• 77
  • 151 مرتبه
  • 1403/01/19 05:05:43 ب.ظ

دستگاه های تولیدی پرسود

دستگاه های تولیدی پرسود

امروزه اقتصاد ایران به آقایان و بانوانی نیاز دارد که با خلاقیت، نوآوری و کوشش خود، کسب و کارهایی پرسود بسازند، اشتغال‌آفرینی کنند و از این راه، زمینه را برای رشد و شکوفایی اقتصاد مملکت فراهم کنند. در حال حاضر افراد مختلفی در پی راه‌اندازی بیزینس‌های سودآوری هستند که برای مردم و کشور، مفید باشد و از متخصصان عرصه کسب و کار سوال می‌کنند که بهترین و سودآورترین کسب و کارهای تولیدی، کدام کسب و کارها هستند؟

کدام دسته از کسب و کارها، هزینه نسبتاً پایین و سود بالایی دارند؟ در این مقاله تصمیم داریم 15 مدل از کسب و کارها و دستگاه های تولید پرسود ارزان را به همراه قیمت و هزینه آن‌ها معرفی کنیم. در صورتی که شما هم به راه‌اندازی بیزینس تولیدی علاقه‌مند هستید و در پی یافتن ایده‌های پولساز و درآمدزا هستید، پیشنهاد می‌شود که تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید.

معرفی کامل 15 مورد از دستگاه های تولیدی پرسود

راه اندازی هرکدام از این خط تولیدها می تواند یک درآمد سریع و مناسب برای شما ایجاد کنید که عبارتند از:

  1. دستگاه های تولیدی مواد شوینده
  2. خط تولید نایلون و نایلکس
  3. خط تولید دستمال کاغذی
  4. خط تولید لیوان کاغذی
  5. خطوط تولید محصولات خودرو
  6. دستگاه‌های تولید ظروف پلاستیکی
  7. خط تولید ظروف آلومینیومی
  8. دستگاه میوه خشک‌کن
  9. دستگاه روغن‌گیری
  10. دستگاه رب‌گیری
  11. دستگاه تولید عرقیات گیاهی (عرق‌گیری)
  12. دستگاه تولید کلوچه و بیسکویت
  13. دستگاه تولیدی پرسود فلافل زن
  14. خط تولید زغال فشرده
  15. دستگاه سبزی خردکن

که در ادامه به توضیحات هرمورد پرداخته ایم.

1. دستگاه های تولیدی مواد شوینده

خط تولید مواد شوینده؛ یک خط تولید سودآور و ارزان

یکی از بهترین خطوط تولید برای کارآفرینان مبتدی، خط تولید مواد شوینده است. دستگاه‌هایی که برای راه‌اندازی این خط تولید نیاز است، ارزان هستند و تنها با 120 میلیون تومان می‌توانید تجهیزات مورد نیاز را تأمین و حتا مواد اولیه لازم برای شروع تولید مواد شوینده را هم خریداری کنید. راه اندازی خط تولید مواد شوینده با 120 میلیون، یکی از ایده‌های مهم کارآفرینان مبتدی در سال اخیر بود که واقعاً موفق از آب درآمد و در حال حاضر، افراد بیشتری دارند به اجرایی کردن این ایده روی می‌آورند.‌ورزی

در صورتی که می‌خواهید خط تولید مواد شوینده را راه‌اندازی کنید، حتماً به نیاز بازار توجه کنید و ماده شوینده‌ای را تولید کنید که بتوانید آن را با قیمتی مناسب به فروش برسانید. در حال حاضر هتل‌ها، رستوران‌ها، تالارها، شرکت‌ها و منازل، به مواد شوینده نیاز دارند و در صورتی که بتوانید محصولاتی باکیفیت و با پاک‌کنندگی موثر تولید کنید، قطعاً افراد و موسسات مختلف حاضر می‌شوند که این محصولات را با قیمت مورد نظرتان از شما خریداری کنند.

نکته دیگری که برای خرید دستگاه‌های تولید مواد شوینده باید در نظر بگیرید، کیفیت دستگاه‌ها و تجهیزات است. اگر دستگاه‌هایی که می‌خرید، کیفیت و ماندگاری لازم را نداشته باشند، کارایی خود را زودتر از موعد از دست می‌دهند و هزینه زیادی برای تعمیرات و جایگزینی روی دستتان می‌گذارند.

