میکسر استیل مواد شوینده

کد محصول: 6193-19

با توجه به افزایش اهمیت روزافزون بهداشت در جهان، مواد شوینده تبدیل به یکی از ضروری‌ترین مواد مصرفی شده‌اند. یکی از مهم‌ترین ابزار و ماشین‌آلات در تولید، میکسر استیل مواد شوینده است. استفاده از میکسر و مخازن تولید نه تنها در صنایع شیمیایی و شوینده، که در صنایع غذایی، دارویی، کشاورزی و... نیز رایج است. در این نوشتار، به ارائه توضیحات و ویژگی‌های مهمی در مورد میکسر استیل مواد شوینده می‌پردازیم.

شرکت کاراندیش صنعت شیمی، به عنوان یکی از پیشروان تولید کنندگان دستگاه های تولیدی در صنعت، با افتخار خدمات خود را در مشهد و سراسر ایران ارائه می‌دهد. ما به طور مداوم در تلاشیم تا با ارائه تجهیزاتی به‌روز و با کیفیت ، نیازهای شما را  برای راه‌اندازی انواع خط تولید برآورده کنیم.

برای خرید میکسر استیل مواد شوینده و ارتباط با کارشناسان شرکت کار اندیش صنعت شیمی با شماره تلفن ( 09903202100 ) در ارتباط باشید.

همه چیز درباره میکسر استیل مواد شوینده

همان‌طور که گفتیم، یکی از ابزارهایی که نقش بسیار مهمی در تولید مواد شوینده دارد، میکسر استیل است. میکسر استیل مواد شوینده، یک دستگاه پرطرفدار در خط تولید است که برای ترکیب مواد اولیه مورد نیاز برای تولید مواد شوینده از قبیل شامپو، مایع دستشویی، مایع ظرفشویی و... مورد استفاده قرار می‌گیرد. میکسر استیل مواد شوینده دارای انواع متفاوتی مانند تک جداره، دو جداره و... است که بسته به ویژگی‌ها و موارد مصرف هر کدام مورد استفاده قرار می‌گیرد. نکته مهم در مورد استفاده از میکسر استیل در تولید مواد شوینده، این است که در صورت تولید موادی از قبیل سفیدکننده ( وایتکس ) و... که حالت خورندگی دارند، نوع جنس ورقه استیل باید ضخیم‌تر و مقاوم‌تر نسبت به خوردگی باشد که در ادامه متن به این موضوع نیز اشاره خواهیم کرد.

میکسر استیل مواد شوینده چیست؟

میکسر مواد شوینده استیل، همان‌طور که از نامش پیداست، در فرآیند تولید مواد شوینده مانند شامپو، مایع دستشویی، مایع ظرفشویی، مایع لباسشویی و... کاربرد دارد و بیش‌تر شبیه به یک مخزن استوانه‌ای و بزرگ فلزی است. به دلیل ترکیب و جوشکاری منحصر به فرد و حرفه‌ای که درمورد آن صورت گرفته است و همچنین ماهیت استیلی که دارد، برای استفاده در خط تولید مواد شوینده بسیار مناسب است.

برای آشنایی و مطالعه بیش‌تر در مورد میکسرهای استیل، به صفحه میکسر استیل پروسس مراجعه نمایید.

ویژگی‌های میکسر استیل مواد شوینده

همان‌طور که گفتیم، از میکسر استیل مواد شوینده برای اختلاط مواد اولیه، در فرآیند تولید استفاده می‌شود. در ادامه به بررسی تعدادی از ویژگی‌های میکسر استیل مواد شوینده می‌پردازیم.

