میکسر استیل دو جداره

کد محصول: 6193-21

با توجه به افزایش تمایل روزافزون تولیدکنندگان به استفاده از میکسر و مخازن تولید، انواع گوناگونی از میکسرهای استیل برای اهداف متفاوت تولیدی در صنایع مختلفی از قبیل داروسازی، مواد غذایی، سوختی، شیمیایی و... مورد استفاده قرار می‌گیرند. میکسر استیل دوجداره یکی از محبوب‌ترین انواع میکسرهای استیل در فرآیند تولید است، که با توجه به ویژگی‌هایی که دارد، در موارد خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شرکت کاراندیش صنعت شیمی، به عنوان یکی از پیشروان تولید کنندگان دستگاه های تولیدی در صنعت، با افتخار خدمات خود را در مشهد و سراسر ایران ارائه می‌دهد. ما به طور مداوم در تلاشیم تا با ارائه تجهیزاتی به‌روز و با کیفیت ، نیازهای شما را  برای راه‌اندازی انواع خط تولید برآورده کنیم.

برای خرید میکسر استیل دو جداره و ارتباط با کارشناسان شرکت کار اندیش صنعت شیمی با شماره ی ( 09903202100 ) تماس بگیرید.

در این راهنمای جامع، میکسر استیل دو جداره و جنبه‌های مختلف آن از جمله ویژگی‌ها، مزایا و کاربردهای آن‌ها را بررسی خواهیم کرد. چه صاحب کسب و کاری باشید که به دنبال سرمایه گذاری در  راه اندازی خط تولید مواد شوینده هستید یا صرفاً علاقه مند به یادگیری این تجهیزات هستید، این راهنما تمام اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می دهد.

همه چیز درباره میکسر استیل دو جداره :

میکسر استیل دو جداره از جمله دستگاه‌ها و ماشین‌آلاتی است که در فرآیند ترکیب و اختلاط مواد اولیه متفاوت، کاربرد دارد. میکسر استیل دو جداره نقش مهمی در فرآیند تولید، ترکیب و همگن‌سازی مواد گوناگون دارد. از میکسر استیل دو جداره به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد، در صنایع غذایی، پتروشیمی، دارویی،سوختی، شیمیایی، شوینده و... استفاده می‌شود. با استفاده از میکسر استیل دو جداره می‌توان دمای مواد اولیه را افزایش یا کاهش داد و فرآیند تولید را مطابق اصول دمایی که برای تولید محصول مورد نظر است، پیش برد.

میکسر 2 جداره استیل چیست؟

میکسر دو جداره استیل، یکی از مهم‌ترین ماشین‌آلاتی است که در فرآیند ترکیب و اختلاط مواد اولیه مورد نیاز برای تولید محصولات مرغوب در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرد. میکسرهای دو جداره استیل در بازار، به اشکال استاندارد و در حجم‌های گوناگون طراحی و ساخته می‌شوند. در تجهیزات موجود در میکسر دو جداره استیل، از تجهیزات اصلی مانند گوی CIP، کنترل آب نمای و سطح الکتریکی، نردبان، پروژکتور، سایت گلاس و... استفاده می‌شود.

برای آشنایی و مطالعه بیش‌تر در مورد میکسرهای استیل به صفحه میکسر استیل تک جداره مراجعه نمایید.

 همچنین از انواع متفاوت پره‌ها که می‌تواند به میکسر اضافه شوند، می‌توان به پره قایقی، پره دیسکی دندانه‌ای، پره هموژنایزر دندانه‌ای، پره پارویی و پره لنگ دورتراش اشاره کرد. بدنه میکسر دوجداره استیل می‌تواند، ساده، کویل استنلس استیل یا شانه تخم‌مرغی باشد.

مورد استفاده قرار گرفتن جداره ساده، جداره شانه تخم‌مرغی و جداره کویل استنلس استیل در میکسرهای دوجداره، برای تنظیم و حفظ کردن دمای مواد داخل میکسر دوجداره مناسب است. همچنین وجود داشتن هم‌زن ثابت یا متحرک، برای ترکیب کردن مواد اولیه داخل میکسر، لازم و ضروری است.