برای مشاوره رایگان قبل از خرید با 09903202100 تماس بگیرید.

2. خط تولید نایلون و نایلکس

خط تولید نایلون و نایلکس؛ یک خط تولید پردرآمد با تقاضای بالا

یکی دیگر از دستگاه های تولیدی پرسود و ارزان که در این مقاله می‌خواهیم معرفی کنیم، دستگاه‌های تولید نایلون و نایلکس است. در حال حاضر کلیه فروشگاه‌ها و مراکز تولیدی و صنعتی گوناگون به نایلون و نایلکس نیاز دارند و به همین دلیل راه‌اندازی این خط تولید، فروش و درآمد خوبی برای شما به همراه خواهد داشت.

در صورت تمایل به راه‌اندازی خط تولید نایلون و نایلکس باید دستگاه‌هایی از قبیل میکسر، پمپ هوا، اکستروژن، دستگاه چاپ، دستگاه برش و آب‌بندی، پانچ، منبت و ترازو خریداری کنید. قیمت این دستگاه‌ها به ظرفیت و کشور تولیدکننده آن‌ها نیاز دارد و همین موضوع باعث شده است که قیمت راه‌اندازی این خط تولید، دقیقاً مشخص نباشد. در صورت تمایل به اطلاع از قیمت دقیق خط تولید پلاستیک و نایلون، کافی است با شماره 09903202100 تماس بگیرید تا متخصصان شرکت کاراندیش صنعت شیمی، کلیه اطلاعات و شرایط را در اختیارتان قرار دهند.

برای مشاوره رایگان قبل از خرید با 09903202100 تماس بگیرید.

3. خط تولید دستمال کاغذی

یکی دیگر از دستگاه های تولیدی پرسود و ارزان که قصد داریم در این مقاله معرفی کنیم، دستگاه‌های تولید دستمال کاغذی است. برای راه‌اندازی خط تولید دستمال کاغذی، حدود 600 میلیون تومان سرمایه اولیه نیاز دارید. اگر بخواهید در حجم کارگاهی فعالیت کنید، به حدود 50 تا 100 متر مربع فضا نیاز دارید و می‌توانید روزانه بین 3 تا 9 میلیون تومان درآمد کسب کنید. اگر به تولید در حجم کارخانه‌ای نیاز دارید، قاعدتاً باید مبالغ بیشتری هزینه کنید و به 300 تا 1000 متر مربع فضا نیز نیاز دارید. درآمد حاصل از تولید دستمال کاغذی در حجم کارخانه‌ای، روزانه 50 تا 100 میلیون تومان است.

خطوط تولید دستمال کاغذی، انواع مختلفی دارد و به 5 دسته کلی تقسیم می‌شوند. خط تولید دستمال کاغذی جعبه‌ای، خط تولید دستمال توالت، خط تولید دستمال کاغذی اقتصادی، خط تولید دستمال کاغذی حوله‌ای و خط تولید دستمال کاغذی جیبی، اصلی‌ترین مدل‌های خط تولید دستمال کاغذی هستند و هر کدام از این خطوط تولید، دستگاه‌ها و تجهیزات خاص خود را نیاز دارند.

طبق آماری که از مطالعات میدانی و متخصصان حوزه تولید دستمال کاغذی به دست آمده، سالانه بیش از 160 هزار تن دستمال کاغذی در کشور ما مصرف می‌شود که رقم بالایی است و می‌تواند فرصت خوبی برای ورود به بازار دستمال کاغذی و درآمدزایی در این بازار باشد.

برای مشاوره رایگان قبل از خرید با 09903202100 تماس بگیرید.

4. خط تولید لیوان کاغذی

کسب درآمدهای عالی در ایران با دستگاه تولید لیوان کاغذی باکیفیت

برای درآمدزایی و کارآفرینی در بازار ایران، بهتر است سراغ محصولاتی بروید که واقعاً مورد نیاز مردم هستند و استفاده از آن‌ها، توقف‌ناپذیر است. لیوان کاغذی، یکی از محصولاتی است که امروزه در اکثر مغازه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. پس از آن‌که مردم فهمیدند لیوان‌های پلاستیکی یکبار مصرف، سرطان‌زا هستند، میزان استفاده لیوان‌های کاغذی به میزان چشمگیری افزایش یافت.

