میکسر استیل پروسس

کد محصول: 6193-20

میکسر استیل پروسس یکی از مهم‌ترین دستگاه‌ها در میکسر و مخازن تولید است که به عنوان میکسر استیل ضد زنگ سه‌جداره نیز شناخته می‌شود. از میکسر استیل پروسس، در فرآیند تولید و فرآوری محصولات مختلف در صنایع دارویی، غذایی، بهداشتی، کشاورزی، پتروشیمی و نفت، متالوژی و... استفاده می‌شود. میکسر استیل پروسس از 3 لایه استنلس استیل ساخته شده است. وجود 3 لایه استنلس استیل، قدرت و موارد کاربرد میکسر استیل 3 لایه را تا حد زیادی افزایش می‌دهد و آن را تبدیل به عایق مناسبی برای تولید و نگهداری محصولات در دمای مشخصی می‌کند. ورق‌های استیل به کار رفته در ساخت میکسر استیل پروسس از نوع 304 و 316 هستند که به شکل نظم‌یافته و مهندسی شده‌ای برش داده و جوشکاری می‌شوند. میکسر استیل پروسس به سفارش کارفرما می‌تواند دارای حجم‌ها و ظرفیت‌های متفاوتی باشد که از چند لیتر تا چندین هزار لیتر متفاوت است.

شرکت کاراندیش صنعت شیمی، به عنوان یکی از پیشروان تولید کنندگان دستگاه های تولیدی در صنعت، با افتخار خدمات خود را در مشهد و سراسر ایران ارائه می‌دهد. ما به طور مداوم در تلاشیم تا با ارائه تجهیزاتی به‌روز و با کیفیت ، نیازهای شما را  برای راه‌اندازی انواع خط تولید برآورده کنیم.
برای خرید میکسر استیل پروسس و دریافت اطلاعات بیش‌تر می‌توانید با شماره تلفن ( 09903202100 ) در تماس باشید. کارشناسان شرکت کار اندیش صنعت شیمی، در کوتاه‌ترین زمان ممکن، پاسخگوی سوالات شما در ارتباط با خرید میکسر پروسس استیل هستند.

در این نوشتار، میکسر استیل دو جداره و جنبه‌های مختلف آن، از جمله ویژگی‌ها، مزایا و کاربردهای آن را بررسی خواهیم کرد. چه صاحب کسب و کاری باشید که به دنبال کسب اطلاعات در مورد تجهیزات تولید هستید یا صرفاً علاقه مند به آشنایی با تجهیزات متفاوت هستید، این صفحه می‌تواند کمک زیادی به شما نماید.

همه چیز درباره میکسر استیل پروسس

میکسر استیل پروسس یکی از پرطرفدارترین انواع میکسرهای استیل است که به دلیل 3 لایه بودن، دارای کاربردهای بسیاری در صنایع غذایی، کشاورزی، شیمیایی، شوینده، بهداشتی و... است. میکسر پروسس از آلیاژ ضدزنگ استنلس استیل ساخته می‌شود. به کمک میکسر پروسس استیل می‌توان در دمای کنترل شده، محصولات متفاوتی را که نسبت به دما حساس هستند و لازم است در شرایط خاص دمایی تولید شوند را اختلاط و آماده‌سازی کنیم.

