• 79
  • 457 مرتبه
  • 1403/02/11 05:39:13 ب.ظ

23 تا از شغل های ساده پر درآمد

23 تا از شغل های ساده پر درآمد

نزد برخی افراد که می‌نشینی، می‌بینی که مدام گرد ناامیدی به اطراف خود می‌پاشند و هیچ امیدی به بهبود زندگی و وضعیت درآمدی خود ندارند. این در حالی است که در وضعیت کنونی اقتصاد ایران، مشاغلی هست که از طریق آن‌ها می‌توان به درآمدهای خوب و مناسبی رسید. در این مقاله تصمیم داریم 23 مورد از شغل های ساده پر درآمد در ایران را معرفی کنیم و مورد بررسی قرار دهیم.

در صورتی که شما هم به فعالیت در حوزه‌های شغلی پردرآمد می‌اندیشید و دوست دارید با شغل‌های ساده و درآمدزا آشنا شوید، پیشنهاد می‌شود که تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید. چنانچه به صادرات علاقه‌مند هستید و به درآمد دلاری می‌اندیشید نیز می‌توانید در لیست مشاغل زیر، شغل‌هایی با پتانسیل صادرات بیابید.

1. تولید مواد شوینده

تولید مواد شوینده؛ یکی از شغل های ساده پر درآمد در ایران

در حال حاضر رستوران‌ها، شرکت‌ها، مجتمع‌های مسکونی، خانه‌ها، ساختمان‌های اداری و غیره، به مواد شوینده نیاز دارند. حال اگر کیفیت این مواد شوینده بالا و قدرت پاک‌کنندگی آن‌ها، خوب باشد، قطعاً مشتریان شما روز به روز وفادارتر و فروشتان بیشتر می‌شود.

یکی از مزایای خط تولید مواد شوینده در ایران این است که می‌توانید این مواد را با قیمت مناسب، تولید و روانه بازار کنید و به یک سود 20 تا 30 درصدی برسید. در صورتی که خواهان دستیابی به سود بیشتر هستید، می‌توانید محصولات خود را به کشورهای همسایه صادر کنید و به طرف‌های خارجی بفروشید. با این کار قاعدتاً درصد سود شما بیشتر خواهد شد.

در صورتی که می‌خواهید شغل تولید مواد شوینده را راه‌اندازی کنید، به یک سری مواد اولیه و تجهیزات نیاز دارید که با پرداخت حدود 120 میلیون تومان می‌توانید همه تجهیزات و مواد اولیه را خریداری کنید. البته برای تولید این محصولات و عرضه آن‌ها به بازار، یک سری مجوزها هم نیاز دارید که برای دریافت آن‌ها می‌توانید از مشاوران و کارشناسان شرکت کاراندیش صنعت شیمی مشورت کنید.

2. تولید نایلون و نایلکس

در سال‌های اخیر مصرف نایلون و نایلکس در بازار ایران همواره رو به افزایش بوده و همین ماجرا، فرصت خوبی برای درآمدزایی و صادرات فراهم کرده است. اگر شما هم تمایل دارید این شغل ساده پردرآمد را در پیش بگیرید، کافی است تجهیزات لازم را خریداری کنید و مجوزهای لازم را بگیرید.

سرمایه اولیه‌ای که برای راه‌اندازی خط تولید نایلون و نایلکس نیاز دارید، به میزان تولیدتان بستگی دارد. قاعدتاً هر چه دنبال تولید بیشتر باشید، باید تجهیزات بزرگ‌تر و بیشتری بخرید و به فضای بزرگ‌تری هم نیاز خواهید داشت. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد راه‌اندازی این شغل، کافی است با شماره 09903202100 تماس بگیرید تا متخصصان شرکت کاراندیش صنعت شیمی، کلیه اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهند.