برای راه‌اندازی خط تولید لیوان کاغذی به یک فضای مشخص و سرمایه اولیه خرید دستگاه نیاز داریم. این فضا و سرمایه اولیه به حجم تولید بستگی دارد. اگر بخواهید در حجم کارگاهی تولید کنید، به یک فضای کوچک 50 تا 100 متری نیاز دارید و می‌توانید روزانه 3 تا 8 میلیون تومان هم درآمد کسب کنید. برای تولید در حجم کارخانه‌ای به 300 تا 1000 متری فضا نیاز دارید و می‌توانید روزانه 50 تا 100 میلیون تومان درآمد کسب کنید.

یکی از سوالاتی که در مورد خط تولید لیوان کاغذی مطرح می‌شود این است که برای راه‌اندازی این خط تولید، چقدر سرمایه نیاز است؟ بر اساس مطالعات و محاسبات، برای راه‌اندازی خط تولید لیوان کاغذی، حداقل 350 میلیون تومان سرمایه اولیه نیاز است که می‌توان بخشی از آن را از طریق وام‌های کارآفرینی شرکت کاراندیش صنعت شیمی تأمین کرد.

برای مشاوره رایگان قبل از خرید با 09903202100 تماس بگیرید.

5. خطوط تولید محصولات خودرو

دستگاه‌های تولید محصولات خودرویی، از جمله دستگاه های تولیدی پرسود و ارزان هستند و متقاضیان فراوانی در بازار کشورمان دارند. خطوط تولید آب رادیاتور، ضد یخ، شامپو کارواش، مایع شوینده شیشه خودرو، واکس داشبورد، واکس بدنه، ضدجوش و محصولات نانو، از جمله خط تولید محصولات خودرویی هستند که با سرمایه اولیه نسبتاً کمی می‌توان آن‌ها را راه‌اندازی کرد.

برای راه‌اندازی هر یک از خطوط تولیدی که به آن‌ها اشاره کردیم، سرمایه‌های اولیه متفاوتی نیاز است. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد سرمایه اولیه و فضای مورد نیاز برای راه‌اندازی هر کدام از خطوط تولید محصولات خودرویی، کافی است با شماره 09903202100 تماس بگیرید تا مشاوران و متخصصان شرکت کاراندیش صنعت شیمی، کلیه اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهند.

برای راه‌اندازی خط تولید محصولات خودرویی، لازم است مسائل مختلفی را یاد بگیرید تا بتوانید محصولاتی حرفه‌ای و باکیفیت، تولید و روانه بازار کنید. شرکت کاراندیش صنعت شیمی، کلیه آموزش‌های لازم را در اختیارتان قرار می‌دهد و حتا می‌توانید از این مجموعه وام کارآفرینی هم بگیرید تا خط تولید مورد نظر خود را راحت‌تر و بی‌دردسرتر راه‌اندازی کنید.

برای مشاوره رایگان قبل از خرید با 09903202100 تماس بگیرید.

6. دستگاه‌های تولید ظروف پلاستیکی

دستگاه تولید ظروف پلاستیکی

در حال حاضر تولید ظروف پلاستیکی در ایران، سودآوری خیلی خوبی دارد؛ چون تقاضا برای این ظروف در بازار واقعاً زیاد است و تولیدکنندگان این عرصه با طیف گسترده‌ای از شرکت‌ها همکاری می‌کنند. ظروف غذا، ظروف خانگی، ظروف صنعتی و ظروف پزشکی، اصلی‌ترین مدل‌های ظروف پلاستیکی در بازار ایران هستند. در صورتی که بخواهید دستگاه‌های تولید ظروف پلاستیکی را خریداری و کار خود را آغاز کنید، حداقل به 200 تا 500 میلیون سرمایه اولیه نیاز دارید.

در صورتی که بخواهید یک کارگاه تولید ظروف پلاستیکی راه‌اندازی کنید، به 2 تا 6 نفر نیروی کار نیاز دارید و برای راه‌اندازی یک کارخانه به 10 تا 20 نفر نیروی کاری نیاز خواهید داشت. درآمد تولیدکنندگان این ظروف، برای کسانی که در حجم کارگاهی تولید می‌کنند، ماهانه 60 تا 100 میلیون تومان است. تولیدکنندگانی که در حجم کارخانه‌ای تولید می‌کنند، می‌توانند ماهانه 300 تا 600 میلیون تومان درآمد کسب کنند.