میکسر استیل پروسس چیست؟

در صنایع غذایی و...، به دلیل حساسیت زیاد تولید و فرآوری محصولات، نسبت به شرایط دمایی و میزان خاص گرمادهی به مواد در هنگام فرآیند مخلوط کردن و یا پس از آن، بهترین انتخاب، استفاده از میکسر استیل پروسس است. همان‌طور که گفتیم، میکسر استیل پروسس یکی از انواع میکسرهای استیل است که به دلیل داشتن 3 لایه استنلس استیل و استفاده از مواد عایق میان جداره‌ها، تبدیل به یکی از بهترین انواع میکسرهای استیل در امر تولید، فرآوری و نگه‌داری محصولات غذایی مانند شیر، لبنیات، انواع مایعات، اسانس‌ها و... شده است. یکی دیگر از موارد حساسی که از میکسر پروسس استیل در فرآیند تولید و نگه‌داری استفاده می‌شود، صنایع دارویی است. از میکسر استیل پروسس یا میکسر سه جداره برای اختلاط کاملا یک‌دست و توزیع یکنواخت مواد فعال و اجزای درون داروها استفاده می‌شود.
در صنایع نفت و گاز نیز از میکسر پروسس استیل برای ترکیب و اختلاط مواد نفتی و گازی استفاده می‌شود. همچنین در صنایع شیمیایی نیز برای ترکیب، مخلوط کردن و ساختن مواد مختلف، از میکسر 3 جداره استیل، استفاده می‌شود. همچنین میکسر استیل پروسس، در صنایع آب و فاضلاب نیز دارای کاربردهای فراوان است. به عنوان مثال، در صنعت آب و فاضلاب، برای مخلوط کردن و رسوب‌زدایی مواد مختلف از این میکسر استفاده می‌شود. در حالت کلی، در هر صنعتی که در آن، اختلاط، ترکیب کردن و همگن‌سازی مواد در دمایی مشخص وجود داشته باشد، به طور نسبتا گسترده‌ای از میکسرهای استیل 3 جداره استفاده می‌شود.

برای آشنایی و مطالعه بیش‌تر در مورد میکسرهای استیل به صفحه میکسر استیل دو جداره مراجعه نمایید.

ویژگی‌های میکسر استیل پروسس

میکسر استیل پروسس، ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که منجر به داشتن طرفداران زیاد و مصارف گسترده‌تری نسبت به سایر انواع میکسر استیل می‌شود. در ادامه به مهم‌ترین ویژگی‌های میکسر استیل پروسس اشاره می‌کنیم.

  1. 1. میکسر پروسس استیل دارای مقاومت نسبتا خوبی در برابر خوردگی، به دلیل استفاده از آلیاژ ضد‌زنگ استنلس استیل است.
  2. 2. به این علت که آلیاژ استیل، مقاومت بالایی در مقابل اکسیداسیون، خوردگی، فشار و حرارت دارد، امکان استفاده از میکسر پروسس استیل را برای تولید مواد متفاوت امکان‌پذیر می‌سازد.
  3. 3. میکسر استیل پروسس دارای طراحی بهینه‌ای است که امکان ترکیب کردن مواد در حداقل زمان ممکن و با نیاز به کم‌ترین میزان انرژی را فراهم می‌کند.
  4. 4. در تعدادی از انواع مدل‌های میکسر استیل پروسس، امکان تنظیم سرعت گرداننده و زمان اختلاط مواد وجود دارد که در دسته امکاناتی قرار می‌گیرد که باعث بهینه‌سازی فرآیندهای تهیه محصول به شمار می‌روند.

ساخت میکسر استیل پروسس

در فرآیند تولید میکسر استیل پروسس، اولین مرحله طراحی آن است. در طراحی میکسر استیل پروسس، ابتدا از کارفرما سوالاتی پرسیده می‌شود و بر اساس نیاز آن شخص، اقدام به انجام این کار می‌شود. مرحله بعدی در ساخت میکسر استیل پروسس، تهیه مواد خام اولیه برای ساخت آن است. در ساخت میکسر استیل پروسس، برای عایق بهتر بودن، از سه لایه استنلس استیل استفاده می‌شود. به این علت که آلیاژ استنلس استیل، رسانایی عالی است و مقاومت بالایی در برابر خوردگی و حرارت دارد، تبدیل به ماده‌ای بیسیک و پراستفاده در انواع صنایع شده است و در ساخت میکسر استیل پروسس نیز به همین صورت است. مرحله بعدی در ساخت میکسر استیل پروسس برش و شکل‌دهی مواد اولیه بر اساس نقشه طراحی شده است. پس از برش دادن ورقه‌های استیل، با استفاده از جوشکاری، بدنه میکسر و سایر قطعات به یک‌دیگر متصل می‌شوند.
در مراحل انتهایی ساخت میکسر استیل پروسس، کالای ساخته شده، از جهات گوناگون مورد تست و آزمایش قرار می‌گیرد. زمانی که کنترل کیفیت محصولات به شکل کامل انجام شد، و نتایج به شکلی حاصل شدند که استاندارد بودن دستگاه میکسر 3 جداره تایید شد، می‌توان گفت که این دستگاه برای استفاده در کاربرد مورد نظر مناسب است.