3. شغل تولید دستمال کاغذی

رسیدن به درآمد مناسب در ایران با شغل تولید دستمال کاغذی

شغل ساده و پردرآمد دیگری که می‌توانیم در این مقاله معرفی کنیم، خط تولید دستمال کاغذی است. در حال حاضر حجم مصرف دستمال کاغذی در کشور ما و جهان، روند صعودی به خودش گرفته است و تقاضا برای خرید این محصول، رو به افزایش است. اگر می‌خواهید از بازار این محصول، درآمد کسب کنید، کافی است محصولی باکیفیت و مقرون به صرفه روانه بازار کنید.

متأسفانه برخی از برندهایی که جدیداً وارد بازار دستمال کاغذی شده‌اند، محصولاتشان از نظر کیفیت، چنگی به دل نمی‌زند و برای کاهش قیمت، کوشیده‌اند که محصولاتی بی‌کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار دهند. در چنین وضعیتی اگر شما بتوانید محصولاتی باکیفیت و اقتصادی به دست مشتریان و مخاطبان هدف خود برسید، قطعاً خیلی سریع در بازار جا باز می‌کنید و حتا امکان صادرات هم برایتان فراهم می‌شود.

در صورتی که تمایل دارید شغل تولید دستمال کاغذی را در پیش بگیرید، بهتر است با مشاوران و متخصصان شرکت کاراندیش صنعت شیمی مشورت کنید. این متخصصان می‌توانند به شما کمک کنند که مجوزهای لازم را بگیرید، تجهیزات مورد نیاز را خریداری کنید و شغل خود را بیاغازید.

4. تولید لیوان کاغذی

دستیابی به درآمد مناسب با شغل ساده تولید لیوان کاغذی

یکی از مشاغل تولیدی پردرآمد که حداقل به 350 میلیون تومان درآمد سرمایه اولیه نیاز دارد، تولید لیوان کاغذی است. پس از منتشر شدن اخبار گوناگون در مورد سرطان‌زا بودن لیوان‌های پلاستیکی، بسیاری از افراد و فروشگاه‌ها، ترجیح دادند که برای حمایت از مشتریان خود به استفاده از لیوان‌های کاغذی روی بیاورند و همین مسئله باعث شده است که مصرف لیوان‌های کاغذی، روز به روز بیشتر شود.

در صورتی که شما هم دنبال یک شغل ساده پر درآمد هستید و می‌خواهید محصولی با پتانسیل صادرات بیابید، می‌توانید خط تولید لیوان کاغذی را شروع کنید. برای شروع این شغل می‌توانید از متخصصان شرکت کاراندیش صنعت شیمی مشورت بگیرید، مواد اولیه و تجهیزات لازم را با وام کارآفرینی دریافت کنید و سپس از درآمد حاصل از تولید لیوان کاغذی، اقساط وام خود را بپردازید.

5. فروش زعفران

یکی از شغل های آسان پر درآمد در بازار ایران، فروش زعفران است. کافی است به مزرعه‌های زعفران بروید، گل زعفران را از کشاورز بخرید، گل‌ها را پاک و زعفران‌ها را جداسازی کنید. سپس بگذارید که زعفران‌ها خشک شود و در نهایت آن‌ها را بسته‌بندی کنید و به فروش برسانید. همین کار ساده، درآمد عجیبی برای شما به همراه دارد! کافی است بازاریابی و فروش را یاد بگیرید و محصولات خود را به فروشگاه‌ها بفروشید و از طریق اینترنت و رسانه‌های اجتماعی برای زعفران‌های خود، مشتری پیدا کنید.

شغل فروش زعفران برای شیفتگان و علاقه‌مندان به صادرات هم خیلی جذاب است؛ چون در حال حاضر کشورهای همسایه ایران، حاضرند مبالغ خیلی خوبی برای خرید این محصول هزینه کنند؛ بنابراین اگر دنبال شغلی آسان، کم‌دردسر و پردرآمد هستید، بد نیست به خرید گل زعفران و سپس بسته‌بندی و فروش زعفران، فکر کنید.