برای شروع کار تولید ظروف پلاستیکی، به دستگاه‌های اکسترودر، فرمینگ، برش و بسته‌بندی نیاز است. توجه داشته باشید که برای راه‌اندازی خط تولید ظروف پلاستیکی، به برق 3 فاز نیاز دارید. البته اگر چنین امکانی برای شما فراهم نیست، اصلاً نگران نباشید؛ چون متخصصان و کارشناسان شرکت کاراندیش، این توانایی را دارند که با برق تکفاز (خانگی)، دستگاه‌های تولیدی را راه‌اندازی کنند.

برای مشاوره رایگان قبل از خرید با 09903202100 تماس بگیرید.

7. خط تولید ظروف آلومینیومی

در حال حاضر بخش قابل توجهی از ظروف پخت و پز، ظروف پذیرایی و قوطی‌های فلزی، از جنس آلومینیوم هستند و به همین دلیل، تولید ظروف آلومینیومی، یکی از کسب و کارهای پرسود و پردرآمد بازار ایران محسوب می‌شود. برای راه‌اندازی یک خط تولید ظروف آلومینیومی به 1.6 تا 2.6 میلیارد تومان سرمایه اولیه نیاز است. همچنین اگر بخواهید در حجم کارگاهی، ظروف آلومینیومی تولید کنید، حداقل 100 تا 200 متر مربع فضا نیاز دارید. برای فعالیت و تولید در حجم کارخانه‌ای، 500 تا 1000 متر مربع فضا نیاز خواهید داشت.

یکی از سوالاتی که کارآفرینان علاقه‌مند به تولید ظروف آلومینیومی مطرح می‌کنند این است که برای تولید این ظروف، به چند نیروی کاری و چه نوع برقی نیاز است؟ در پاسخ به این پرسش می‌توانیم بگوییم که برای تولید کارگاهی ظروف آلومینیومی به 4 تا 10 نیروی کاری نیاز است و برای تولید کارخانه‌ای هم باید بین 10 تا 20 نیروی کاری داشته باشید تا بتوانید کارها را به بهترین شکل پیش ببرید.

برق مورد نیاز برای دستگاه‌های تولید ظروف آلومینیومی، برق 3 فاز است؛ ولی اگر چنین امکانی برای شما فراهم نیست، اصلاً نگران نباشید. متخصصان و کارشناسان شرکت کاراندیش صنعت شیمی این توانایی و تخصص را دارند که نوع برق مصرفی دستگاه‌ها را به برق تکفاز تبدیل کنند.

درآمد ماهانه حاصل از خط تولید ظروف آلومینیومی در کارگاه، ماهانه 80 تا 150 میلیون تومان است. در صورت تولید کارخانه‌ای ظروف آلومینیومی، می‌توانید ماهانه 400 میلیون تا 1 میلیارد تومان درآمد کسب کنید.

برای مشاوره رایگان قبل از خرید با 09903202100 تماس بگیرید.

8. دستگاه میوه خشک‌کن

دستگاه میوه خشک کن؛ ابزاری برای راه اندازی بیزینس در ایران

بسیاری از افراد تمایل دارند که با یک هزینه حداقلی، کار تولیدی راه بیندازند و درآمد خوبی کسب کنند. یکی از بهترین روش‌های درآمدزایی خانگی، استفاده از دستگاه میوه خشک‌کن است. در حال حاضر انواع و اقسام دستگاه‌های میوه خشک‌کن با ابعاد و قیمت‌های گوناگون در بازار موجود است و افراد می‌توانند بر اساس سرمایه اولیه خود، یکی از این دستگاه‌ها را خریداری و تولید را آغاز کنند.

خوش‌بختانه در بازار ایران، میوه خشک طرفداران بسیاری دارد و می‌توانید محصولات خود را به صورت آنلاین عرضه کنید و به فروش برسانید. یکی دیگر از روش‌های فروش میوه خشک، مراجعه حضوری به خاربارفروشی‌هاست. این فروشگاه‌ها هم خریدار میوه خشک باکیفیت هستند و می‌توانید از طریق فروشی حضوری به آن‌ها هم درآمد خوبی کسب کنید.

قیمت دستگاه میوه خشک‌کن 10 سینی، در زمان نگارش این مقاله (فروردین 1403) حدود 15 میلیون تومان است و دستگاه میوه خشک‌کن 20 سینی با قیمت 35 میلیون تومان به فروش می‌رسد. دستگاه‌های 30 سینی هم با قیمت 50 میلیون تومان در بازار موجود است. در حال حاضر سود کسب و کار تولید میوه خشک، چیزی بین 20 تا 70 درصد است که به نوع میوه، کیفیت محصول، قیمت خرید و فروش و هزینه‌های تولید بستگی دارد.

