فرمولاسیون پودر لباسشویی

کد محصول: 6193-41

فرمول تولید انواع مواد شوینده، به منظور استفاده در مصارف مختلف، انواع متفاوتی دارند. فرمولاسیون پودر لباسشویی یکی از مهم‌ترین آن‌هاست. فرمولاسیون تولید مهم‌ترین گزینه در تولید انواع مواد شوینده است. فرمولاسیون پودر لباسشویی به دلیل پراستفاده بودن این ماده شوینده، یکی از پرطرفدارترین و مهم‌ترین فرمولاسیون‌هاست. فرمولاسیون پودر لباسشویی به این دلیل دارای اهمیت بالایی است که کیفیت پودر لباسشویی به آن بستگی دارد. شرکت کار اندیش صنعت شیمی، یک شرکت مطمئن و قابل اعتماد در ارائه فرمولاسیون تولید است که تمام فرمولاسیون‌هایی که ارائه می‌دهد، متناسب با استانداردهای روز دنیا است و مواد شوینده تولید شده توسط آن دارای کیفیت بالایی است.

شرکت کاراندیش صنعت شیمی، به عنوان یکی از ارائه‌دهندگان فرمولاسیون مواد شوینده، با افتخار خدمات خود را در شهر مشهد و سراسر ایران ارائه می‌دهد. ما به طور مداوم در تلاشیم تا با ارائه فرمولاسیون‌های به‌روز و کاربردی، نیازهای شما را  برای راه‌اندازی انواع خط تولید مواد شوینده تا حد زیادی برطرف نماییم.

برای خرید فرمولاسیون پودر لباسشویی، از طریق تماس با شماره تلفن ( 09903202100 ) و ارتباط با کارشناسان شرکت کار اندیش صنعت شیمی، اقدام بفرمایید.

اهمیت فرمولاسیون پودر لباسشویی، به این دلیل است که هر چه به روزتر و استانداردتر باشد، دارای کیفیت بالاتری است و در نگهداری از لباس‌ها و حفظ رنگ آن‌ها قوی‌تر عمل می‌نماید.
شرکت کار اندیش صنعت شیمی، یک شرکت مطرح در زمینه آماده‌سازی فرمولاسیون انواع مواد شوینده است که مطابق استاندارد روز دنیا به فرمول‌نویسی انواع مواد شوینده می‌پردازد.

شما می‌توانید با مراجعه به صفحه فرمول تولید انواع شامپوی مو، به عنوان یک تولید کننده، از فرمول تولید انواع شامپو باخبر شوید و اگر قصد تولید دارید، با اعتماد کامل از آن‌ها استفاده کنید.

قیمت فرمولاسیون پودر لباسشویی

با توجه به انواع متفاوتی که پودرهای لباسشویی دارند و تاثیراتی که بر روی البسه به جای می‌گذارند، دارای انواع متفاوتی هستند که بر اساس تاثیرات متفاوت آن‌ها بر محصولات نهایی تولید شده، دارای قیمت‌های متفاوتی هستند.

برای آشنایی و مطالعه بیش‌تر در مورد ژل ضدعفونی کننده دست به صفحه فرمولاسیون ژل ضدعفونی‌کننده دست مراجعه کنید.

ویژگی‌های فرمولاسیون پودر لباسشویی

فرمولاسیون پودر لباسشویی، دارای ویژگی‌هایی است که در ادامه به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  1. 1. حاوی موادی باشد که توانایی از بین بردن کثیفی را داشته باشد.
  2. 2. نرم کننده باشد.
  3. 3. رنگ لباس را حفظ کند.
  4. 4. بوی خوشی به لباس‌ها ببخشد.
  5. 5. در آب سرد و گرم عملکرد عالی داشته باشد.
  6. 6. برای پوست بدن انسان هیچ‌گونه حساسیتی ایجاد نکند.
  7. 7. مواد اولیه مورد نیاز در تولید پودر لباسشویی شامل، کربنات سدیم، سولفات سدیم، سدیم تری پلی فسفات، تگزاپون، نمک صنعتی، رنگ، اسانس، رنگدانه و... است.

برای آشنایی و مطالعه بیش‌تر در مورد فرمولاسیون شیشه پاک‌کن به صفحه فرمولاسیون شیشه پاک کن مراجعه نمایید.

انواع فرمولاسیون پودر لباسشویی

فرمولاسیون پودر لباسشویی، بر اساس سلیقه‌های متفاوت دارای انواع متفاوتی از لحاظ بو، درجه پاک‌کنندگی و... است. همان‌طور که در جریان هستید، پودر لباسشویی نیز مانند سایر مواد شوینده دارای اسانس‌های متفاوتی است که این مورد، باعث به وجود آمدن انواع فرمولاسیون پودر لباسشویی می‌شود. شرکت کار اندیش صنعت شیمی به عنوان یک شرکت پیشتاز در زمینه ارائه فرمولاسیون مواد شوینده، دارای بهترین فرمولاسیون تولید مواد شوینده مطابق با استانداردهای روز دنیا است.

برای خرید فرمولاسیون پودر لباسشویی از طریق شماره تلفن 09903202100 با کارشناسان شرکت کار اندیش صنعت شیمی در ارتباط باشید.

———————————————————————

شرکت کاراندیش صنعت شیمی توس یک شرکت کارآفرین در ایران است که در زمینه :

و... فعالیت میکند.

شرکت کاراندیش صنعت شیمی

با گستره ای از خط تولیدهای متنوع و کسب و کارهای زودبازده که شرایط راه اندازی و سود قابل توجهی از تولید دارد.

برای افزایش رونق تولید و کاهش نرخ بیکاری با حاشیه ریسک پایین و مشاوره و خدمات پس از فروش این امکان را برای تمام اقشار فراهم کرده ایم.

تا به راحتی بتوانند یک کارگاه تولیدی خانگی و یا کارگاهی ایجاد کرده و یک تولیدکننده موفق با امکان صادرات محصولات به خارج از کشور را داشته باشند.

برای سهولت و نیز سرعت بخشیدن به کار می توانید به صورت غیرحضوری نیز تمام مراحل راه اندازی و تولید از ثبت قرارداد و نیز سفارش مواد اولیه را انجام دهید.

برای دیدن جدیدترین محصولات به اینستاگرام شرکت کاراندیش بپیوندید.

————————————————————————

  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • ...
محصولات مشابه