6. تولید، فروش و صادرات محصولات چرمی

یکی دیگر از مشاغل ساده و پردرآمد در بازار ایران، تولید محصولات چرمی، بازاریابی و فروش آن‌ها از طریق راه‌اندازی آنلاین شاپ در شبکه‌های اجتماعی است. می‌توانید در اینستاگرام، روبیکا، تلگرام، دیجی‌کالا، باسلام و رسانه‌های مختلف، فروشگاه اختصاصی خود را راه اندازی کنید و محصولاتتان را به فروش برسانید. حتا می‌توانید وب‌سایت راه بیندازید و در کنار محتوای فارسی، با زبان‌های عربی و ترکی هم محتوا تولید کنید و از این راه، محصولات خود را به کشورهای همسایه صادر کنید.

شاید در گام اول مجبور باشید تولید کردن محصولات چرمی مثل کمربند، کیف و غیره را بیاموزید؛ ولی مطمئن باشید که درآمد سرشاری که در این کار وجود دارد، ارزش وقت گذاشتن و یادگیری این مهارت را دارد. از طرفی اگر علاقه‌ای به یادگیری تولید محصولات چرمی ندارید، می‌توانید با تولیدکنندگان ارتباط بگیرید، محصولات چرمی آن‌ها را بخرید و به کشورهای عربی صادر کنید.

7. خرید و فروش اینترنتی محصولات و کالاهای مختلف

راه اندازی فروشگاه اینترنتی؛ یکی از شغل های ساده پردرآمد

اگر در پی شغلی ساده و درآمدزا هستید، می‌توانید یک فروشگاه اینترنتی راه‌اندازی کنید و به فروش محصولات مشخصی بپردازید. برای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی، اصلاً نیازی به انبار و خرید پیشاپیش محصولات ندارید؛ فقط کافی است یک تأمین‌کننده حرفه‌ای پیدا کنید که محصولات باکیفیت خود را با قیمتی مناسب و اقتصادی در اختیار شما قرار دهد. سپس وقتی مشتریان سفارش خود را در سایت شما ثبت کردند، می‌توانید محصول مورد نظر را از تأمین‌کننده تحویل بگیرید و از طریق پست برای مشتریان ارسال کنید.

برای افزایش فروش محصولات خود می‌توانید در رسانه‌ها و پلتفرم‌های گوناگون، فروشگاه راه بیندازید. به عنوان مثال می‌توانید در اینستاگرام، روبیکا، تلگرام، باسلام و سایر رسانه‌ها، فروشگاه راه بیندازید و تولید محتوا کنید. این کار به شما کمک می‌کند که محصولات خود را بیشتر بفروشید و درآمدتان را افزایش دهید.

8. دراپ شیپینگ

دراپ شیپینگ (Drop Shipping) یکی از آن ایده‌های نو و جذابی است که با استفاده از آن می‌توان مشتریان زیادی را راضی کرد و درآمد چشمگیری کسب کرد. برای دراپ شیپینگ، کافی است ابتدا با یک تأمین‌کننده بزرگ صحبت کنید و برای تأمین محصولات و ارسال آن‌ها برای مشتریان به توافق برسید.

در گام بعدی باید یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید و محصولات مورد نظر را در آن عرضه نمایید. وقتی محصول به فروش رسید، به تأمین‌کننده می‌گویید که آن محصول را با برند شما به نشانی مشتری ارسال کند. در اینجا شما مبلغ محصول را به همراه هزینه پست به تأمین‌کننده می‌دهید و سود خودتان از فروش محصول را برمی‌دارید. در صورت راه‌اندازی یک بیزینس در قالب دراپ شیپینگ، دردسر تأمین و ارسال محصول را نخواهید داشت.