9. دستگاه روغن‌گیری

یکی دیگر از دستگاه های تولیدی پرسود و ارزان در بازار ایران، دستگاه روغن‌گیری است. با استفاده از این دستگاه می‌توانید روغن دانه‌های روغنی مثل کنجد، بادام، بادام‌زمینی و آفتابگردان را بگیرید. دستگاه‌های روغن‌گیری به دو دسته پرس سرد و پرس گرم تقسیم می‌شود. در روش پرس سرد، روغن با فشار مکانیکی و بدون استفاده از حرارت از دانه‌ها استخراج می شود. به همین دلیل است که روغن‌های حاصل از پرس سرد برای سلامتی مفیدتر است و عطر و طعم بهتری دارد.

در روش پرس گرم، دانه‌ها قبل از روغن‌گیری با حرارت گرم می‌شوند و سپس روغن با فشار از آن‌ها استخراج می‌شود. در حال حاضر قیمت دستگاه‌های روغن‌گیری پرس سرد، بیشتر از دستگاه‌های پرس گرم است. قیمت دستگاه‌های روغن‌گیری از 70 میلیون تومان آغاز می‌شود. پس از کسب درآمد از این شغل می‌توانید دستگاه‌های بزرگ‌تر خریداری و روغن بیشتری تولید کنید.

10. دستگاه رب‌گیری

یکی دیگر از دستگاه های تولیدی پرسود و ارزان در بازار ایران، دستگاه رب‌گیری است. با این دستگاه می‌توانید گوجه را به پوره تبدیل کنید و در گام بعدی، پوره را روی شعله قرار دهید تا به رب خانگی تبدیل شود. مزیت اصلی و اساسی کسب و کار تولید رب این است که بسیاری از فروشگاه‌ها و خانواده‌ها، خریدار محصول شما هستند.

اگر بتوانید محصول خود را به شکلی حرفه‌ای و بهداشتی تولید کنید، افراد بسیاری مشتری شما می‌شوند؛ چون در حال حاضر بسیاری از خانواده‌ها علاقه چندانی به خرید محصولات غذایی صنعتی ندارند و محصولات خانگی و طبیعی را به سایر محصولات موجود در بازار ترجیح می‌دهند. قیمت حدودی دستگاه‌های رب‌گیری در بازار ایران از 8 میلیون تومان شروع می‌شود. اگر بتوانید گوجه باکیفیت را با قیمت مناسب بخرید، می‌توانید حاشیه سود قابل توجهی از راه تولید و فروش به دست آورید.

برای بازاریابی و فروش رب طبیعی می‌توانید از طریق پلتفرم‌های آنلاین داخلی مثل باسلام اقدام کنید. همچنین می‌توانید با فروشگاه‌ها و سوپر مارکت‌های مختلف قرار بگذارید و طبق یک توافق مشخص، محصولات خود را در اختیار آن‌ها قرار دهید تا به مشتریان‌شان بفروشند.

11. دستگاه تولید عرقیات گیاهی (عرق‌گیری)

در صورتی که در پی راه‌اندازی یک کسب و کار خانگی پردرآمد و سودآور هستید، می‌توانید یک دستگاه عرق‌گیری خریداری کنید و عرقیات گیاهی تولید کنید. از دیرباز بسیاری از خانواده‌های ایرانی، شیفته عرقیات گیاهی باکیفیت و اصیل هستند و مبالغ خوبی برای این محصولات باکیفیت می‌پردازند. می‌توانید گیاهانی مثل نعناع، زیره، بابونه، پونه و غیره خریداری کنید، با دستگاه، عرق این گیاهان را بگیرید و به مخاطبان هدف و مشتریان خود بفروشید.

قیمت دستگاه‌های عرق‌گیری در حال حاضر بین 3 تا 65 میلیون تومان، متغیر است. اگر می‌خواهید بیزینس خود را آغاز کنید، می‌توانید یک دستگاه عرق‌گیری بخرید و با افزایش درآمد و مشتریان، تعداد دستگاه‌ها را افزایش دهید. در حال حاضر افراد بسیاری در پلتفرم‌های داخلی و خارجی مثل اینستاگرام، عرقیات تولیدی خود را به فروش می‌رسانند. اگر واقعاً به این بیزینس علاقه دارید، می‌توانید کسب و کار خود را آغاز کنید.

