فرمولاسیون شامپو موی سر

کد محصول: 6193-37

فرمولاسیون تولید، یکی از مهم‌ترین بخش‌ها، در فرآیند تولید انواع محصولات است. فرمول تولید انواع شامپوی مو، شامل مواد اولیه متفاوتی است که سازگار با پوست و موی انسان است. به عنوان مثال، شامپو موی سر، یکی از مواد شوینده ضروری برای سلامتی و پاکیزگی پوست و موی سر انسان است و فرمولاسیون آن دارای اهمیت بالایی است. فرمولاسیون شامپو موی سر، تعیین کننده کیفیت نهایی شامپو است. به این دلیل که موها دارای انواع متفاوتی هستند، نمی‌توان از هر شامپویی، با هر فرمولاسیونی برای شستشوی پوست و موی سر استفاده کرد. بنابراین، فرمولاسیون شامپو موی سر، دارای حساسیت بالایی است و باید دقت کافی در طراحی و ارائه آن، صورت بگیرد. معمولا در فرمولاسیون شامپو موی سر، از مواد اولیه پاک‌کننده و ضد حساسیت استفاده می‌شود. فرمولاسیون شامپو موی سر، انواع متفاوتی برای مدل‌های متفاوت مو از قبیل شامپو برای موهای بچه، خشک، چرب، معمولی، ضد شوره، نرم‌کننده و... دارد. 
فرمولاسیون شامپو موی سر، کلیدی‌ترین عامل در تولید این  شامپو است، که کیفیت و درجه 1 بودن مواد استفاده شده در آن، مشخص‌کننده میزان کیفیت شامپوی تولید شده است.
شامپوها انواع متفاوتی دارند که نوع معمولی آن‌ها، دارای محبوبیت بالایی است. چرا که این نوع شامپو معمولا برای استفاده روزانه موهای معمولی طراحی می‌شود که نباید تحت هیچ شرایطی، باعث تغییر حالت آن‌ها به سمت خشک، چرب یا... شود.

شرکت کاراندیش صنعت شیمی، به عنوان یکی از ارائه‌دهندگان فرمولاسیون شامپو موی سر، با افتخار خدمات خود را در شهر مشهد و سراسر ایران ارائه می‌دهد. ما به طور مداوم در تلاشیم تا با ارائه فرمولاسیون‌های به‌روز و کاربردی، نیازهای شما را  برای راه‌اندازی انواع خط تولید شامپوی مو برطرف نماییم.

برای خرید فرمولاسیون شامپو موی سر، با شماره تلفن ( 09903202100 ) در ارتباط باشید.

اهمیت فرمولاسیون شامپو موی سر، از این جهت است که کیفیت مواد استفاده شده در آن، تاثیر مستقیمی بر کیفیت پوست و موی ما دارد.
شرکت کار اندیش صنعت شیمی، یکی از شرکت‌های مطرح در ارائه فرمولاسیون تولید شامپو موی سر است که در این زمینه می‌توان به راحتی، به آن اعتماد کرد، چرا که تمام محصولات تولید شده به وسیله فرمولاسیون‌های ارائه شده توسط آن، با کیفیت هستند و متناسب با استانداردهای روز دنیا ارائه می‌شوند. 

شما می‌توانید با مراجعه به صفحه فرمول تولید انواع محصولات شوینده، به عنوان یک تولید کننده، از فرمولاسیون انواع مواد شوینده، مطلع شوید. همچنین می‌توانید با مطالعه در این زمینه اطلاعات بسیار مفیدی کسب نمایید.

قیمت فرمولاسیون شامپو موی سر

فرمولاسیون شامپو موی سر، دارای انواع متفاوتی است و مانند سایر فرمولاسیون‌های تولید، از فرمولی به فرمولی دیگر، بسته به کیفیت ارائه شده آن دارای قیمت‌های متفاوتی می‌تواند باشد. شرکت کار اندیش صنعت شیمی، یکی از ارائه‌دهندگان و طراحان فرمولاسیون شامپو موی سر است که آن را با قیمتی مناسب در اختیار تولیدکنندگان محترم قرار می‌دهد.

برای آشنایی و مطالعه بیش‌تر در مورد فرمولاسیون شامپو ضدشوره به صفحه فرمولاسیون شامپو ضدشوره مراجعه نمایید.

ویژگی‌های فرمولاسیون شامپو موی سر

فرمولاسیون شامپو موی سر، دارای ویژگی‌هایی است که آن را برای تماس مستقیم با پوست و موی انسان مناسب کرده است. در ادامه به ذکر تعدادی از ویژگی‌های فرمولاسیون شامپو موی سر می‌پردازیم.

  1. 1. در شامپوها از مواد پاک‌کننده سنتزی استفاده می‌شود.
  2. 2. اصلی‌ترین مواد استفاده شده در فرمولاسیون شامپو موی سر، شامل موادی مانند سدیم لوریل اتر سولفات، عامل تقویت‌کننده کف مانند بتایین، عامل حالت دهنده، نگهدارنده، نمک صنعتی به عنوان عامل غلیظ کننده شامپو، مواد ضدعفونی‌کننده، رنگ، اسانس و... می‌شود.
  3. 3. حفظ تعادل PH مو و پوست سر.
  4. 4. افزودن عطرهای طبیعی به فرمولاسیون شامپو برای خوشبو کردن مایع شامپو.
  5. 5. عدم وجود موادی که برای پوست و موی انسان ضرر دارند.

برای آشنایی و مطالعه بیش‌تر در مورد فرمولاسیون شامپو مخصوص موهای رنگ شده به صفحه فرمولاسیون شامپو مخصوص موهای رنگ شده مراجعه نمایید.

انواع فرمولاسیون شامپو موی سر

همان‌طور که انواع متفاوتی از موی سر وجود دارد، فرمولاسیون‌های متنوعی برای شامپوهای مناسب موهای سر مختلف نیز، وجود دارد. انواع فرمولاسیون شامپو موی سر، شامل فرمولاسیون شامپو مناسب برای موهای خشک، چرب، معمولی، بدن، کودک، نرم‌کننده، شامپو مناسب موهای رنگ شده و... است.

برای خرید فرمولاسیون شامپو موی سر از طریق شماره تلفن 09903202100 با کارشناسان شرکت کار اندیش صنعت شیمی در ارتباط باشید.

———————————————————————

شرکت کاراندیش صنعت شیمی توس یک شرکت کارآفرین در ایران است که در زمینه :

و... فعالیت میکند.

شرکت کاراندیش صنعت شیمی

با گستره ای از خط تولیدهای متنوع و کسب و کارهای زودبازده که شرایط راه اندازی و سود قابل توجهی از تولید دارد.

برای افزایش رونق تولید و کاهش نرخ بیکاری با حاشیه ریسک پایین و مشاوره و خدمات پس از فروش این امکان را برای تمام اقشار فراهم کرده ایم.

تا به راحتی بتوانند یک کارگاه تولیدی خانگی و یا کارگاهی ایجاد کرده و یک تولیدکننده موفق با امکان صادرات محصولات به خارج از کشور را داشته باشند.

برای سهولت و نیز سرعت بخشیدن به کار می توانید به صورت غیرحضوری نیز تمام مراحل راه اندازی و تولید از ثبت قرارداد و نیز سفارش مواد اولیه را انجام دهید.

برای دیدن جدیدترین محصولات به اینستاگرام شرکت کاراندیش بپیوندید.

————————————————————————

  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • ...
محصولات مشابه