در صورت تمایل به فعالیت در زمینه دراپ شیپینگ، توجه داشته باشید که با تأمین‌کنندگانی به توافق برسید که محصولات را به صورت حرفه‌ای بسته‌بندی و برای مشتریان ارسال کنند تا اعتبار برند شما نزد مشتریان حفظ شود. در حال حاضر برندهای فعال در زمینه دراپ شیپینگ روز به روز بیشتر می‌شوند و شاهد گسترش چشمگیر فعالیت در این زمینه هستیم.

اگر بتوانید با یک تأمین‌کننده خارجی به توافق برسید، می‌توانید در کشورهای مختلف جهان هم دراپ شیپینگ انجام دهید و درآمد دلاری چشمگیر و رضایت‌بخشی کسب کنید.

9. تولید و فروش میوه خشک

تولید و فروش میوه خشک؛ راهی عالی برای کسب درآمد

در حال حاضر مصرف میوه خشک در بین افراد و خانواده‌های مختلف جامعه، به میزان چشمگیری افزایش یافته و برخی از شرکت‌ها در مناسبت‌های مختلف به کارکنان خود، میوه خشک و آجیل هدیه می‌دهند. در صورتی که بتوانید یک دستگاه میوه خشک‌کن خریداری کنید، می‌توانید بین 20 تا 70 درصد سود از این کار به دست بیاورید. در حال حاضر دستگاه میوه خشک‌کن با 20 سینی حدوداً 35 میلیون تومان است و مدل 30 سینی این دستگاه، 50 میلیون تومان قیمت دارد.

در صورتی که بتوانید مشتری خود را در کشورهای همسایه پیدا کنید، می‌توانید سود شگفت‌آوری از تولید و فروش میوه خشک به این کشورها به دست آورید. برای افزایش سود خود می‌توانید میوه‌های مورد نظر را به طور مستقیم از کشاورزان بخرید تا هزینه خرید میوه کاهش یابد.

10. خرید و فروش خودرو

خرید و فروش خودرو یکی از مشاغلی است که در شرایط اقتصادی امروز ایران، درآمد خوبی به همراه دارد. قبل از سال 1398، چنین شغلی چندان سودآور نبود؛ مگر اینکه یک ماشین خراب را می‌خریدید، تعمیرش می‌کردید، ظاهرش را بهتر می‌کردید و در نهایت می‌فروختیدش؛ اما امروز صرف خرید یک خودرو و فروش آن می‌تواند برای شما درآمد ماهانه خوبی به همراه داشته باشد.

اگر سرمایه اولیه زیادی برای شروع این کار ندارید، می‌تواند کار خودتان را با خرید و فروش پراید آغاز کنید. در حال حاضر، پراید مشتریان زیادی در بازار دارد و راحت فروش می‌رود. اگر بتوانید این کار را ادامه دهید، مطمئناً می‌توانید به‌زودی خودروهای بهتر و گران‌تری را هم خرید و فروش کنید و از این راه به درآمد برسید.

11. فروش گیاهان دارویی

در سال‌های اخیر میزان خرید داروهای گیاهی از سوی مردم، به میزان چشمگیری بیشتر شده است و مردم تلاش می‌کنند که بیماری‌های خود را از طریق گیاهان دارویی بهبود ببخشند. افراد بسیاری دوست ندارند که برای درمان بیماری‌ها، داروهای شیمیایی بخورند و به همین دلیل گیاهان دارویی را ترجیح می‎دهند. در این بین، اگر شما بتوانید گیاهان دارویی باکیفیت در اختیار مردم قرار دهید، قطعاً می‌توانید درآمد خوبی از این راه کسب کنید.