اگر هم‌زن متحرک باشد، معمولا با انجام حرکات رفت و برگشتی، کارایی بسیار خوبی دارد و مواد داخل میکسر را به خوبی مخلوط می‌کند. برای نوعی از میکسرهای دو جداره استیل که دارای حجم زیادی هستند، نردبان طراحی و قرار داده می‌شود و به این صورت راندمان کار به شکل موثری افزایش پیدا می‌کند.

ویژگی‌های میکسر استیل دو جداره چیست؟

در این قسمت، به بررسی کردن ویژگی‌های میکسر استیل دو جداره می‌پردازیم. شاید برایتان این سوال پیش آمده باشد که میکسر استیل دو جداره، چه ویژگی‌های دارد که دلیل تفاوت‌های آن و انواع میکسرهای استیل دیگر است؟

  1. 1. تفاوت اصلی بین میکسر استیل 2 جداره و انواع دیگر میکسرهای استیل در تعداد جداره‌های آن است. در واقع تعداد جداره‌ها ویژگی‌های خاص و متفاوتی به میکسر می‌دهند.
  2. 2. میکسرهای استیل دو جداره به عنوان محافظی از مواد داخلشان، در برابر حرارت بالا و آتش‌سوزی عمل می‌کنند.
  3. 3. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های میکسر استیل دو جداره، رسانای خوبی بودن به دلیل داشتن بدنه فلزی است که آن را تبدیل به جاذب قوی گرما می‌کند.
  4. 4. میکسر دو جداره استیل، علاوه بر این‌که توانایی تنظیم دمای مواد درون مخزن را دارد، توانایی حفظ دمای محلول تا حد مشخصی را نیز دارد.

موادی که در مخازن دو جداره مخلوط و نگه‌داری می‌شوند، شامل مواد صنعتی، دارویی، غذایی، مواد سوختی و مشتقات آن‌ها می‌شود. این مواد، با توجه به این که در بعضی از موارد برای تهیه کالاهای نهایی، نیاز به گرم یا سرد شدن و حفظ دما در یک رنج مشخصی دارند، بهتر است در میکسری نگهداری و تولید شوند که توانایی افزایش و کاهش دمای مواد درون مخزن میکسر استیل را دارد.

همچنین در بعضی از موارد نیاز است میکسر توانایی حفظ دمای مواد درون مخزن را نیز داشته باشد. بنابراین چه دستگاهی بهتر از میکسر استیل دو جداره برای انجام این کار وجود دارد؟

نحوه کار کردن میکسر استیل دو جداره

میکسر دو جداره، از دو لایه استنلس استیل جدا از هم تشکیل شده است. لایه بیرونی میکسر استیل دو جداره، ضد نفوذ آب، هوا و... است. همچنین وجود لایه بیرونی در میکسر استیل دو جداره، به حفظ فشار مناسب لایه داخلی میکسر، کمک زیادی می‌کند. بین دو لایه این نوع از میکسر استیل معمولا با گاز خالص پر می‌شود. وجود دو لایه استیل و گازی که میان این 2 لایه وجود دارد، دلیل اصلی عایق بودن این دستگاه است.

میکسر استیل دو جداره، دارای ترموستات و سنسور دما است، که بنا به سفارش کارفرما نیز می‌تواند دارای امکانات بیش‌تری باشد.

مزایای میکسر استیل دو جداره

  1. 1. میکسر استیل دوجداره از آلیاژ استنلس استیل معروف و ضد زنگ ساخته شده است.
  2. 2. میکسر دو جداره استیل در برابر ساییده شدن، فشار، ضربه و... مقاومت نسبتا بالایی دارد.
  3. 3. با استفاده از دستگاه میکسر استیل دو جداره، هزینه‌های انرژی و نگه‌داری کاهش پیدا می‌کند.
  4. 4. با استفاده از میکسر دوجداره استیل، از تغییر خصوصیات فیزیکی و شیمیایی مواد به دلیل تغییر دمای ناخواسته جلوگیری می‌شود.
  5. 5. میکسر دوجداره استیل را می‌توان به خوبی و آسانی شست و تمیز کرد.
  6. 6. با استفاده از میکسر دوجداره استیل، ایمنی و بهداشت در فرآیند تولید تا حد قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند.

