میکسر استیل تک جداره

کد محصول: 6193-22

میکسر استیل تک جداره، یکی از پراستفاده‌ترین دستگاه‌ها در خط تولید صنایع غذایی، دارویی، پتروشیمی، شیمیایی، شوینده و... است که به دلیل موارد استفاده و کاربردهای زیادی که دارد، به شدت محبوب و مورد علاقه تولیدکنندگان متفاوت است. از میکسر و مخازن تولید در اختلاط مواد اولیه برای تهیه انواع مواد شوینده، سس‌ها، خمیرها، غذاهای نیمه آماده، تهیه محصولات ترکیبی مانند انواع ادویه، چاشنی، انواع محصولات لبنی، کیک، شیرینی و... استفاده می‌شود. همچنین اگر بخواهیم به انواع کاربردهای دیگر میکسر استیل تک جداره بپردازیم، می‌توانیم به موارد استفاده آن در صنایع تولید رنگ و رزین، شربت، قرص، کرم، لوسیون و... اشاره کنیم. دستگاه میکسر استیل تک جداره یکی از پرکاربردترین دستگاه‌ها و ماشین‌آلات در فرآیند تولید صنایع متفاوت است.

شرکت کاراندیش صنعت شیمی، به عنوان یکی از پیشروان تولید کنندگان دستگاه های تولیدی در صنعت، با افتخار خدمات خود را در مشهد و سراسر ایران ارائه می‌دهد. ما به طور مداوم در تلاشیم تا با ارائه تجهیزاتی به‌روز و با کیفیت ، نیازهای شما را  برای راه‌اندازی انواع خط تولید برآورده کنیم.
برای دریافت مشاوره، راهنمایی و خرید میکسر استیل تک جداره می‌توانید از طریق شماره تلفن ( 09903202100 ) با کارشناسان شرکت کار اندیش صنعت شیمی در ارتباط باشید و نسبت به گرفتن تصمیمی منطقی، با توجه به موارد مورد نیاز خود اقدام بفرمایید.

در این راهنمای جامع، میکسر استیل تک جداره و جنبه‌های مختلف آن از جمله ویژگی‌ها، مزایا و کاربردهای آن را بررسی خواهیم کرد. چه صاحب کسب و کاری باشید که به دنبال سرمایه گذاری در  راه اندازی خط تولید مواد شوینده هستید یا صرفاً علاقه مند به یادگیری این تجهیزات هستید، با کمک این نوشتار می‌توانید به اطلاعات جامع و کاملی در خصوص میکسر استیل تک جداره دست پیدا نمایید.

همه چیز درمورد میکسر استیل تک جداره

میکسر استیل تک جداره، یکی از مهم‌ترین تجهیزات در فرآیند تولید مواد دارویی، صنعتی، شیمیایی، غذایی، شوینده و... است. میکسر استیل تک جداره می‌تواند با توجه به نیاز کارفرما، با ورق استیل 304 یا 316 طراحی و ساخته شود. همچنین می‌توان بر اساس خواست خریدار قابلیت‌های متفاوتی از قبیل سیستم شستشوی خودکار، المنت گرم‌کننده و ترموکوپل، شمارنده دیجیتال دبی ورودی آب به میکسر و ... را به آن اضافه کرد. معمولا از سرویس پله به منظور سهولت در امر تولید استفاده می‌شود. میکسر تک جداره استیل، یکی از پراستفاده‌ترین ماشین آلات در فرآیند تولید مواد شوینده است.

میکسر استیل تک جداره چیست؟

در ساخت میکسر استیل تک جداره از استنلس استیل که ضد زنگ است، استفاده می‌شود. از میکسر استیل تک جداره در فرآیندهای صنعتی متفاوتی از قبیل تولید انواع مواد دارویی، غذایی، شیمیایی، پتروشیمی و... استفاده می‌شود. به طور کلی، از آلیاژ معروف و پرکاربرد استنلس استیل در طراحی و ساخت دستگاه‌هایی در بخش تولید، نگه‌داری، فرآوری و بسته‌بندی محصولات زیادی استفاده می‌شود، که این خود نشان‌دهنده محبوبیت و کارایی بالای آلیاژ استیل در روند تولید محصولات متفاوت است. آلیاژ استیل دارای 2 نوع متفاوت و معروف 304 و 316 است که برای مصارف مختلف در میکسر استیل تک جداره مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این 2 نوع متفاوت آلیاژ استیل، برای ظرفیت و ضخامت‌های متفاوت میکسر به منظور تولید و نگه‌داری مواد شیمیایی و محصولات دارویی و غذایی استفاده می‌شود.