راه‌ها و روش‌های گوناگونی برای کسب درآمد از طریق فروش گیاهان دارویی وجود دارد. یکی از این راه‌ها، فروش گیاهان به عطاری‌هاست. روش دوم این است که خودتان آنلاین شاپ راه بیندازید و محصولات خود را به صورت اینترنتی به فروش برسانید. روش سوم برای کسب درآمد عالی از طریق گیاهان دارویی، صادرات این محصولات است. کشورهای عرب حوزه خلیج فارس، به دلیل آب و هوای خاص خود از چنین گیاهانی بی‌بهره‌اند و این شما هستید که با فروش گیاهان دارویی به آن‌ها می‌توانید سود چشمگیری رقم بزنید.

12. کسب درآمد از یوتیوب از طریق آموزش

تولید محتوا در یوتیوب؛ شغلی آسان و پردرآمد

یوتیوب، رسماً دانشگاه آنلاینی است که می‌توانیم کلیه مهارت‌های مورد علاقه خودمان را از طریق ویدیوهایی که در آن منتشر می‌شود، یاد بگیریم. این رسانه به افرادی که ویدیوهای پرطرفدار و پربازدید تولید می‌کنند، درآمد دلاری می‌دهد.

در صورتی که تمایل دارید از مهارت مورد علاقه‌تان به درآمد برسید، می‌توانید مهارت مورد نظرتان را آموزش دهید و ویدیوی آن را در کانال یوتیوبی خود منتشر کنید. در صورتی که بتوانید نظر مخاطبان را جلب کنید و بر آن‌ها تأثیر بگذارید، تردید نداشته باشید که با یوتیوب می‌توانید به درآمد رضایت‌بخشی برسید.

13. مشاوره تخصصی آنلاین

اگر در حوزه‌ای، تحصیلات، تخصص و تجربه کافی را دارید، زمان آن است که در کنار سایر پروژه‌ها و کارهای خود، به متقاضیان مشاوره دهید و به آن‌ها هم کمک کنید که رشد و پیشرفت کنند. در حال حاضر افرادی در ایران هستند که تخصص و تجربه کافی در زمینه سئو را دارند و به مدیران سایت‌های خارجی، مشاوره تخصصی می‌دهند. این افراد، دستمزدهای قابل توجهی برای هر ساعت مشاوره دریافت می‌کنند و وضعیت درآمدشان از این کار، عالی است.

اگر شما هم زمان و انرژی کافی برای مشاوره دادن به افراد مختلف را دارید، می‌توانید وب‌سایتی راه‌اندازی کنید و از این راه، برندسازی کنید. همچنین می‌توانید این موضوع را با مدیران شرکت‌های مختلف در میان بگذارید و به‌نوعی بازاریابی کنید. این اقدامات به‌تدریج باعث افزایش مراجعه مدیران و متخصصان به شما می‌شود و درآمد قابل توجهی برای شما به همراه دارد.

14. تولید عرقیات گیاهی

اگر سرمایه اولیه لازم برای خرید دستگاه تولید عرقیات گیاهی را داشته باشید، می‌توانید کسب و کار ساده و پردرآمدی راه‌اندازی کنید. در حال حاضر دستگاه‌های تولید عرقیات گیاهی با قیمت 3 تا 65 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد. می‌توانید به فراخور سرمایه‌ای که دارید، یک دستگاه بخرید و عرقیات گیاهی اصیل و باکیفیت تولید کنید.

در حال حاضر بسیاری از خانواده‌های ایرانی از عرقیات گیاهی مثل عرق نعنا، کاسنی، شاتره و غیره استفاده می‌کنند و تمایل دارند که این عرقیات را از فروشنده‌ای حرفه‌ای و مطمئن خریداری کنند تا خاطرشان از بابت کیفیت محصول آسوده باشد. اگر بتوانید بسته‌بندی زیبا و منحصر به فردی برای این محصولات در نظر بگیرید، می‌توانید محصولات خود را به کشورهای مختلف صادر کنید و از این راه، سودآوری کسب و کار خود را به میزان چشمگیری افزایش دهید.