برای آشنایی و مطالعه بیش‌تر در مورد میکسرهای استیل به صفحه میکسر استیل پروسس مراجعه نمایید.

قیمت میکسر استیل دو جداره

همان‌طور که گفتیم، میکسر استیل دو جداره، دستگاهی پر کاربرد در صنایع دارویی، غذایی، شیمیایی، مواد سوختی و... است که برای تولید، نگه‌داری و فرآوری مواد در دمای تحت کنترل، مورد استفاده قرار می‌گیرد. میکسر استیل دو جداره، از جنس استنلس استیل ساخته می‌شود و نسبت به مواد خورنده دارای مقاومت نسبتا بالایی است. فاصله بین این دو جداره در میکسر استیل معمولا با گاز خالص پر می‌شود که منجر به عایق شدن میکسر 2 جداره استیل نسبت به محیط خارج از آن می‌شود.

میکسر استیل دوجداره ضد زنگ است و در برابر ساییدگی، ضربه و فشار مقاومت بالایی دارد. میکسر دوجداره استیل، می‌تواند دارای ترموستات و سنسور تنظیم دما باشد. استفاده از این میکسر، دارای مزایای زیادی از قبیل صرفه جویی در هزینه‌ها، قابلیت سرد و گرم کردن مواد داخل آن و نگهداری کردن از دمای آن به اندازه کافی، قابلیت شستشوی آسان و... است.

تمام موارد ذکر شده در متن، میکسر استیل 2 جداره را تبدیل به دستگاهی بی‌نظیر در فرآیند تهیه و تولید مواد و محصولات متفاوت می‌کند و این دلیلی است که به پرطرفدار بودن میکسر 2 جداره استیل، در صنایع متفاوت، دامن می‌زند. با توجه به تمام مزایای گفته شده انتظار می‌رود که قیمت میکسر استیل دو جداره، از قیمت میکسر استیل تک جداره بالاتر باشد. چرا که دو جداره است و دارای مزایای نسبتا زیادی است.

برای خرید میکسر استیل دو جداره می‌توانید از طریق پل ارتباطی شرکت کار اندیش صنعت شیمی به شماره تلفن 09903202100  و برقراری ارتباط با کارشناسان ما نسبت به دریافت اطلاعات تکمیلی مانند قیمت دقیق و ... اقدام بفرمایید.

———————————————————————

شرکت کاراندیش صنعت شیمی توس یک شرکت کارآفرین در ایران است که در زمینه :

و... فعالیت میکند.

شرکت کاراندیش صنعت شیمی

با گستره ای از خط تولیدهای متنوع و کسب و کارهای زودبازده که شرایط راه اندازی و سود قابل توجهی از تولید دارد.

برای افزایش رونق تولید و کاهش نرخ بیکاری با حاشیه ریسک پایین و مشاوره و خدمات پس از فروش این امکان را برای تمام اقشار فراهم کرده ایم.

تا به راحتی بتوانند یک کارگاه تولیدی خانگی و یا کارگاهی ایجاد کرده و یک تولیدکننده موفق با امکان صادرات محصولات به خارج از کشور را داشته باشند.

برای سهولت و نیز سرعت بخشیدن به کار می توانید به صورت غیرحضوری نیز تمام مراحل راه اندازی و تولید از ثبت قرارداد و نیز سفارش مواد اولیه را انجام دهید.

برای دیدن جدیدترین محصولات به اینستاگرام شرکت کاراندیش بپیوندید.

————————————————————————

  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • ...
محصولات مشابه