برای آشنایی و مطالعه بیش‌تر در مورد میکسرها به صفحه میکسر عمودی مخازن پلی‌اتیلن مراجعه نمایید.

مزایا و معایب میکسرهای تک جداره استنلس استیل

میکسر تک جداره استیل، دارای مزایای زیادی است، اما مانند بسیاری از دستگاه‌های دیگر صنعتی، دارای معایبی نیز هست. در ادامه این قسمت از نوشتار، مزایا و معایب میکسرهای تک جداره استیل را بررسی می‌کنیم.

مزایای میکسر تک جداره استنلس استیل

  1. 1. میکسر تک جداره استیل نسبت به انواع دیگر آن، دارای عمر طولانی‌تری است.
  2. 2. از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه به حساب می‌آید.
  3. 3. میکسر تک جداره‌ای که از جنس استنلس استیل ساخته شده، دارای زیبایی منحصر به فردی است و مناسب محیط‌های کاری صنعتی است.
  4. 4. میکسر تک جداره می‌تواند برای نگه‌داری مواد و محصولات اولیه در خط تولید و در مدت زمانی مشخص و محدود با توجه به مقاومت مواد، نسبت به فاسد شدن، مورد استفاده قرار گیرد.

معایب میکسر تک جداره استیل

  1. 1. میکسر تک جداره استیل با توجه به ماهیت فلزی که دارد، به راحتی هم‌دمای محیط می‌شود و در زمینه انتقال گرما و حرارت، با سرعت نسبتا زیادی عمل می‌کند، که این خود نقصی برای این دستگاه به حساب می‌آید. در واقع نمی‌توان در مدت زمان زیادی، مواد و محصولاتی که نیاز به نگه‌داری در شرایط دمایی خاصی دارند را درون آن ذخیره کرد.
  2. 2. یکی از معایب دیگر میکسر استیل تک جداره، عدم امکان تعمیر سریع و راحت آن به هنگام آسیب دیدن یا خرابی است.

به طور کلی می‌توان گفت، میکسر تک جداره استیل به دلیل جنس و ویژگی‌هایی که دارد، علی‌رغم معایب آن، در صنایع متفاوتی که نام بردیم، پرکاربرد و پرطرفدار است.

کاربرد میکسرهای استیل تک جداره

همان‌طور که می‌دانید، تفاوت عمده مخازن استیل تک جداره با میکسرهای استیل تک جداره در این است که از مخازن فقط برای نگه‌داری مواد و محصولات استفاده می‌شود، در حالی که از میکسر استیل برای مخلوط کردن مواد اولیه و تولید محصول نهایی استفاده می‎شود. بنابراین تفاوت مخزن و میکسر استیل، در داشتن یا نداشتن توانایی اختلاط مواد است. در ادامه به نام بردن کاربردهای میکسر استیل تک جداره در صنایع متفاوت می‌پردازیم. کاربردهای کلی میکسر استیل در صنایع متفاوتی از قبیل رنگ و رزین‌سازی، شیمیایی، صنایع دارویی و غذایی از قبیل تولید لبنیات، ذخیره الکل، صنایع چوب‌سازی و... است.