15. بلاگری در اینستاگرام

یکی از روش‌هایی که سال‌های سال است درآمد خوبی به همراه دارد، بلاگری در اینستاگرام است. برای بلاگر شدن در اینستاگرام، کافی است یک پیج در این پلتفرم رسانه اجتماعی راه‌اندازی کنید و محتوای منحصر به فرد خود را در مورد موضوع دلخواهتان تولید و در آن منتشر کنید.

برخی از بلاگرهای اینستاگرام، از کارهای روزانه خود ویدیو ضبط می‌کنند و آن را با فالوورهای پیج اینستاگرامی خود به اشتراک می‌گذارند. برخی دیگر از بلاگرها، ویدیوهای سریالی ضبط می‌کنند و یک سری دیگر از افراد، محتوای طنز در پیج خود منتشر می‌کنند.

اگر محتوای خوب و جذابی با مخاطبان پیج خود به اشتراک بگذارید، رفته‌رفته فالوورهایتان زیاد می‌شوند و کسب و کارها، تبلیغات محصولات و خدماتشان را به شما می‌سپارند. این کار معمولاً درآمد بسیار خوبی برای بلاگرها به همراه دارد. درآمد این کار به قدری عالی است که اکنون افراد مختلفی دارند تلاش می‎کنند که به یک بلاگر اینستاگرامی موفق تبدیل شوند.

16. پشتیبانی تلفنی برای کسب و کارها

پشتیبانی تلفنی؛ شغلی آسان و پردرآمد برای افراد مسلط به روابط عمومی

اگر روابط عمومی خوبی دارید و می‌توانید پاسخ مشتریان و مخاطبان هدف کسب و کارها و شرکت‌ها را بدهید، می‌توانید به عنوان پشتیبان تلفنی با شرکت‌ها همکاری کنید. در حال حاضر بسیاری از شرکت‌ها برای مواقعی که هیچ کس در شرکت حضور ندارد، پشتیبان تلفنی دورکار استخدام می‌کنند تا پاسخ مشتریان را بدهد. برخی دیگر از شرکت‌ها، برای پاسخ‌گویی به تماس‌های روزمره نیز پشتیبان دورکار استخدام می‌کنند.

اگر حوصله و انرژی کافی برای تعامل با مشتریان کسب و کارها را دارید، می‌توانید به طور همزمان با چند شرکت همکاری کنید و از طریق شغل پشتیبانی تلفنی دورکار به درآمد رضایت‌بخشی برسید.

17. انجام کارهای تخصصی به عنوان فریلنسر

در صورتی که تخصص‌هایی مثل طراحی گرافیک، طراحی سایت، برنامه‌نویسی، طراحی اپلیکیشن، کپی رایتینگ و نویسندگی دارید، می‌توانید به عنوان یک نیروی فریلنسر در منزل کار کنید و به درآمد بسیار خوبی برسید. در حال حاضر افرادی در کشور ما و جهان هستند که به عنوان فریلنسر کار می‌کنند و درآمد مورد نیاز برای زندگی‌شان را از این راه تأمین می‌نمایند.

میزان درآمد حاصل از فریلنسینگ به تخصص شما و توافقتان با کارفرما بستگی دارد. درآمد یک برنامه‌نویس با یک متخصص سئو، یکسان نیست. از طرفی تجربه افراد هم در تعیین درآمدشان نقش مهمی ایفا می‌کند. در صورتی که شما هم می‌خواهید به عنوان فریلنسر با شرکت‌ها همکاری کنید، کافی است یکی از مهارت‌های مورد نیاز شرکت‌ها را بیاموزید و به شرکت‌های مختلف رزومه بفرستید تا امکان استخدامتان فراهم شود.