12. دستگاه تولید کلوچه و بیسکویت

راه‌اندازی یک بیزینس خانگی سودآور با دستگاه تولید کلوچه و بیسکویت

یکی دیگر از دستگاه های تولیدی پرسود که کار کردن با آن آسان است و پتانسیل درآمدزایی خوبی دارد، دستگاه تولید کلوچه و بیسکویت است. این دستگاه رومیزی، به صورت کاملاً خودکار عمل می‌کند و هیچ نیازی به دخالت انسان ندارد؛ چون کار فرم‌دهی و پخت را بدون نیاز به کمک انجام می‌دهد.

جالب است که با استفاده از این دستگاه می‌توانید شیرینی‌ها، بیسکویت‌ها و کلوچه‌های مغزدار تولید کنید و در اختیار مشتریان خود قرار دهید. همچنین این دستگاه، هیچ محدودیتی از نظر شکل و طرح ندارد و کلوچه‌ها و بیسکویت‌ها را با هر طرحی که مایل باشید، برایتان تولید می‌کند.

قیمت دستگاه تولید کلوچه و بیسکویت از 50 تا 200 میلیون تومان متفاوت است. کلوچه و بیسکویت باکیفیت خانگی، مشتریان و علاقه‌مندان فراوانی دارد. اگر محصولی خوش‌طعم و باکیفیت تولید کنید، قطعاً تعداد مشتریان‌تان روز به روز بیشتر می‌شود و دیری نمی‌پاید که سودآوری بیزینس خانگی‌تان، شما را خرسند و خشنود خواهد کرد.

13. دستگاه تولیدی پرسود فلافل زن

اگر در پی راه اندازی یک بیزینس تولیدی پردرآمد و حرفه‌ای هستید، می‌توانید یک دستگاه فلافل‌زن خریداری کنید و فلافل خانگی باکیفیت عالی تولید نمایید. هر دستگاه فلافل‌زن این توانایی را دارد که بین 500 تا 2500 فلافل در ساعت تولید کند. تعداد فلافل‌هایی که یک دستگاه تولید می‌کند، به ظرفیت آن دستگاه بستگی دارد.

قیمت دستگاه‌های فلافل‌زن از 60 میلیون تا 400 میلیون تومان متغیر است. قابلیت جالب این دستگاه‌های فلافل‌زن، آن است که می‌توان قالب‌های آن‌ها را عوض کرد و به جای فلافل، محصولاتی مثل کتلت یا ناگت تولید کرد. در حال حاضر تولید فلافل، سود و درآمد بسیار خوبی دارد و می‌توانید محصولات خود را به روش‌های متنوعی روانه بازار کنید.

در صورتی که در حال حاضر منابع مالی اندکی در اختیار دارید، می‌توانید دستگاه‌های ارزان‌تر فلافل‌زن را بخرید و به مرور زمان و از طریق درآمد کسب و کارتان، دستگاه‌های بزرگ‌تری خریداری کنید.

14. خط تولید زغال فشرده

در صورتی که حدود 200 تا 500 میلیون تومان سرمایه دارید و یک فضای حدوداً 50 متری در اختیارتان است، می‌توانید خط تولید زغال فشرده را راه‌اندازی و از این راه درآمد خوبی کسب کنید. در حال حاضر زغال، یکی از محصولات پرفروش بازار محسوب می‌شود و هر قدر بیشتر تولید کنید، فروش و درآمدتان بیشتر می‌شود. برای راه‌اندازی یک خط تولید زغال فشرده با ظرفیت کارگاهی، یک نیروی کاری کافی است.

یکی از مزایای تولید زغال، آن است که می‌توانید آن را به دو صورت آنلاین و حضوری بفروشید. در حال حاضر رستوران‌ها، چای‌خانه‌ها و فضاهای مختلفی به زغال باکیفیت نیاز دارند و شما می‌توانید از این فرصت برای درآمدزایی استفاده کنید.

