فرمولاسیون جرمگیر

کد محصول: 6193-53

فرمولاسیون جرم‌گیر، باید به گونه‌‌ای طراحی شود که به عنوان یک فرمولاسیون تولید، سازگار با محیط زیست باشد، به راحتی در آب حل شود، برای رسوب زدایی و جرم زدایی از سطح توالت و درون کاسه آن مناسب باشد. همان‌طور که می‌دانید، فرمول تولید انواع مواد شوینده، عامل کلیدی در تولید انواع مواد شوینده است و مایع جرم‌گیر نیز از این قاعده مستثنی نیست.
شرکت کار اندیش صنعت شیمی، فرمول منحصر به فرد و قدرتمندی برای تهیه و تولید ماده شوینده جرم‌گیر، متناسب با استانداردهای روز دنیا تولید و تهیه کرده است. این شرکت آماده ارائه فرمول مذکور به تولید‌کنندگان و نمایندگان محترم خود است.

شرکت کاراندیش صنعت شیمی، به عنوان یکی از ارائه‌دهندگان فرمولاسیون مواد شوینده، با افتخار خدمات خود را در شهر مشهد و سراسر ایران ارائه می‌دهد. ما به طور مداوم در تلاشیم تا با ارائه فرمولاسیون‌های به‌روز و کاربردی، نیازهای شما را برای راه‌اندازی انواع خط تولید مواد شوینده تا حد زیادی برطرف نماییم.

برای خرید فرمولاسیون جرم‌گیر، از طریق شماره تلفن 09903202100 با کارشناسان شرکت کار اندیش صنعت شیمی، در ارتباط باشید.

اهمیت فرمولاسیون جرمگیر، به دلیل تطابق آن با سنگ کاسه توالت و زدودن آلودگی‌ها، دارای اهمیت بالایی است.
شرکت کار اندیش صنعت شیمی، یکی از شرکت‌های مطرح در ارائه فرمولاسیون جرم‌گیر است که در این زمینه می‌توان به راحتی، به آن اعتماد کرد، چرا که تمام فرمولاسیون‌ها، متناسب با استانداردهای روز دنیا ارائه می‌شوند. 

شما می‌توانید با مراجعه به صفحه فرمول تولید انواع شامپوی مو، به عنوان یک تولید کننده، از فرمولاسیون انواع شامپو مطلع شوید. همچنین می‌توانید با مطالعه در این زمینه، به اطلاعات خود بیفزایید و اگر علاقه داشتید، نسبت به تولید هر یک از محصولاتی که علاقه داشتید، تصمیم‌گیری نمایید.

قیمت فرمولاسیون جرم‌گیر

فرمولاسیون‌های متفاوتی برای ماده جرم‌گیر وجود دارد. فرمولاسیون این ماده هر چه در زدودن آلودگی، چربی و به طور کلی جرم قوی‌تر باشد و در عین حال آسیب کم‌تری به محیط زیست وارد کند، دارای کیفیت بالاتری است. شرکت کار اندیش صنعت شیمی، فرمولاسیون جرمگیر را با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب می‌تواند در اختیار شما قرار دهد.

برای آشنایی و مطالعه بیش‌تر در مورد فرمولاسیون مایع گاز پاک کن به صفحه فرمولاسیون مایع گاز پاک کن مراجعه نمایید.

ویژگی‌های فرمولاسیون جرم‌گیر

فرمولاسیون جرم گیر، مجموعه‌ای از مواد شیمیایی فرمول نویسی شده است که در ادامه به تعدادی از ویژگی‌های آن می‌پردازیم:

  1. 1. مناسب برای زدودن کامل چربی‌ها و رسوبات، بدون آسیب رساندن به سطح سنگ توالت، اطراف و داخل آن.
  2. 2. در اکثر مواقع، فرمولاسیون جرم‌گیر طوری طراحی می‌شود که برای سایر سطوح داخل سرویس بهداشتی نیز مناسب باشد و روی هیچ‌کدام از آن‌ها ردی از خود به جا نگذارد
  3. 3. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های فرمولاسیون جرم گیر، حل شدن سریع و راحت آن با آب، به عنوان حلال، است.
  4. 4. این محلول، یک چربی‌زدای قوی است که می‌تواند به عنوان ضد عفونی‌کننده نیز به کار برود.
  5. 5. این محلول به شکل معطر تولید می‌شود تا علاوه بر ایجاد پاکیزگی، به خوشبوتر شدن محیط نیز کمک قابل توجهی نماید.

برای آشنایی و مطالعه بیش‌تر در مورد فرمولاسیون جرمگیر ماشین لباسشویی به صفحه فرمولاسیون جرمگیر ماشین لباسشویی مراجعه نمایید.

انواع فرمولاسیون مایع جرم گیر

با توجه به این‌که انواع متفاوتی جرم‌گیر وجود دارد، به همان تعداد، فرمولاسیون‌های متفاوت برای آن‌ها وجود دارد، که می‌توان از هر کدام آن فرمولاسیون‌ها، برای موارد متفاوتی بهره برد. همچنین در فرمولاسیون جرم گیر می‌توان از اسانس‌های متفاوت استفاده کرد و فرمولاسیون متفاوتی برای هر کدام از جرم‌گیرها با اسانس‌های متفاوت داشت.

برای خرید فرمولاسیون جرمگیر از طریق شماره تلفن 09903202100، با کارشناسان شرکت کار اندیش صنعت شیمی در ارتباط باشید.

———————————————————————

شرکت کاراندیش صنعت شیمی توس یک شرکت کارآفرین در ایران است که در زمینه :

و... فعالیت میکند.

شرکت کاراندیش صنعت شیمی

با گستره ای از خط تولیدهای متنوع و کسب و کارهای زودبازده که شرایط راه اندازی و سود قابل توجهی از تولید دارد.

برای افزایش رونق تولید و کاهش نرخ بیکاری با حاشیه ریسک پایین و مشاوره و خدمات پس از فروش این امکان را برای تمام اقشار فراهم کرده ایم.

تا به راحتی بتوانند یک کارگاه تولیدی خانگی و یا کارگاهی ایجاد کرده و یک تولیدکننده موفق با امکان صادرات محصولات به خارج از کشور را داشته باشند.

برای سهولت و نیز سرعت بخشیدن به کار می توانید به صورت غیرحضوری نیز تمام مراحل راه اندازی و تولید از ثبت قرارداد و نیز سفارش مواد اولیه را انجام دهید.

برای دیدن جدیدترین محصولات به اینستاگرام شرکت کاراندیش بپیوندید.

————————————————————————

  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • ...
محصولات مشابه