18. انجام سفارشات غذای مجالس

مدت‌هاست که افراد برای مهمانی‌ها و شرکت‌ها برای تأمین غذای نیروهای کاری خود، دنبال غذاهای سالم هستند و ترجیح می‌دهند که برای تأمین این نیاز خود، از غذاهای خانگی استفاده کنند. اگر شما هم به عنوان یک بانو یا آقا، مهارت بسیار خوبی برای آشپزی دارید و بارها با این مهارت خود، تحسین دیگران را برانگیخته‌اید، شاید زمان آن باشد که در رسانه‌های اجتماعی، آگهی مربوط به دریافت سفارش غذا را منتشر کنید. همچنین می‌توانید به شرکت‌های مختلف مراجعه کنید و کار خود را به آن‌ها معرفی نمایید.

در صورتی که بتوانید غذایی خوشمزه و باکیفیت، تحویل مردم و شرکت‌ها دهید، خیلی سریع کارتان سکه می‌شود و می‌توانید بیزینس خود را توسعه دهید. درآمد حاصل از آشپزی، واقعاً عالی است؛ هر چقدر سفارش بیشتری بگیرید، قاعدتاً درآمد بیشتری هم کسب خواهید کرد.

19. آرایشگری

یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد عالی در بازار ایران، آرایشگری است. در سال‌های اخیر درآمد این شغل، رشد خوبی داشته و به منبع درآمد بی‌نظیری برای آقایان و بانوان ماهر تبدیل شده است. در صورتی که شما هم مهارت و تجربه لازم برای آرایشگری را دارید، می‌توانید یک آرایشگاه راه‌اندازی کنید و کار خودتان را به عنوان آرایشگر آغاز نمایید.

یک راه دیگر برای کسب درآمد از طریق آرایشگری وجود دارد. می‌توانید در دیوار، آگهی بزنید و کار آرایشگری را در منزل افراد انجام دهید. بعضی از بانوان یا آقایان، به دلایلی ترجیح می‌دهند که به خانه افراد نروند و به صورت سیار کار نکنند. در صورتی که شما هم جزو این دسته از افراد هستید، بهتر است یک مغازه اجاره کنید و به صورت ثابت کار کنید.

20. تولید صنایع دستی

اگر به تولید صنایع دستی علاقه دارید می‌توانید از طریق شغل‌هایی مثل قالی‌بافی، قلم‌زنی، میناکاری، منبت‌کاری و غیره، به درآمد برسید. قطعاً تولید صنایع دستی برای کسانی که تخصص و تجربه کافی را ندارند، آسان نیست؛ اما برای علاقه‌مندانی که سال‌ها در این حوزه‌ها کار کرده‌اند، می‌تواند منبع درآمد خوبی باشد. اگر فضای کافی در منزل خود داشته باشید، می‌توانید چند نفر دیگر را هم استخدام کنید و کار خود را به کمک آنان پیش ببرید.

تولید صنایع دستی به صورت گروهی، معمولاً حال و صفای خاص خودش را دارد و به همین دلیل افراد زیادی ترجیح می‌دهند که یک کارگاه تولید صنایع دستی داشته باشند و به صورت گروهی کار کنند.

21. مدیریت تورهای گردشگری

اگر به سفر کردن علاقه‌مند هستید و دوست دارید مناطق تفریحی ایران و خارج از ایران را بگردید، می‌توانید به عنوان مدیر تورهای گردشگری فعالیت کنید. این شغل، یکی از مشاغل پرهیجان و جذاب محسوب می‌شود که درآمد خوبی هم به همراه دارد. در صورتی که می‌خواهید به عنوان تور لیدر برای سفرهای خارجی فعالیت کنید، باید تجربیات خوبی در این زمینه داشته باشید و بتوانید زبان انگلیسی یا زبان کشور مقصد را به‎خوبی صحبت کنید.

در حال حاضر با افزایش هزینه تورهای خارجی، بسیاری از مردم به ایران‌گردی روی آورده‌اند و دوست دارند که به همراه تورهای داخلی، سراسر ایران را بگردند. این کار واقعاً برای خانواده‌های ایرانی، هزینه چندانی ندارد؛ ولی درآمدش برای مدیران تورهای گردشگری، مناسب است. در نتیجه اگر به سفر کردن به مناطق مختلف علاقه دارید، می‌توانید از طریق مدیریت تورهای گردشگری درآمد خوبی کسب کنید.

