فرمولاسیون شامپو کارواش

کد محصول: 6193-75

فرمول تولید انواع محصولات خودرویی، دارای انواع متفاوتی هستند و فرمولاسیون تولید آن‌ها شامل مواد اولیه متفاوت و باکیفیتی است. فرمولاسیون شامپو کارواش، شامل ترکیباتی از مواد شیمیایی است که برای شستشو و محافظت از رنگ خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع فرمولاسیون شامپو کارواش دارای ترکیباتی است که علاوه بر سازگاری با بدنه اتومبیل، دارای سازگاری با بدن انسان و طبیعت نیز هست. 
فرمولاسیون تولید شامپو کارواش ارائه شده توسط شرکت کار اندیش صنعت شیمی، یکی از بهترین سبک‌های فرمول تولید انواع محصولات خودرویی است که طرفداران زیادی نیز دارد.

شرکت کاراندیش صنعت شیمی، به عنوان یکی از ارائه‌دهندگان فرمولاسیون شامپو کارواش، با افتخار خدمات خود را در شهر مشهد و سراسر ایران ارائه می‌دهد. ما به طور مداوم در تلاشیم تا با ارائه فرمولاسیون‌های به‌روز و کاربردی، نیازهای شما را برای راه‌اندازی انواع خط تولید محصولات خودرویی برطرف نماییم.

برای خرید فرمولاسیون شامپو کارواش ساخته شده توسط تیم مهندسان شیمی باتجربه کاراندیش صنعت شیمی، با شماره تلفن ( 09903202100 ) در ارتباط باشید.

اهمیت فرمولاسیون شامپو کارواش، از این جهت است که کیفیت مواد استفاده شده در آن، تاثیر مستقیمی بر نحوه کار کردن و کیفیت موتور ماشین دارد.
شرکت کار اندیش صنعت شیمی، یکی از شرکت‌های مطرح در ارائه فرمولاسیون شامپو کارواش است که در این زمینه می‌توان به آن اعتماد کرد، چرا که تمام محصولات تولید شده به وسیله فرمولاسیون‌های ارائه شده توسط آن، متناسب با استانداردهای روز دنیا ارائه می‌شوند. 

شما می‌توانید با مراجعه به صفحه فرمول تولید انواع محصولات شوینده، به عنوان یک تولید کننده، از فرمولاسیون انواع مواد شوینده، مطلع شوید و با مطالعه در این زمینه، به اطلاعات خود بیفزایید.

قیمت فرمولاسیون شامپو کارواش

نمی‌توان گفت که صرفا داشتن قیمت بالا، برای فرمولاسیون شامپو کارواش، نشان‌دهنده کیفیت بالای آن است. در بعضی از موارد، فرمولاسیون شامپو کارواش‌هایی که دیگر مورد استفاده قرار نمی‌گیرند و منسوخ شده‌اند، به شکل اشتباه و با قیمت بالا، به فروش می‌رسند. شرکت کار اندیش صنعت شیمی به عنوان یکی از طراحان برتر فرمول تولید انواع محصولات خودرویی، تمامی فرمولاسیون‌ها را با قیمت مناسب و متناسب با استانداردهای روز دنیا عرضه می‌کند. این شرکت، فرمولاسیون شامپو کارواش را با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب در اختیار تولیدکنندگان محترم قرار می‌دهد.

برای آشنایی و مطالعه بیش‌تر در مورد فرمولاسیون پولیش به صفحه فرمولاسیون پولیش مراجعه کنید.

ویژگی‌های فرمولاسیون شامپو کارواش

فرمولاسیون شامپو کارواش، دارای ویژگی‌هایی است که منجر به تولید محصولی منحصر به فرد برای شستشوی خودروی شما می‌شود و در ادامه به ذکر تعدادی از ویژگی‌های آن می‌پردازیم:

  1. 1. مهم‌ترین ویژگی شامپو کارواش، تمیزکنندگی است که با از بین بردن کثیفی‌ها، آلودگی‌ها و رسوبات روی بدنه خودرو، رنگ واقعی و شفاف خودرو را نمایان می‌کند.
  2. 2. روش استفاده از شامپو کارواش بسیار آسان است و می‌توان به راحتی از آن استفاده کرد.
  3. 3. فرمولاسیون شامپو کارواش طوری طراحی شده است که با محیط زیست سازگار است و رایحه دلنشینی دارد.
  4. 4. فرمولاسیون شامپو کارواش از مواد پاک کننده قوی تشکیل شده است که می‌تواند به پاک کردن لکه‌های مختلفی مانند روغن، گرد و خاک و... کمک کند.
  5. 5. فرمولاسیون شامپو کارواش طوری طراحی شده است که از لکه شدن خودرو به هنگام خشک شدن جلوگیری می‌کند.
  6. 6. فرمولاسیون شامپو کارواش با داشتنPH  مناسب، به تمیز کردن بدنه خودرو در سطح بسیار خوبی، کمک می‌کند.

برای آشنایی و مطالعه بیش‌تر در مورد فرمولاسیون واکس بدنه خودرو به صفحه فرمولاسیون واکس بدنه خودرو مراجعه کنید.

انواع فرمولاسیون شامپو کارواش

فرمولاسیون شامپو کارواش، دارای انواع متفاوتی از قبیل شامپو کارواش معمولی، شامپو کارواش نانو، شامپو کارواش تاچ لس یا بدون دخالت دست و... است. برخی از مواد رایج مورد استفاده در فرمولاسیون شامپو کارواش شامل آب، الکیل بنزن سولفونات، لوریل سولفات، کوکوامیدوپروپیل بتائین، بوهنول و مواد افزودنی دیگر مانند رنگ، مواد قلیایی، اسانس و... است که بسته به نوع فرمولاسیون شامپو کارواش مورد تولید یک سری از مواد به فرمولاسیون، کم و زیاد می‌شوند. هدف اصلی فرمولاسیون شامپو کارواش، از هر نوعی که باشد، از بین بردن آلودگی‌ها و براق‌تر کردن سطح خودروی شماست.

برای خرید فرمولاسیون شامپو کارواش، از طریق شماره تلفن 09903202100 با کارشناسان شرکت کار اندیش صنعت شیمی در ارتباط باشید.

———————————————————————

شرکت کاراندیش صنعت شیمی توس یک شرکت کارآفرین در ایران است که در زمینه :

و... فعالیت میکند.

شرکت کاراندیش صنعت شیمی

با گستره ای از خط تولیدهای متنوع و کسب و کارهای زودبازده که شرایط راه اندازی و سود قابل توجهی از تولید دارد.

برای افزایش رونق تولید و کاهش نرخ بیکاری با حاشیه ریسک پایین و مشاوره و خدمات پس از فروش این امکان را برای تمام اقشار فراهم کرده ایم.

تا به راحتی بتوانند یک کارگاه تولیدی خانگی و یا کارگاهی ایجاد کرده و یک تولیدکننده موفق با امکان صادرات محصولات به خارج از کشور را داشته باشند.

برای سهولت و نیز سرعت بخشیدن به کار می توانید به صورت غیرحضوری نیز تمام مراحل راه اندازی و تولید از ثبت قرارداد و نیز سفارش مواد اولیه را انجام دهید.

برای دیدن جدیدترین محصولات به اینستاگرام شرکت کاراندیش بپیوندید.

————————————————————————

  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • ...
محصولات مشابه