  1. 1. دیگ پخت یا میکسر مواد شوینده از جنس فولاد ضد زنگ یا استنلس استیل است که مقاومت بالایی در برابر خوردگی، ساییده شدن، زنگ زدن و... دارد که آن را به دستگاهی منحصر به فرد برای تولید مواد شوینده تبدیل می‌کند.
  2. 2. در ساخت میکسر استیل مواد شوینده، برای تولید مواد شوینده‌ای که اسیدی نیستند، از استیل 304 و برای مواد خورنده و اسیدی، مانند مواد سفید‌کننده ( وایتکس )، از استیل 316 استفاده می‌شود.
  3. 3. از سایر ویژگی‌های میکسر تولید مواد شوینده می‌توان به داشتن استحکام مکانیکی کافی، عدم وجود هرگونه درز، شکاف یا حفره روی بدنه داخلی و خارجی میکسر شوینده اشاره کرد.
  4. 4. تجهیز به گرمکن الکتریکی، امکان تنظیم کردن دما به صورت اتوماتیک، انجام جوشکاری قوی و مستحکم، طراحی کردن پره‌های مناسب به صورتی که دارای ارتفاع و حالات مناسب برای میکسر استیل تولید مواد شوینده باشد و به طور موثری عمل ترکیب کردن مواد شوینده را انجام دهد نیز از سایر ویژگی‌های بارز میکسر مواد شوینده استیل است.

میکسرهای استیل مواد شوینده، عموما به شکل تک‌جداره، 2 جداره و 3 جداره ساخته می‌شوند. از میکسر استیل تک جداره مواد شوینده، معمولا برای اختلاط مایعات و از میکسر دو جداره استیل مواد شوینده برای انجام عملیات متفاوتی از قبیل افزایش یا کاهش دمای مواد شیمیایی علاوه بر مخلوط کردن مایعات درون میکسر استفاده می‌شود. میکسرهای استیل، اهمیت بسیار زیادی در خط تولید موادی از قبیل شامپو، مایع ظرفشویی و... دارند. در ارتباط با کاربرد میکسر استیل 3 جداره در تولید مواد شوینده، باید گفت که از جداره سوم آن برای حفظ کردن دمای مواد شیمیایی درون آن‌ها استفاده می‌شود. در واقع از میکسر استیل سه جداره که دارای یک لایه عایق برای محافظت از دمای مواد درون آن است، به نام میکسر پروسس نیز یاد می‌شود. میکسر پروسس به دلیل ویژگی‌های خاصی که دارد دارای محبوبیت بالایی در فرآیند تولید مواد شوینده است. 

طراحی میکسر استیل مواد شوینده 

همان‌طور که گفتیم، میکسرهای استیل مواد شوینده، برای تولید شامپو، مایع دستشویی و... مورد استفاده قرار می‌گیرند. شکل و ظاهر این میکسرها عموما مانند یک شئ فلزی بزرگ استوانه‌ای از جنس استیل 304 یا 316 است. کیفیت نحوه جوشکاری این میکسرهای استیل استوانه‌ای، امری مهم در جلوگیری از هدر رفتن مواد داخل آن است. شاید اگر مقداری این موضوع را در ذهن تصور کنید، به طور کامل متوجه شوید که از چه چیزی صحبت می‌کنیم و کیفیت جوشکاری به کار رفته در این استوانه‌ها به چه دلیل دارای اهمیت بالایی است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت جوشکاری این استوانه‌های بزرگ استیل، بهتر است تا حد زیادی دقیق باشد و هیچ‌گونه درز یا نقطه نامناسبی روی آن وجود نداشته باشد. علت این است که اگر درز یا حفره داخل میکسر مواد شوینده وجود داشته باشد، منجر به باقی ماندن مواد شوینده ترکیبی درون آن‌ها شده، که این خود باعث ایجاد مشکلاتی در فرآیند تولید مواد شوینده است. شکل میکسرهای استیل مواد شوینده، اهمیت زیادی در تولید مواد شوینده دارد.