برای آشنایی و مطالعه بیش‌تر در مورد میکسرهای استیل به صفحه میکسر استیل تک جداره مراجعه نمایید.

قیمت میکسر استیل پروسس

با توجه به این که در صنایع متفاوت غذایی، دارویی، شیمیایی و... از میکسر پروسس استیل استفاده‌های زیادی می‌شود، می‌توان گفت که قیمت این نوع از میکسر استیل، یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید تحت نظر قرار گرفته شود. به این علت که میکسر استیل پروسس 3 لایه یا جداره دارد، دارای قیمت بالاتری به نسبت انواع تک جداره و 2 جداره است. شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چرا؟ به این علت که میکسر استیل 3 جداره به عنوان عایق بسیار خوبی در تولید محصولاتی است که نیاز به حفظ دما در زمان تولید آن‌ها وجود دارد. معمولا در جداره دوم میکسر استیل پروسس از پشم سنگ استفاده می‌شود و جداره سوم آن، از جنس ورق 2 میلی‌متری براق استنلس استیل است. همچنین می‌توان گفت، یکی دیگر از دلایل بالا بودن قیمت میکسر استیل 3 جداره نسبت به انواع دیگر آن، این است که در اکثر موارد این دستگاه در حجم‌های بالا طراحی و ساخته می‌شود و با توجه به این‌که در این شرایط، از مواد خام اولیه بیش‌تری برای ساخت میکسر استفاده می‌شود، بهتر است قیمت میکسر استیل پروسس پوشاننده هزینه‌های صرف شده برای ساخت آن نیز باشد. در حقیقت میکسر استیل پروسس دارای طیف استفاده زیادی است که این دلیل محبوبیت این میکسر و قیمت معقول آن است.
شما می‌توانید از طریق تماس با شماره تلفن  09903202100 و ارتباط با کارشناسان شرکت کار اندیش صنعت شیمی از قیمت این دستگاه پر کاربرد و منحصر به فرد مطلع شوید و در صورت تمایل نسبت به خرید میکسر استیل پروسس اقدام بفرمایید.

———————————————————————

شرکت کاراندیش صنعت شیمی توس یک شرکت کارآفرین در ایران است که در زمینه :

و... فعالیت میکند.

شرکت کاراندیش صنعت شیمی

با گستره ای از خط تولیدهای متنوع و کسب و کارهای زودبازده که شرایط راه اندازی و سود قابل توجهی از تولید دارد.

برای افزایش رونق تولید و کاهش نرخ بیکاری با حاشیه ریسک پایین و مشاوره و خدمات پس از فروش این امکان را برای تمام اقشار فراهم کرده ایم.

تا به راحتی بتوانند یک کارگاه تولیدی خانگی و یا کارگاهی ایجاد کرده و یک تولیدکننده موفق با امکان صادرات محصولات به خارج از کشور را داشته باشند.

برای سهولت و نیز سرعت بخشیدن به کار می توانید به صورت غیرحضوری نیز تمام مراحل راه اندازی و تولید از ثبت قرارداد و نیز سفارش مواد اولیه را انجام دهید.

برای دیدن جدیدترین محصولات به اینستاگرام شرکت کاراندیش بپیوندید.

————————————————————————

  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • ...
محصولات مشابه