فرمولاسیون سفید کننده

کد محصول: 6193-52

فرمولاسیون مایع سفید کننده، یک فرمول پرکاربرد و میکروب‌زدا در از بین بردن آلودگی از الیاف پارچه و لباس‌های سفید است. در حقیقت، فرمولاسیون تولید، مهم‌ترین قسمت تولید هر کالایی است. به طور کلی، فرمول تولید انواع مواد شوینده، به دلیل نقش پر رنگ آن‌ها در ایجاد نظافت و بهداشت، دارای اهمیت نسبتا بالایی است.
فرمولاسیون مایع سفید کننده ارائه شده توسط شرکت کار اندیش صنعت شیمی، بارها و بارها مورد تست و آزمون قرار گرفته است و به جرات می‌توان گفت که یکی از بهترین و مطمئن‌ترین فرمولاسیون‌ها در تولید مایع سفید کننده است.

شرکت کاراندیش صنعت شیمی، به عنوان یکی از ارائه‌دهندگان فرمولاسیون مواد شوینده، با افتخار خدمات خود را در شهر مشهد و سراسر ایران ارائه می‌دهد. ما به طور مداوم در تلاشیم تا با ارائه فرمولاسیون‌های به‌روز و کاربردی، نیازهای شما را  برای راه‌اندازی انواع خط تولید مواد شوینده تا حد زیادی برطرف نماییم.

برای خرید فرمولاسیون مایع سفید‌کننده از طریق شماره تلفن ( 09903202100 ) با کارشناسان شرکت کار اندیش صنعت شیمی، در ارتباط باشید.

فرمولاسیون مایع سفید کننده، به منظور استفاده در ایجاد پاکیزگی مخصوصا در لباس‌های سفید، دارای اهمیت بسیار بالایی است.
شرکت کار اندیش صنعت شیمی، یکی از شرکت‌های مطرح در ارائه فرمولاسیون تولید مایع سفیدکننده است که در این زمینه می‌توان به راحتی، به آن اعتماد کرد، چرا که تمام محصولات تولید شده به وسیله فرمول‌های ارائه شده توسط آن، با کیفیت هستند و متناسب با استانداردهای روز دنیا ارائه می‌شوند. 

شما می‌توانید با مراجعه به صفحه فرمول تولید انواع محصولات آرایشی و بهداشتی، به عنوان یک تولید کننده، از فرمولاسیون انواع محصولات آرایشی و بهداشتی، مطلع شوید. همچنین می‌توانید با مطالعه در این زمینه به اطلاعات عمومی خود بیفزایید.

قیمت فرمولاسیون مایع سفید کننده

فرمولاسیون مایع سفید کننده ارائه شده توسط شرکت کار اندیش صنعت شیمی، منجر به تولید مایع سفید کننده باکیفیت عالی و قیمت مقرون به صرفه می‌شود. همچنین شرکت کار اندیش صنعت شیمی، فرمولاسیون مایع سفیدکننده را با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار می‌دهد.

برای آشنایی و مطالعه بیش‌تر در مورد فرمولاسیون مایع چندمنظوره به صفحه فرمولاسیون مایع چند منظوره مراجعه نمایید.

ویژگی‌های فرمولاسیون مایع سفید کننده

فرمولاسیون آب ژاول یا مایع سفید کننده که بعضی‌ها آن را وایتکس می‌نامند، طوری طراحی شده است که دارای ویژگی‌هایی که در ادامه ذکر می‌کنیم، باشد:

  1. 1. به عنوان گندزدا و بوزدا از آن استفاده می‌شود.
  2. 2. دارای خاصیت ضدعفونی و سفید کننده برای البسه سفیدرنگ است.
  3. 3. دارای مقادیری سدیم هیپو کلریت ( NaOCl ) محلول در آب است.

برای آشنایی و مطالعه بیش‌تر در مورد فرمولاسیون مایع ظرفشویی به صفحه فرمولاسیون مایع ظرفشویی مراجعه نمایید.

انواع فرمولاسیون مایع سفید کننده

مایع سفید کننده در برندهای متفاوت در انواع رقیق، غلیظ، ژلی و... عرضه می‌شوند که هر کدام دارای فرمولاسیون‌های متفاوتی هستند. همچنین مایع سفید‌کننده، از دیرباز مورد توجه همه ما در ایجاد نظافت و پاکیزگی، به خصوص در زمان ایام عید و خانه‌تکانی بوده است.

برای خرید فرمولاسیون مایع سفیدکننده از طریق شماره تلفن 09903202100 با کارشناسان شرکت کار اندیش صنعت شیمی در ارتباط باشید.

———————————————————————

شرکت کاراندیش صنعت شیمی توس یک شرکت کارآفرین در ایران است که در زمینه :

و... فعالیت میکند.

شرکت کاراندیش صنعت شیمی

با گستره ای از خط تولیدهای متنوع و کسب و کارهای زودبازده که شرایط راه اندازی و سود قابل توجهی از تولید دارد.

برای افزایش رونق تولید و کاهش نرخ بیکاری با حاشیه ریسک پایین و مشاوره و خدمات پس از فروش این امکان را برای تمام اقشار فراهم کرده ایم.

تا به راحتی بتوانند یک کارگاه تولیدی خانگی و یا کارگاهی ایجاد کرده و یک تولیدکننده موفق با امکان صادرات محصولات به خارج از کشور را داشته باشند.

برای سهولت و نیز سرعت بخشیدن به کار می توانید به صورت غیرحضوری نیز تمام مراحل راه اندازی و تولید از ثبت قرارداد و نیز سفارش مواد اولیه را انجام دهید.

برای دیدن جدیدترین محصولات به اینستاگرام شرکت کاراندیش بپیوندید.

————————————————————————

  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • ...
محصولات مشابه