مزایای میکسر استیل مواد شوینده

  1. 1. شکل اصلی میکسر استیل مواد شوینده، استوانه‌ای است که می‌توان گفت، بهترین شکل هندسی برای میکسرهای استیل مواد شوینده است.
  2. 2. سطح کف و بالای میکسر استوانه‌ای نیز دارای اهمیت زیادی است و به منظور خارج شدن کامل مواد شوینده از داخل میکسر استیل، کف آن طوری ساخته شود که خروج مواد شوینده از آن به راحتی صورت پذیرد.
  3. 3. سقف استوانه به شکل محدب ساخته می‌شود تا مقاومت بیش‌تری در برابر وزن موتور وجود داشته باشد.
  4. 4. توجه داشته باشید که اگر میکسر استیل مواد شوینده، در حالتی دقیق و بهینه در سطح بدنه یا بالا و پایین آن طراحی شود، میزان از بین رفتن مواد اولیه لازم برای تولید مواد شوینده کاهش پیدا می‌کند که این خود امتیاز بزرگی در فرآیند تولید است.
  5. قوس داشتن سطحی که موتور مخلوط‌کننده یا میکسر در آن قرار می‌گیرد به این شکل است که جلوی شکم دادن صفحه بالای میکسر استیل بر اثر وزن زیاد را می‌گیرد. بنابراین طراحی کردن و ساختن میکسر استیل به شکلی صحیح و مهندسی شده، بهترین تصمیم برای افزایش طول عمر مفید میکسر مواد شوینده و کاهش هزینه‌ها در زمینه تولید مواد شوینده است.

برای آشنایی و مطالعه بیش‌تر در مورد میکسرهای استیل به صفحه میکسر استیل دو جداره مراجعه نمایید.

قیمت میکسر مواد شوینده

قیمت میکسر استیل مواد شوینده به عوامل متعددی بستگی دارد. یکی از مهم‌ترین عوامل تعیین کننده قیمت میکسر مواد شوینده، ظرفیت یا حجم میکسر است که منجر به استفاده از استیل بیش‌تری در فرآیند تولید میکسر شوینده و در نتیجه افزایش قیمت میکسر مواد شوینده می‌شود. داشتن ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد فنی مانند کنترل و تنظیم اتوماتیک دما و سرعت، برند میکسر تولید مواد شوینده، میزان کیفیت پشتیبانی و خدمات پس از فروش، بالا بودن کیفیت میکسر استیل مواد شوینده و عدم وجود درز یا شکاف در بدنه آن، منجر به تولید میکسرهای استیل مواد شوینده با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب می‌شود. تمامی میکسرهای استیل با کیفیت، توسط شرکت کار اندیش صنعت شیمی قابل ارائه و تحویل به شما تولیدکنندگان عزیز است. فروش میکسر استیل مواد شوینده، یکی از موارد تخصصی است که با کمک کارشناسان فنی شرکت کار اندیش صنعت شیمی در کاراترین شکل ممکن انجام می‌پذیرد.
شما می‌توانید از طریق تماس با شماره تلفن 09903202100 از ویژگی‌های فنی و قیمت میکسر استیل مواد شوینده مطع شوید.

———————————————————————

شرکت کاراندیش صنعت شیمی توس یک شرکت کارآفرین در ایران است که در زمینه :

و... فعالیت میکند.

شرکت کاراندیش صنعت شیمی

با گستره ای از خط تولیدهای متنوع و کسب و کارهای زودبازده که شرایط راه اندازی و سود قابل توجهی از تولید دارد.

برای افزایش رونق تولید و کاهش نرخ بیکاری با حاشیه ریسک پایین و مشاوره و خدمات پس از فروش این امکان را برای تمام اقشار فراهم کرده ایم.

تا به راحتی بتوانند یک کارگاه تولیدی خانگی و یا کارگاهی ایجاد کرده و یک تولیدکننده موفق با امکان صادرات محصولات به خارج از کشور را داشته باشند.

برای سهولت و نیز سرعت بخشیدن به کار می توانید به صورت غیرحضوری نیز تمام مراحل راه اندازی و تولید از ثبت قرارداد و نیز سفارش مواد اولیه را انجام دهید.

برای دیدن جدیدترین محصولات به اینستاگرام شرکت کاراندیش بپیوندید.

————————————————————————

  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • ...
محصولات مشابه
دستگاه پرکن
دستگاه پرکن
دستگاه پرکن مایعات تجهیزات تخصصی مورد استفاده در صنایعی هستند که نیاز به پرکردن دقیق و کارآمد ظروف با انواع مایعات دارند
مواد شوینده پروفلاور
مواد شوینده پروفلاور
مواد شوینده پروفلاور که شامل تمامی سفیدکننده ها و جرمگیر و انواع شامپو فرش و... می باشد که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است.