایع ظرفشویی، بسته به سلیقه‌های متفاوت مصرف‌کنندگان، از لحاظ رنگ، بو و... انواع متفاوتی دارد. پرفروش‌ترین اسانس‌های مایع ظرفشویی حاوی رایحه‌های میوه‌ای و گلی است که همیشه دارای طرفداران زیادی بوده است. 

برای خرید فرمولاسیون مایع ظرفشویی از طریق شماره تلفن 09903202100 با کارشناسان شرکت کار اندیش صنعت شیمی در ارتباط باشید.

———————————————————————

شرکت کاراندیش صنعت شیمی توس یک شرکت کارآفرین در ایران است که در زمینه :

و... فعالیت میکند.

شرکت کاراندیش صنعت شیمی

با گستره ای از خط تولیدهای متنوع و کسب و کارهای زودبازده که شرایط راه اندازی و سود قابل توجهی از تولید دارد.

برای افزایش رونق تولید و کاهش نرخ بیکاری با حاشیه ریسک پایین و مشاوره و خدمات پس از فروش این امکان را برای تمام اقشار فراهم کرده ایم.

تا به راحتی بتوانند یک کارگاه تولیدی خانگی و یا کارگاهی ایجاد کرده و یک تولیدکننده موفق با امکان صادرات محصولات به خارج از کشور را داشته باشند.

برای سهولت و نیز سرعت بخشیدن به کار می توانید به صورت غیرحضوری نیز تمام مراحل راه اندازی و تولید از ثبت قرارداد و نیز سفارش مواد اولیه را انجام دهید.

برای دیدن جدیدترین محصولات به اینستاگرام شرکت کاراندیش بپیوندید.

————————————————————————


 

  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • ...
محصولات مشابه