15. دستگاه سبزی خردکن

آخرین دستگاه تولیدی پرسود که در این مقاله می‌خواهیم در مورد آن صحبت کنیم، دستگاه سبزی خردکن است. این دستگاه با طیف گسترده‌ای از قیمت در بازار موجود است. در صورتی که منابع مالی و سرمایه اولیه‌تان، محدود است، می‌توانید دستگاه خردکنی با قیمت 20 میلیون تومان خریداری کنید و به‌تدریج دستگاه‌های بیشتری اضافه کنید یا دستگاه‌های گران‌قیمت خریداری کنید.

در حال حاضر روش‌های مختلفی برای فروش سبزی خردشده آماده وجود دارد. یکی از روش‌ها، باز کردن یک مغازه سبزی خردکنی است. روش دیگر، فروش سبزی خردشده آماده به مغازه‌ها و فروشگاه‌های مختلف است. در صورت تمایل می‌توانید محصولات خود را در شهر خودتان و به صورت آنلاین به فروش برسانید. بهترین راه برای ارسال سبزی خردشده، استفاده از پیک موتوری است. در صورتی که محصولی تمیز و بهداشتی در اختیار مشتریان خود بگذارید، خیلی زود اعتماد مشتریان را جلب می‌کنید و می‌توانید کسب و کار خود را توسعه دهید.

کاراندیش صنعت شیمی؛ عرضه‌کننده دستگاه های تولیدی پرسود با هزینه مناسب

در این مقاله 15 مدل از دستگاه های تولیدی پرسود ارزان را معرفی کردیم. امیدواریم نکاتی که در این مقاله بیان کردیم، در هنگام راه‌اندازی کسب و کار تولیدی به شما کمک کند و باعث شود که بیزینس خود را هوشمندانه و آگاهانه راه‌اندازی کنید.

در صورتی که قصد دارید دستگاه‌های تولیدی که در این مقاله معرفی کردیم، خریداری کنید، پیشنهاد می‌شود که به شرکت‌های معتبر و تخصصی مراجعه کنید. این شرکت‌ها، دستگاه های تولیدی را با هزینه مناسب در اختیار شما قرار می‌دهند، کارهای مربوط به نصب آن را برای شما انجام می‌دهند و در تأمین مواد اولیه مورد نیاز هم کمک‌تان می‌کنند.

شرکت کاراندیش صنعت شیمی، یکی از مجموعه‌های معتبر و تخصصی در زمینه عرضه دستگاه های تولیدی پرسود با هزینه مناسب است. این شرکت در زمینه فروش خط تولید مواد شوینده، نایلون و نایلکس، دستمال کاغذی، لیوان کاغذی، محصولات خودرویی، ظروف پلاستیکی و ظروف آلومینیومی فعالیت می‌کند. متخصصان کاراندیش صنعت شیمی برای راه‌اندازی خط تولید و تأمین مواد اولیه هم در کنار مخاطبان و مشتریان خود هستند و صفر تا صد آموزش‌های لازم را در اختیار متقاضیان و علاقه‌مندان قرار می‌دهند.

مهم‌ترین نقطه قوت و مزیت رقابتی شرکت کاراندیش صنعت شیمی، وام‌های کارآفرینی است که این شرکت برای علاقه‌مندان به راه‌اندازی کارگاه تولیدی در نظر گرفته است. در صورتی که تمایل دارید بیزینس تولیدی شخصی خود را داشته باشید و منابع مالی کافی را ندارید، اصلاً نگران نباشید؛ چون این شرکت به شما کمک می‌کند که بیزینس خود را با وام کارآفرینی شروع کنید و اقساط خود را با درآمد حاصل از خود کسب و کار، بپردازید.

در صورتی که شما هم به خرید دستگاه های تولیدی پرسود علاقه‌مند هستید و پیشنهاد می‌شود که با شماره 09903202100 تماس بگیرید. مشاوران و متخصصان شرکت کاراندیش صنعت شیمی، آماده پاسخ‌گویی به کلیه سوال‌ها و ابهام‌های شما و ثبت سفارش خرید دستگاه‌های تولیدی مورد نیاز شما هستند.

آیا تجربه خرید دستگاه‌های تولیدی پرسود و ارزان را داشته‌اید؟ علاوه بر دستگاه‌های تولیدی که در این مقاله معرفی کردیم، شما چه دستگاه‌های پرسود و درآمدزای دیگری سراغ دارید؟ لطفاً نظرها، پیشنهادها و تجربه‌های خود را با ما و سایر همراهان شرکت کاراندیش صنعتی شیمی در بخش دیدگاه‌ها (زیر همین مقاله) به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط
نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.