ساخت میکسر استیل تک جداره

ساخت میکسر استیل تک جداره، با توجه به نیازها از لحاظ حجم و جنس مورد نیاز صورت می‌گیرد. هر چقدر حجم میکسر تولیدی مورد نظرمان افزایش پیدا کند، لازم است تا برای افزایش مقاومت میکسر، ضخامت ورقه‌های استیل مورد استفاده نیز افزایش پیدا کند. در حقیقت ساخت یک میکسر استیل تک‌جداره، فرآیندی علمی است که با کمک از علوم فیزیک، ریاضیات و شیمی انجام می‌شود. مواد مورد استفاده در ساخت میکسر استیل تک جداره می‌تواند از استیل 304 یا استیل 316 باشد. استیل 304 برای میکسرهای تک جداره‌ای استفاده می‌شود که درون آن موادی دارای خاصیت خورندگی ضعیف‌تری ریخته می‌شود. اما اگر مواد مورد نظر برای اختلاط کردن درون مخزن میکسر دارای خاصیت خورندگی بالاتری نسبت به نوع قبل باشند، لازم است از نوع استیل 316 استفاده شود. در حقیقت نیازسنجی در فرآیند ساخت و خرید میکسر استیل تک جداره، دارای اهمیت بالایی است. برای تهیه مواد اولیه برای ساخت میکسر استیل تک جداره حتما باید نظر کارفرما در مورد مواد مورد نظر برای مخلوط کردن درون میکسر سوال شود تا فرآیند ساخت این دستگاه پرکاربرد و پرطرفدار، کاملا علمی و اصولی صورت گیرد.

برای آشنایی و مطالعه بیش‌تر در مورد میکسرها به صفحه میکسر استیل مواد شوینده مراجعه نمایید.

قیمت میکسر استیل تک جداره

اندازه و نوع میکسر تک جداره، می‌تواند بر اساس نیاز مشتری و جنس مواد مورد استفاده برای اختلاط درون آن، انتخاب شود. میکسرهای تک جداره استیل در سایزها و ظرفیت‌های متفاوت و معمولا به شکل استوانه‌ای ساخته می‌شوند و هر چه ظرفیت مخزن آن‌ها بیش‌تر شود، نیاز به استفاده از آلیاژ استنلس استیل افزایش پیدا می‌کند که این خود دلیلی بر افزایش قیمت این میکسر است. برند میکسر و نحوه خدمات و پشتیبانی ارائه شده توسط شرکت تامین‌کننده، تاثیر به‌سزایی در تعیین قیمت میکسر استیل دارد. همچنین تجهیزات به کار رفته در میکسر استیل، هر چه بیش‌تر و پیشرفته‌تر باشند، قیمت میکسر تک جداره استیل افزایش پیدا می‌کند. در صورت تولید سفارشی میکسر استیل تک جداره، نیز احتمال افزایش قیمت آن وجود دارد. علاوه بر این خرید عمده میکسر استیل تک جداره نیز بر قیمت آن به میزان زیادی اثرگذار است.

می‌توانید از طریق تماس با شماره تلفن 09903202100 و ارتباط با کارشناسان شرکت کار اندیش صنعت شیمی، اطلاعات تکمیلی را دریافت نمایید. شرکت کار اندیش صنعت شیمی یکی از شرکت‌هایی است که در زمینه فروش میکسر استیل تک جداره فعالیت می‌نماید و در این زمینه دارای تجارب زیادی است.

———————————————————————

شرکت کاراندیش صنعت شیمی توس یک شرکت کارآفرین در ایران است که در زمینه :

و... فعالیت میکند.

شرکت کاراندیش صنعت شیمی

با گستره ای از خط تولیدهای متنوع و کسب و کارهای زودبازده که شرایط راه اندازی و سود قابل توجهی از تولید دارد.

برای افزایش رونق تولید و کاهش نرخ بیکاری با حاشیه ریسک پایین و مشاوره و خدمات پس از فروش این امکان را برای تمام اقشار فراهم کرده ایم.

تا به راحتی بتوانند یک کارگاه تولیدی خانگی و یا کارگاهی ایجاد کرده و یک تولیدکننده موفق با امکان صادرات محصولات به خارج از کشور را داشته باشند.

برای سهولت و نیز سرعت بخشیدن به کار می توانید به صورت غیرحضوری نیز تمام مراحل راه اندازی و تولید از ثبت قرارداد و نیز سفارش مواد اولیه را انجام دهید.

برای دیدن جدیدترین محصولات به اینستاگرام شرکت کاراندیش بپیوندید.

————————————————————————

  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • ...
محصولات مشابه