22. خیاطی و دوخت لباس

اگر مهارت لازم برای دوخت انواع و اقسام لباس را دارید، می‌توانید در منزل خود خیاطی کنید و از این راه به درآمد مناسبی برسید. همچنین می‌توانید با شرکت‌ها قرارداد ببندید و لباس‌های فرم آن‌ها را تولید کنید. برخی از خیاط‌ها فقط در دوخت یک نوع پوشاک مثل شلوار تخصص دارند. این افراد بهتر است با عمده‌فروش‌ها همکاری کنند.

در حال حاضر بسیاری از مردم تمایل دارند که پارچه بخرند و به یک خیاط کاربلد و خوش‌سلیقه بسپارند تا لباس مورد نظر آن‌ها را بدوزد؛ ولی متأسفانه بسیاری از افراد، چنین خیاط کاربلدی را نمی‌شناسند. در صورتی که شما بتوانید در اینستاگرام، تولید محتوا کنید و نمونه‌کارهای خود را به مخاطبان هدف و مشتریان نشان دهید، در مدت زمان اندکی می‌توانید مشتریان فراوانی را جذب کنید و از طریق دوخت لباس به درآمد بسیار خوبی برسید.

23. تولید لواشک و ترشیجات

ترشیجات و لواشک طبیعی و باکیفیت، طرفداران بسیاری در جامعه ایرانی دارند. اگر مهارت و فضای کافی برای تولید لواشک و ترشیجات را دارید، می‌توانید محصولات خود را تولید کنید و با یک بسته‌بندی زیبا و شکیل، در بازار به فروش برسانید. در صورتی که می‌خواهید مشتریان بیشتری داشته باشید، کافی است در پلتفرم‌هایی مثل باسلام، اینستاگرام و روبیکا هم تولید محتوا کنید تا افراد بیشتری با محصولات شما آشنا شوند و سفارش خرید خودشان را ثبت کنند. اگر کیفیت کارتان بالا باشد، در مدت زمان کمی با انبوهی از مشتریان روبرو می‌شوید که حاضرند مبالغ خوبی برای محصولات شما بپردازند.

شرکت کاراندیش صنعت شیمی

در این مقاله یک سری مشاغل تولیدی (تولید مواد شوینده، دستمال کاغذی، نایلون و نایلکس، لیوان کاغذی و محصولات خودرو) معرفی کردیم و گفتیم که در عین سادگی، درآمد خوبی دارند. برای راه‌اندازی این مشاغل، نیاز به دریافت یک سری مجوز و دستگاه دارید و باید یک سری مواد اولیه خریداری کنید و راه و روش کار و تولید را هم بیاموزید. در صورت تمایل به ورود به این مشاغل تولیدی، می‌توانید صفر تا صد ماجرا را به شرکت کاراندیش صنعت شیمی بسپارید.

شرکت کاراندیش صنعتی شیمی برای دریافت مجوزها و وام‌های کارآفرینی، تأمین مواد اولیه و ماشین آلات و آموزش راه و روش تولید، بازاریابی و فروش، در کنار شما خواهد بود و کمکتان می‌کند که با خاطری آسوده، این مشاغل تولیدی را راه بیندازید و از طریق آن‌ها به درآمد برسید. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مجموعه و شیوه کار آن، کافی است با شماره 09903202100 تماس بگیرید. مشاوران و متخصصان شرکت کاراندیش صنعت شیمی، آماده پاسخ‌گویی به کلیه پرسش‌ها و ابهام‌های شما و ارائه مشاوره راه‌اندازی کسب و کار تولیدی هستند.

اخبار مرتبط
نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.